16. november 2024 - Srečanje literatov v kulturnem domu Rošnja - V Kulturnem domu Rošnja je bilo ob 17. uri v organizaciji Turističnega društva Starše, Društva upokojencev Starše, Kulturno umetniškega društva Franc Ilec in družine Ćeranić-Ninić in ob podpori občine Starše srečanje literatov s koncertom ansambla Prijatelji iz Banje Luke. Osrednja gostja je bila Đurđa Julie Blum - bosansko-švicarska pisateljica, s slovenske strani pa so nastopili kantavtor Peter Andrej, pesnica Majda Strnad, pesnik Milan Novak z dvema pesniškima kolegicama, , pisatelj Branko Cestnik in Marjan Pungartnik, ki je prireditev vodil. Najprej je spregovoril predsednik društva Franc Ilec Marjan Malek, nato pa se je pred polno dvorano kulturnega doma prepletlo branje z glasbo in voščili in pozdravi.
14. november 2024 - Slobodan Marunović: Monodrama Poslednja ura Njegoševa (Potonja ura Njegoševa) - V Literarni hiši Maribor je ob 18. uri nastopil črnogorski igralec, prvak Črnogorskega narodnega gledališča v Podgorici, Slobodan Marunović z recitacijami Njegoševih pesmi in odlomkom iz predstave – monodrame Poslednja ura Njegoševa (Potonja ura Njegoševa), ki jo je izvedel že preko 1500-krat. Predstavo je podarilo Mariboru Črnogorsko društvo Montenegro ob črnogorskem kulturnem prazniku. V imenu društva je prireditev pozdravila predsednica Dijana Medved Pajković.
12. november 2024 - Odprtje razstave Frana Franulovića Hiša na dnu morja (Kuća na dnu mora) - Ob 18. uri smo v sodelovanju z mariborsko območno izpostavo JSKD in Zvezo kulturnih društev Maribor odprli razstavo korčulanskega slikarja Frana FranulovićaHiša na dnu morja (Kuća na dnu mora). Pevski gostje razstave je bila mariborska Klapa Dalmari, o avtorju in o razstavi je govoril likovni kritik in kustos Mario Berdič Codella, odprla pa jo je predsednica Hrvaškega kulturnega društva Maribor Koraljka Čeh.
9. november 2024 - Državno srečanje starejših avtorjev V zavetju besede na Rašici - Ob 10. se je začelo na Rašici v prostorih Trubarjeve domačije državno srečanje starejših avtorjev V zavetju besede tokrat v organizaciji Območne izpostave Ljubljana okolica Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti. Letos so na petih regionalnih srečanjih izbrali za državno srečanje naslednje avtorje: Matic Ačko, Marija Bajt, Sara Berginc, Lina Braša, Danijela Bratec, Drago Což, Vlasta Črčinovič Krofič, Tjaša Drčar, Janez Dreu, Bojan Ekselenski, Jožica Grum, Dunja Polonca Guček, Miran Horvat, Ajdin Huzejrovič, Antonija Jereb, Polona Ješelnik, Stojan Knez, Majda Kočar, Andrej Kokot, Ivanka Kostantino, Darka Lampič, Patricija Logar Cvetrežnik, Vesna Mikek, Alenka Mihorič, Irena Pajnik Beguš, Eva Perko, Martina Rajšter Osrajnik, Dragomila Šeško, Alenka Taštanoska, Ramiz Velagič, Matjaž Voglar, Vida Voglar in Eva Žnidaršič. Državna selektorica je bila pisateljica Suzana Tratnik, ki je izbrala med triintridesetimi avtorji kot finaliste naslednje: Lina Braša, Dunja Polonca Guček, Ajdin Huzejrovič, Alenka Mihorič in Eva Perko. Najprej je povedala nekaj vtisov o prispevkih nominirancev in nato izvedla delavnico s pisanjem kratke zgodbe. V okviru srečanja so razglasili tudi zmagovalce razpisa za najboljšo samozaložniško knjigo Marjana Kukovca, Andreja Peršiča, Danija Rajha, Anjo Ivakič, Kiki Klimt in Bojana Pavšaka. Srečanje se je končalo s predstavitvijo finalistov ob glasbi pevke Katarije Juvančič in kitarista Dejana Lapanja.
8. november 2024 - Predstavitev zbornika PESEM SI 24 - V Literarni hiši Maribor smo ob 18. uri gostili portal Pesem.si s predstavitvijo zbornika PESEM SI 24, v katerem je na 352 straneh v sedmih kategorijah objavljenih kar 109 pesnikov iz Slovenije in drugih jugoslovanskih dežel in je izšel pri Zavodu za razvijanje ustvarjalnosti, Velike Lašče. Zbornik so uredili Ana Porenta, Luka Benedečič, Lidija Brezavšček, Senada Smajić, Helena Zemljič in Milan Žniderič. Nagovorila nas je Ana Porenta, voditeljica projekta, nato pa so nastopili Tom Veber, Damjana Kaučič, Milan Žniderič, Marjan Pungartnik, Fiona Panmor, Jože Vidmar, Nada Tržan-Herman, Matej Krajnc, Franc Cigan, Bernarda Vrečko, Gregor Grešak in Ana Porenta.
7. november 2024 - Umrl je Ernest Fischer -
V Varaždinu je umrl Ernest Fischer ((2. maj 1943, Zagreb – † 7. november 2024, Varaždin), pisatelj, publicist, poklicni novinar in kulturni delavec.
4. november 2024 - Izšel je Zbornik o Skupnosti študentov 1968-1974 – Prispevki za novejšo zgodovino -
Pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba je izšel Zbornik o Skupnosti študentov 1968-1974 – Prispevki za novejšo zgodovino v sozaložništvu Beletrine in Založbe univerze v Ljubljani, soizdajatelj Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Uredil ga je uredniški odbor v sestavi Ciril Baškovič, Mladen Dolar, Janez Koželj, Tomaž Kšela, ki je urednik publikacije, Marjan Pungartnik, Lenart Šetinc, ki je bil koordinator projekta, Ivo Usar, Peter Vodopivec, Boštjan Zgonc in Bora Zlobec Jurčič. Na 766 straneh je zbranih 128 besedil 74 avtorjev s pričevanji, analizami in podatkovnimi teksti, anekdotami in pesmimi. Likovno zasnovo zbornika je izdelal Janez Koželj, pripravo tiska pa je opravil Luka Mancini. Obsežno imensko kazalo je pripravila Goranka Kreačič, lektorica je bila Bora Zlobec Jurčič, recenzent zbornika pa je dr. Zdenko Čepičv. Izid so podprli Študentska oranizacija sSlovenije, Študentska organizacija Univerze v Ljubljani, Študentska organizacija Univerze v Mariboru, Mestna občina Ljubljana, DZS Gravik, Krka, Medis, dr. Aleš Štrancar in Društvo ekonomistov Maribor.