25. april 2019 - Izšla je knjiga Gorazda Šifrerja Pesmi - V zbirki prvencev Mariborska literarna družba je kot 71. zvezek izšla pesniška zbirka Gorazda ŠifrerjaPesmi. Obllikoval jo je Milimeter studio, lektoriral Uroš Smasek, naslovnico je naredil Aleš Lombergar, Fotografije je prispeval W. O. R. M. S., pesmi je prevedla v nemščino Urška P. Černe, prozo pa Karin Friedau. Spremno besedo je napisala Melita Forstnerič Hajnšek, o skupini W. O. R. M. S., katere sodelavec je Gorazd Šifrer bil, pa piše Uroš Smasek.
25. april 2019 - Izšla je knjiga Gorazda Šifrerja Pesmi -
Slovenski dnevi knjige 2019 - 25. april 2019 - Borut Petrovič Vernikov: Axis mundi - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor zadnja aprilska prireditev letošnjih Slovenskih dnevov knjige, ki se bodo nadaljevali tudi v maju. Nastopil je Borut Petrovič Vernikov s temo Axis mundi - vprašanje metafizične in mistične poezije in pri tem predstavil svojo tovrstno tematsko poezijo. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik, razvnel pa se je tudi pogovor s publiko.
24. april 2019 Slovenski dnevi knjige 2019 - Natalija Juhart: »Kakšen svet vidi šivanka« - Ob 18. uri smo v okviru Slovenskih dnevov knjige odprli razstavo Natalija Juhart »Kakšen svet vidi šivanka«. Avtorico je prikazala kot inovativno slikarko in pristašinja globoke grafike. Očarala je umetnostnega kritika Maria Berdiča, ki je predstavil njeno delo - ob globoki grafiki s kubističnimi prijemi še šívanke, ki jih izdeluje ročno in z njimi dosega izjemne vizualne učinke. Na začetku je pesmi brala gostja iz Zagreba Ljerka Car Matutinović.
Slovenski dnevi knjige – 23. april 2019 - Ljerka Car Matutinović: »Čudež z gibom roke« - V literarni hiši Maribor naj bi se ob 18. uri pričel literarni večer z gostjo iz Zagreba, eno od osrednjih avtoric hrvaške literature Ljerko Car Matutinović. Zaradi gneče na meji je avtorica prišla z enourno zamudo in v tem času jo je vodja Literarne hiše Maribor Marjan Pungartnik predstavil, prebral nekaj pesmi iz zbirke Vrijeme punog mjeseca in zgodbo iz zbirke kratke proze Opsjenar Galateo i druge srednjevekovne priče. Poduk: Nikoli na pot prepozno.
Slovenski dnevi knjige 2019 - 20. april 2019: Ivo Andrić: Ex ponto - V okviru Mariborskih pesniških juter in seveda Slovenskih dnevov knjige 2019 je bila ob 11. uri v Literarni hiši Maribor prireditev, na kateri smo se spomnili 100-letnice izida pesniške zbirke Iva Andrića Ex ponto. Sredi množic, ki so nosile žegnat svoja jajca, smo se spomnili časa pred stoštirimi leti, ko je v celici mariborskega preiskovalnega zapora nastalo petindvajset pesmi te zbirke, ki v mariborski zavesti in kulturi ni zapustila nobene sledi, ker ta glas v gluho provinco ni segel in še vedno ne seže. Leta 2018 je Mariborska literarna družba skupaj z Gradsko knjižnico Krapina in Hrvaško-zagorskim književnim društvom organizirala kolokvij o tej zbirki v Krapini in današnja prireditev je bila namenjena njenemu branju. Marjan Pungartnik je za vzdušje najprej predvajal del Adagia Gustava Mahlerja iz njegove 10. simfonije, nato pa je prebral nekaj pesmi iz dela, ki je nastal v Mariboru in za primerjavo še nekaj iz dela, ki je nastal v Krapini.
Fotografije so delo Radeta Bakračevića.
Slovenski dnevi knjige 2019 – 18. april 2019: Predstavitev glasil dnevnih centrov ŠentLent in Ozara - »Veseli murni in mravljice« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 14. uri literarni večer s predstavitvijo glasil dnevnih centrov ŠentLent (ŠentLent) in Ozara (Vse svoje nosim s seboj)- »Veseli murni in mravljice«. Glasbo za prireditev je prispeval kantavtor Primož Rajtmajer – Trmasti Primož. Prireditev je pripravila in jo vodila Maja David. Iz dnevnega centra ŠentLent so nastopili Snežana Bogdanović, Andreja Tomelj, Marjan Hauptman, Miha Germič, Danijela Premzl, Slavica Kuhar in Stane Mohorko. Iz dnevega centra Ozara Maribor so nastopili Maja Rozman, Slavko Luršak, Darinka Potisk, Lidija Kokol, Magdalena Jazbinšek in Adi Bobič.
In še fotografija, ki jo je prispeval mojster Koki:
Slovenski dnevi knjige 2019 – 17. april 2019: Skupinski literarni nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi »Zvezda večernica« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer s skupinski literarni nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi »Zvezda večernica«. Najprej je mentor delavnice Marjan Pungartnik spregovoril nekaj o delu delavnice, nato pa so nastopili: Matilda Simonič, Ana Nikolić, Ana Šmarčan, Cvetka Pestiček, Bruno Fras, Rozika Močnik, Majda Strnad, Božidar Rozman, Dimitrij Škrk in Ivana Hauser. Med publiko smo našli tudi dobrodošlo gostjo iz Ljubljane Marico Škerjanc, ki je prav tako prispevala svojo pesem, na koncu pa je vtise povedala tudi Vlasta Črčinovič Krofič.
Slovenski dnevi knjige 2019 - 16. april 2019 - Tomislav Dretar: »Včasih so ljudje meso« - Ob 18. uri se je v Literarni hiši Maribor v Sloveniji prvič predstavil mladi varaždinski pesnik Tomislav Dretar s pesniško zbirko Patetika (Kanaan). Pesmi je brala varaždinska gledališka igralka Iva Zanjko, obljubljeni harmonikar pa je odšel na neko tekmovanje in ga ni bilo. Pesnika je predstavil pesnik Ernest Fischer.
Slovenski dnevi knjige 2019 - 11. april 2019 - Renato Quaglia (Rezija, Italija): »Baside« - Ob 18. uri je bil v Mariborski literarni hiši literarni večer, na katerem se je prvikrat v Mariboru predstavil pesnik iz Rezije Renato Quaglia. Prisotni so si lahko ogledali film, ki ga je o avtorju posnel tržaški slovenski televizijski studio, resnično dobro narejen dokumentarec o treh dušah, ki jim avtor pripada, potem pa smo slišali ob pogovoru z Marjanom Pungartnikom še nekaj pesmi v rezijanščini in slovenskih prevodih.
10. april 2019 - Delavnica za kratko zgodbo v kulturnem društvu Studenci Maribor - V prostorih krajevne skupnosti Studenci na Erjavčevi 33 je so pripravili literarno delavnico za kratko zgodbo, ki so se je udeležili Jana Hartman Krajnc, Danica Zatar, Ivanka Rečnik, Ana-Marija Pušnik, Jelka Leskovar, Ksenija Šešerko, Milena Nemec in Vlasta Črčinovič Krofič. Prav tako sta poslali besedili Ivana Hauser in Mira Uršič, ki se delavnice nista udeležili. Z avtoricami je delal Marjan Pungartnik.
Slovenski dnevi knjige 2019 – 9. april 2019 - Žana Vračun: Napotki samozdravljenja - Ob 18. uri je bila v okviru Slovenskih dnevov knjige 2019 v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Žane VračunNapotki za samozdravljenje. Pričel jo je s pesmijo pred Literarno hišo ženski zbor Glasbene matice Maribor pod vodstvom Zsuzse Budavari Novak, ker je bil prostor premali zanje. Nato je Žana Vračun predstavila svojo knjigo, s katero je opozorila nase pred nedavno razstavo mandal v galeriji RRRudolf.
Slovenski dnevi knjige 2019 - 4. april 2019 - Maja Dolinar: »Requiem« - Ob 18. uri je bila v Sinagogi na Židovski ulici 4 v Mariboru prireditev, posvečena nedavno umrli pesnici iz Gradca Maji Dolinar. Predstavili smo njeno posthumno izišlo knjigo pravljic Štiri kraljice. Prisotne je nagovorila predstavnica Sinagoge gospa Marjetka Bedrač. Ob tej priložnosti je Andrej Dolinar (Gradec), njen sin, razstavil slike Kralja Davida, Serafina in Mojzesa in jih predstavil, prireditev pa je obogatil duo s klarineti Bernadette Badinger (Radochen/Radkesburg) in Martin Schuhmann (Gradec) s skladbami iz judovske tradicije. Vmes je Marjan Pungartnik predstavil osebnost Maje Dolinar in prebral odlomke iz Štirih kraljic.
4. april 2019 - Izšla je knjiga pravljic Maje Dolinar:Štiri kraljice -
V zbirki Antares je kot 45. publikacija izšla knjiga pravljic Maje DolinarŠtiri kraljice s spremno besedo Marjana Pungartnika.
3. april 2019 - Umrla je Amalija – Jelka Škrobar -
Umrla je Amalija – Jelka Škrobar (* 1940, Sv. Vid pri Grobelnem – † 2019, Celje), Bila je članica Celjskega literarnega društva, sodelovala pa je tudi pri delu delavnice pri Mariborski literarni družbi, nastopala je na literarnih maratonih in sodelovala pri srečanjih starejših avtorjev. Pisala je prozo, kratke zgodbe, humor in dramska besedila, skeče, ki so jih izvajale številne amaterske gledališke skupine na Celjskem. Bila je preprosto, dobrosrčno in humorno dekle.