21. december 2009 - zaključno srečanje literarne delavnice pri MLD v letu 2009 - Ob 14. uri so se člani literarne delavnice sešli na zaključnem, nekoliko bolj svečanem srečanju v prostorih Literarne hiše Maribor. Najprej smo spregovorili o minulem tednu, ki je bil zelo razgiban, in ocenili, da sta bili srečanji z revijo Mladika in 5. preproga iz zvezd - srečanje s srbskimi manjšinskimi pisci - največje doživetje. Potem je spregovoril nekaj o svetu sluha, zvokov in ljudeh mentor Marjan Pungartnik, zatem pa so nastopili s svojimi literarnimi prispevki Matilda Simonič, Erika Kotnik, Ana Šmarčan, Inge Vogrin Mlakar, Ivana Hauser, Erna Hölzl in Mirko Kotnik. Udeleženci so poskrbeli za založeno mizo in si med seboj zaželeli lepe praznike. Znova se bomo sešli 4. januarja 2010.
18. december 2009 - NA PREPROGI IZ ZVEZD V - V sodelovanju kulturnega društva Mariborska literarna družba in kulturnega društva Internacionalna štajerska skupnost so ob 18. uri v Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru nastopili Neda Galijaš (Ljubljana), Branko Baćović (Ljubljana) in Berislav Breljak (Gradec). Prireditev se je pričela s petjem srbskih ljudskih pesmi skupine »Zumbul« (Danijela Pećanac, Irena Kordež in Eva Mladenović), s pozdravom predsednika Mariborske literarne družbe Marjana Pungartnika, ki je poudaril, da se z današnjo prireditvijo končuje festival manjšinske literature »Na preprogi iz zvezd«, in s pozdravom predsednika Kulturnega društva Internacionalna štajerska skupnost, ki je bilo soorganizator prireditve, Rada Bakračevića. Pesmi so brali Neda Galijaš in Berislav Breljak in Branko Baćević, ki sta ga spremljala na tarabuki Marija Mitrović in Finec (!)Heikki Rehtijarv z improvizacijami na buzukiju. Prireditev je zaključil duo »Zumbul«.
17. december 2009 - Razstava likovne kolonije v Retzhofu - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf na Vojašniški ulici 12 v Mariboru otvoritev razstave likovnih del s kolonije v Retzhofu. V razstavo bo uvedla z igranjem na posode Vesna Rečnik Šiško. O organizaciji likovne kolonije sta spregovorili njena iniciatorja Ana-Marija Pušnik, mentorica Jelka Jelisava Leskovar, razstavo pa je odprl Marjan Pungartnik Razstavljajo: Jelka Jelisava Leskovar,Zlatka Albreht, Maribor, Nada Ivančič, Ptuj, Marija Jakolič, Ptuj, Majda Krajnc, Maribor, Maria Lipp Haring, Tillmitsch, Avstrija, Milena Mavsar, Maribor, Matilda Potočan, Maribor, Ana-Marija Pušnik, Maribor, Rozina Šebetič, Ptuj, Marjana Tkalčec, Ptuj in Olga Zorenč, Maribor.
16. december 2009 - Koroški kulturni dnevi 2009 - Predstavitev Koroškega koledarja - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru predstavitev Koroškega koledarja Slovenske prosvetne zveze iz Celovca, obenem pa je urednica koledarja Irena Destovnik predstavila tudi druge knjižne izdaje SPZ. Z njo se je o temah, ki izhajajo iz vsebine koledarja, pogovarjal Marjan Pungartnik.
15. december 2009 - Predstavitev tržaške revije Mladika - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru prireditev NA PREPROGI IZ ZVEZD IV,
na kateri se je predstavila tržaška revija MLADIKA Srečanje je vodila Nadia Roncelli, ki je predstavila revijo, ki je med najstarejšimi pri nas, in založbo, pri kateri objavljajo številni slovenski zamejski avtorji, med njimi tudi Boris Pahor, Miroslav Košuta, Alojz Rebula, Evelina Umek. Predstavila je tudi gostji večera, pisateljico Evelino Umek in njeno delo o Marici Nadlišek Bartol »Po sledeh fate morgane«, in Vilmo Purič z romanom - prvencem »Burjin čas«. Srečanja se je udeležil tudi urednik založbe Marij Maver.
Program je podprla Mestna občina Maribor.
14. december 2009 - Literarna delavnica - Pogovorili smo se o literarnem večeru Janija Oswalda in ugotovili, da je bil zelo zanimiv, žal pa se ga je udeležilo le nekaj članov delavnice. Obdelali smo vlogo treh čutov pri formiranju scene iz »Napraviti sceno« Jordan E. Rosenfeld - vonja, sluha in okusa. Obravnavali smo pesmi Tatjane Srebrnič. Ugotovili smo, da so v nekaterih pesmih odvečne pasaže, ki izhajajo iz tega, da avtorica ni do konca očistila teme in se za pesmimi vleče popkovina.
8. december 2009 - »Na preprogi iz zvezd III« - Jani Oswald - V torek, 8. decembra 2009, je ob 18. uri v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru, nastopil Jani Oswald, slovenski, koroški in avstrijski pesnik z Dunaja, v okviru programa »Na preprogi iz zvezd III«. Literarni večer sta organizirala Mariborska literarna družba in Klub koroških Slovencev Maribor. Z avtorjem se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
Uspeh Zmage Palir s samozaložniško knjigo »Nasuti Drobiž« - Avtorica se je prebila pod sam vrh izbora najboljše samozaložniške knjige, ki ga je razglasil na minulem knjižnem sejmu Javni sklad RS za kulturne dejavnosti.