20. december 2014 - Kulturna murva - Ivan Vinovrški je napravil kratko polletno kroniko naše kulturne murve, ki smo jo posadili ob dnevu kulturnih društev 2014.
19. december 2014 – Radka Denemarková: »Človek je nezanesljiva priča lastnega življenja« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer z Radko Denemarkovo (Praga, Češka republika) »Človek je nezanesljiva priča lastnega življenja«. Na žalost se avtorica zaradi bolezni literarnega večera ni mogla udeležiti, ker je predčasno odpotovala nazaj v Prago. Večer je vodila njena prevajalka v slovenščino Tatjana Jamnik (Ljubljana), ki je organizirala turnejo Radke Denemarkove po Sloveniji (Ljubljana, Škocjan, Ilirska Bistrica, Maribor) in je govorila o njeni odmevni »trilogiji o srednjeevrop-skem 20. stoletju« – romanih Jaz pa vprašam, kdo to tolče, Denar od Hitlerja in Kobold (izšli pri založbah Modrijan in KUD Police Dubove) – in njeni zadnji knjigi Prispevek k zgodovini radosti (Příspěvek k dějinám radosti, 2014), v katerih vztrajno odpira pereče teme sodobne družbe. Prevode je brala dramska igralka Nataša Sirk. Pri izvedbi tega projekta je sodelovalo kar nekaj organizacij: Kulturno društvo Polica dubova, literarno društvo IA, Enota za češki, poljski in slovaški jezik Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani in zveza Modro-bela ptica, podprlo pa jo je češko veleposlaništvo v Ljubljani.
To je bila tudi zadnja in svečana prireditev Literarne hiše Maribor, kjer se je zvrstilo 68 literarnih prireditev in 15 razstav v okviru programa galerije RRRudolf, in kulturnega društva Mariborska literarna družba v letošnjem letu.
18. december 2014 - Predpremiera pesniške predstave »Igralci in pesniki« - V Literarni hiši Maribor je bila ob 19.00 predpremiera pesniške predstave, projekta »Igralci in pesniki« s Petro Bauman.
17. december 2014 ´ Cvetka Romih: Ura za pravljico. - Ob 17. uri smo v Literarni hiši Maribor pripravili s Cvetko Romih uro za pravljico kot prvo, eksperimentalno prireditev za otroke.
15. december 2014 - Koroški kulturni dnevi 2014 - Predstavitev knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze iz Celovca - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor v soorganizaciji Mariborske literarne družbe, Zveze kulturnih društev Maribor, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor in Kluba koroških Slovencev Maribor prireditev, na kateri je Slovenska prosvetna zveza Celovec predstavila svoj knjižni dar za leto 2014. Tajnik zveze Janko Malle je predstavil knjižni dar (Koledar, Pratika, Bojan Peroci: Rojena v peklu, Horst Ogris: Vamprat pa Hana in Bojan Ilija Schnabl: Magnolija in tuliani), dr. Irena Destovnik je predstavila zbornik – Koledar za leto 2015, svoji knjigi pa sta predstavila tudi Horst Ogris in Bojan Ilija Schnabl.
15. december 2015 - Izšla je otroška pravljica Aleša Tacerja Čarobno drevo in čudežna kuhalnica - V zbirki Palačinka je pri Mariborski literarni družbi izšla otroška pravljica Aleša Tacerja Čarobno drevo in čudežna kuhalnica. Ilustrirala jo je Lea Pelc. Istočasno je izšla pri Kulturnem društvu nemško govorečih žena Mostovi tudi njena nemška verzija Wunderbaum und Zauberlöffel.
13. december 2014 - 3. konferenca o pisanju - V Literarni hiši Maribor se je ob 10. uri začela 3. konferenca o pisanju, katere teme je bila tokrat »Pesnik v literaturi«. Kot referenti so se je udeležili Breda Slavinec, ki je predstavila literarno življenje začetnikov v osemdesetih letih prejšnjega stoletja in svojo poetiko, Fikret Cacan (Zagreb) je podal presek pesništva od osemdesetih let do danes na Hrvaškem s posebnim poudarkom na politično motiviranem pesništvu, Božidar Brezinščak Bagola je govoril o svoji slovenski pesniški karieri in njeni recepciji v Sloveniji, Marjan Pungartnik pa je govoril o intertekstualnosti na primeru Voglove pesmi Uspavanka. Zaradi bolezni sta se opravičila Svetlana Slapšak in David Bedrač, ki pa bosta z besedili sodelovala v zborniku konference. Sledila je okrogla miza o pesniškem mainstreamu, kar je zbudilo razpravo o kriterijih pesniških izborov.
Konferenco je podprla kot projekt Mestna občina Maribor.
12. december 2014 - Koroški kulturni dnevi 2014 - Predstavitev knjige Cesar je vojsko odposlal - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri v organizaciji Mariborske literarne družbe, Zveze kulturnih društev Maribor, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor in Kluba koroških Slovencev Maribor predstavitev knjige Janka FerkaCesar je vojsko odposlal (Založba Mohorjeva družba Celovec), posvečena 100-letnici začetka 1. svetovne vojne. Z avtorjem se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
11. december 2014 - Jasmina Lečnik (Beograd) – »Čarobn/iglic/e« - V Literarni hiši Maribor je bila gostja Jasmina Lečnik (Beograd, Srbija) v okviru programa Repatriacija z literarnim večerom »Čarobn/iglic/e«, na katerem se je potomka izseljencev iz Slovenije predstavila s kratkimi otroškimi zgodbami, v pogovoru z Marjanom Pungartnikom pa je predstavila svojo študijsko pot skozi Nizozemsko in življenje in delo po preselitvi v Beograd.
5. december 2014 - Aleksandar Čotrić (Beograd): Vam bomo že dali demokracijo! - V skupni organizaciji Mariborske literarne družbe in srbskega kulturnega društva »Štajerska skupnost«, ki ga vodi Rade Bakračević, je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z beograjskim gostom Aleksandrom Čotrićem. S sabo je pripeljal gosta Vladimirja Čavića. Sicer pa se je večer ob prisotnosti mariborskega župana dr. Andreja Fištravca začel z malo slovesnostjo, kajti Aleksander Čotrić je podelil velike plakete Združenja srbskih književnikov Tonetu Fornezziju – Tofu ob njegovi 80-letnici in njegovemu rekordnemu dosežku stalne rubrike v Nedeljskem dnevniku. Sicer pa je beograjski gost predstavil v Beogradu izišlo antologijo slovenskega aforizma Sunčana strana Alpa in nekatere njene avtorje - Majo David in Francija Čeča. Z Aleksandrom Čotrićem se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Publika je dodobra napolnila Literarno hišo, med gosti pa sta bila paroh srbske pravoslavne cerkve v Mariboru paroh Savo Kosojević in paroh Milan Jovanović za Prekmurje in Koroško.
3. december 2014 - Alice Psacaropulo: Kikladi in Glasba - Ob Prešernovem rojstnem dnevu smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo tržaške slikarke in hkrati najstarejše italijanske slikarke Alice Psacaropulo (Trst, Italija) »Kikladi in glasba«.. Pripravil jo je Mario Berdič, ki je za otvoritev prispeval tudi laudatio. Za uvod je zaigral trio Nova Academia iz Trsta (Stefano Casaccia – flauto dolce, Leopoldo Pesce – violina, Claudio Gasparoni – viola da gamba).
2. december 2014 - Radovan Vlahović: Zastajam, molčim - V literarni hiši Maribor je bilo ob 18. uri srečanje z vojvodinskim avtorjem in založnikom Radovanom Vlahovićem. Najprej je z Lili Vratuša, ki je brala prevode njegovih pesmi v slovenskem prevodu Gabrijele Bešlin (iz zbirke Nenajavljeno kot smrt), prebral nekaj pesmi, potem pa se je pogovarjal z Marjanom Pungartnikom o literatih, o Banatskem kulturnem centru, ki ga vodi, in o vojvodinski literaturi, večer pa sklenil z odlomkom iz romana.
2. december 2014 - Ivan Vinovrški: Kad sunček zalazi - V galeriji Kupola Mestne knjižnice, Starčevićev trg v Zagrebu so v okviru cikla »Svet v Zagrebu« v sodelovanju Mestne knjižnice Zagreba in Mariborske literarne družbe ob 18. uri odprli fotografsko razstavo Ivana Vinovrškega »Kad sunček zalazi«. O razstavi je govorila mag. Ljiljana Sabljak, vodja Mestne knjižnice.