31. januar 2019 - Marija Šedivy: Bosa potujem - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem je Robert Titan Feliks kot vodja zavoda za kulturo Volosov hram predstavil pesniško zbirko Marije ŠedivyBosa potujem, ki je izšla v okviru založniškega programa tega zavoda. Ob prebiranju pesmi se je tudi pogovarjal o nekaterih vprašanjih ustvarjalnosti Marije Šedivy.
30. januar 2019 - Nina Šulin: »Zidam hišo, v kateri prebivajo pravljice« - V galeriji RRRudolf smo ob 19. uri odprli razstavo knjižnih ilustracij Nine Šulin (Lenart) z naslovom »Zidam hišo, v kateri prebivajo pravljice«. O razstavi je govoril umetnostni kritik Mario Berdič in se z avtorico tudi pogovarjal. Prisotni so si lahko ogledali tudi knjižne izdaje, ki jih je ilustrirala slikarka, veliko od njih pa jih je napisala pesnica Stanka Devjak.
29. januar 2019 - 47. literarni natečaj Mladike - Komisija literarnega natečaja Mladike, je podelila nagrade 47. literarnega natečaja Mladike. Pri prozi je prejela prvo nagrado Tadeja Krečič Scholten (Ljubljana), drugo Barbara Zobec (Trst) in tretjo Gašper Tonin. Med priporočenimi za objavo je tudi članica delavnice MLD za starejše avtorje Cvetka Pestiček. Za poezijo je prejel prvo nagrado Milan Novak (Varaždin), član MLD, drugo tako rekoč naša avtorica Marija Švajncer (Maribor), tretjo pa tudi skoraj »naš avtor« Aleš Jelenko. Za objavo sta priporočena »naša« Marice Škorjanec in Dimitrij Škrk.
24. januar 2019 - Spomenka Štimec: Moj literarni jezik je esperanto - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z naslovom »Moj literarni jezik je esperanto« z gostjo iz Hrvaške, Spomenko Štimec (Hraščina, kjer živi na kuriji Njeguš), esperantsko in tudi hrvaško pisateljico, ki je svoja dela izdala širom po svetu. Literarni večer je bil poseben tudi zaradi tega, ker je večinoma potekal v esperantu. Najprej jo je predstavil Zlatko Tišljar Pajo, dolgoletni vodja Železničarskega esperantskega društva v Mariboru, in za njim še Božidar Brezinščak Bagola. Slišali smo tudi nekaj odlomkov iz njenih del v slovenščini (prevod Vinko Ošlak) in v esperantu. Večera se je udeležil ob drugih mariborskih esperantistih tudi predsednik Esperantskega društva Maribor Mario Vetrih.
21. januar 2019 – Izšel je zbornik kratke proze ob 25-letnici delovanja literarne delavnice za starejše avtorje pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba Poslušam Bacha in pišem - Izšel je zbornik kratke proze ob 25-letnici delovanja literarne delavnice za starejše avtorje pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba Poslušam Bacha in pišem. V njem sodelujejo: Emil Aranjoš, Simona Babič, Zvone Batista, Kristina Berlič, Vera Brolih, Berta Čobal Javornik, Katica Dajčar, Ivana Dješnić, Maja Dolinar, Dolinšek, Bruno Fras, Angela Fujs, Marija Gašparič, Danica Gregorčič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Srečko Klemenc, Damjan Kolar, Jana Hartman Krajnc, Tilka Kren Obran, Metka Lampret, Štefka Lang, Francka Marinič, Rozika Močnik Dover, Ana Nikolič, Marijana Ovčariček, Zmaga Palir, Cvetka Pestiček, Jože Polajnko, ml., Bernarda Polanec, Ana-Marija Pušnik, Mira Ribič Turičnik, Majda Senica Vujanovič, Matilda Simonič, Marjetka Slavec, Tatjana Srebrnič, Amalija Škrobar, Bernarda Uršič, Ana Šmarčan, Mira Uršič Šparovec, Cvetka Vidmar, Inge Vogrin Mlakar in Erika Zorko. Spremno besedo je prispeval mentor, Marjan Pungartnik.
17. januar 2019 - Kava z ateisti - V vrsti predstavitev zanimivih društev je bila ob 18. uri v Literarni hiši Maribor prireditev Združenja ateistov Slovenije (ZAS) »Kava z ateisti«, ki se sicer sestajajo ob četrtkih v Salonu uporabnih umetnosti. Pogovor je vodil Franci Pivec, s strani Združenja ateistov Slovenije (ZAS) pa sta sodelovala Jože Kos Grabar, ki je predstavil tudi zbornike društva, in Vojko Urbančič. Tudi pogovor je stekel in v njem so sodelovali Ivan Ketiš, Dimitrij Škrk, Bruno Fras, Alenka Debenjak, Franc Ošljak, dr. Milan Ambrožič in drugi. Fotografiral pa je (ob naših fotografijah, ki jih je napravil Bruno Fras) Zdravko Kokanović Koki.
10. januar 2019 - Izšla je zbirčica Ane Šmarčan Poslušaj me, otrok - Z nekaj zakasnitve je ob božiču izšla pesniška zbirčica Ane Šmarčan Poslušaj me, otrok.
9. januar 2019 - Lucija Beškovnik: Barvni monolog za ovinkom - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf prireditev, s katero smo odprli razstavo Lucije Beškovnik »Barvni monolog za ovinkom«. V pogovoru z avtorico je razstavo razčlenil umetnostni kritik Mario Berdič, odprl pa jo je slikar Zdravko Luketič.