25. september 2019 - Sprehod skozi razstavo Marjana Laznika »Ni vse črno belo« - Ob 18. uri so se v dežju v galeriji RRRudolf zbrali prijatelji fotografij Marjana Laznika na razstavi »Ni vse črno belo«, ki smo jo postavili 17. septembra letos. Najprej je o festivalu in razstavi govori fotograf Gero Angleitner, nato pa še avtor fotografij, sledila pa je ura intenzivnega druženja in pogovorov. Fotografije je prispeval tudi Gorazd I. Gumzej.
24. september 2019 - Predstavitev avtorice Zdenke Jagodič in njene zbirke Začuti srečo - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev avtorice Zdenke Jagodič in njenega pesniškega prvenca Začuti srečo. Izšel je v samozaložbi s kolegialno podporo Celjskega literarnega društva in celjske občine maja letos. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta obšla vse teme zbirke, Zdenka Jagodič pa je prebrala nekaj značilnih pesmi iz nje.
18. september 2019 - Predstavitev zbirke Gorazda Šifrerja Pesmi - V Univerzitetni knjižnici Maribor je bila ob 17. uri predstavitev pesniške zbirke Gorazda ŠifrerjaPesmi, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi v istoimenski zbirki kot 71. zvezek. Pesmi je bral dramski igralec Vojko Zidar, na klaviaturi pa ga je spremljal Mitja Reichenberg. Pogovor z avtorjem je vodil Dominik Olmiah Križan, govora pa je bilo tudi o skupini W.O.R.M.S,, pri kateri je v mladih letih Gorazd Šifrer sodeloval, in predvajali so njegov portret z odlomki filmov te skupine režiserja Uroša Smaska.
18. september 2019 - Predstavitev Sanje Pregl z romanom Izgubljene dvojine - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pisateljice Sanje Pregl z najnovejšim romanom Izgubljene dvojine, ki je izšel pri založbi Edina. Skozi roman je avtorico vodil Marjan Pungartnik, Sanja Pregl pa je prebrala nekaj značilnih odlomkov.
17. september 2019 - Postavitev fotografske razstave Marjana Laznika - 17. septembra so člani Fotokluba Maribor v galeriji RRRudolf postavili fotografsko razstavo Marjana Laznika »Ni vse črno belo« kot 25. prizorišče Festivala fotografije Maribor.
12. september 2019 - 4. Kraljev kolokvij: O Karlinovih prizadevanjih za kulturno delovanje na šolah - V Literarni hiši Maribor je bil ob 17, uri 4. Kraljev kolokvij - tokrat o Karlinovih prizadevanjih za kulturno delovanje na šolah. Kolokvij je vodil mag. Franci Pivec, ki je najprej spregovoril o Ervinu Kralju in o Janezu Karlinu, potem pa so s svojimi izkušnjami in pogledi s prispevki sodelovali Nežka Lubej, častna članica Zveze kulturnih društev Maribor, ki je govorila predvsem o pionirskih kulturnih umetniških društvih, Marjan Pungartnik, ki se je ozrl na to, kako so v ZKO poskušali ustvariti vertikalo tudi za kulturo in ustvarjanje na osnovnih šolah, Matija Varl je govoril o izjemnem pomeni izobraževanja mentorjev, dr. Inge Breznik pa je govorila o možnostih povezave med resorji izobraževanja in kulture. V razpravo o kulturi na univerzi se je vključila tudi mag. Majda Potrata.
10. september 2019 - Umrla je pesnica Andrejka Jereb -
V Ljubljani je umrla pesnica in prijateljica Andrejka Jereb (* 11. november 1946, Idrija – † 10. september 2019, Ljubljana), naša sodelavka. (fotografija po pesem.si)
7. september 2019 – 22. regionalno srečanje starejših avtorjev v Mariboru - V Karanteni je bilo 7. septembra 2019 srečanje starejših avtorjev. Srečanja so nastala v okviru Zveze kulturnih društev in kasnejšega JSKD leta 1997 prav v Mariboru in letošnje je bilo že dvaindvajsesto. Na razpis se je prijavilo 40 avtorjev v kategorijah od 30 do 49 let (4), od 50 do 70 let (27) in od 70 let navzgor (10): Štefka Bohar, Marjana Cmager, Vlasta Črčinovič Krofič, Zdenka Detiček Opič, Emil Duh, Mojmir Ferenc, Bruno F. Fras, Jana Hartman Krajnc, Aleš Jelenko, Franc Koren, Majda Krajnc, Vanja Lebar, Ana Lipičar, Darja V. McCord, Rozika Močnik, Ana Nikolić, Milan Novak, Sabina Ozmec, Olga Paušič, Eva Perko, Cvetka Pestiček, Bernadette Pojbič, Nebojša Pop-Tasić, Jožefa Finika Prah, Ana-Marija Pušnik, Ljubica Ribić, Lujz Alojz Sraka, Tatjana Srebrnić, Justina Strašek, Majda Strnad, Mira Sušić, Ksenija Šešerko, Dimitrij Škrk, Ana Šmarčan, Štefan Titan, Janez Ülen, Cvetka Vidmar, Melita Vidovič, Lojze Vrenčur, Katja Zadravec in Danica Zlatar. Udeležili so sega tisti, ki so natisnjeni krepko. Srečanja se je udeležila tudi Barbara Rigler, strokovna svetovalka pri JSKD v Ljubljani. Tokrat je bil mentor, ki je ocenil prispevke in bo imenoval kandidate za državno srečanje, Marjan Pungartnik. Srečanje je trajalo od 10. do 16. ure. Udeleženci so prejeli priznanje in darilno knjigo Dimitrija Škrka Vračanja. Fotografije je prispeval Bruno F. Fras.
5. september 2019 - Umrl je Helmut Strobl -
V Gradcu je umrl Helmut Strobl (* 15. november 1943, Mirow, Avstrija – † 5. september 2019, Gradec). Po poklicu je bil arhitekt, član mestnega sveta, vodja Avstrijske ljudske stranke v Gradcu in od 1995 do 2001, ko se je iz zdravstvenih razlogov umaknil iz politike, bil odgovoren v graškem mestnem svetu za kulturo.
2. september 2019 - Začetek novega cikla delavnice za starejše avtorje - V Karanteni smo se člani delavnice za starejše avtorje sestali na prvem srečanju v sezoni 2019-2020. Prijavili so se: Bruno Fras, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Srečko Klemenc, dr. Tilka Kren Obran, Štefka Lang, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Cvetka Pestiček, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Justina Strašek, Majda Strnad, Dimitrij Škrk, Ana Šmarčan, Mira Uršič, Darja Vaupotič McCord, Katja Zadravc, Erika Zorko-