20. december 2019 - Izšla je knjiga Toma Vebra in Janine Ulbl Majhen prostor za mene in tebe/Eine kleine Oase für dich und mich -
V okviru festivala Kult Štajerska je nastala pesniška zbirka Toma Vebra in Janine UlblMajhen prostor za mene in tebe/Eine kleine Oase für dich und mich slovenskih besedil in prevodov v nemščino. To je nadaljevanje serije Locutio, ki smo jo izdajali v sodelovanju z Institutom za slavistiko na K&F univerzi v Gradcu v povezavi z društvom Avstrijsko-slovenskega prijateljstva Gradec. Ko pa je zanimanje za tovrstno delovanje po smrti Ivanke Gruber pri društvu in institutu ugasnilo, smo se povezali z društvom Slovensko-avstrijsko prijateljstvo Maribor in pripravili 7. oktobra 2019 branje v mariborskem KGB. Prevajalka je bila Maja Lončarič pod mentorstvom dr. Karmen Teržan Kopecky. Knjigo, ki je sicer 338. publikacija kulturnega društva Mariborska literarna družba, je oblikoval in uredil Marjan Pungartnik. Spomin na stare dobre čase obuja napaka na hrbtni strani publikacije, kjer je navedeno društvo avstrijsko-slovensko prijateljstvo, Maribor. Tudi to je nekoč bilo, dokler se niso v društvu skregali.
Publikacija je izšla tudi v e-obliki. Lahko jo boste sneli z naše strani, če nam pošljete elektronsko sporočilo s svojimi podatki.
20. december 2019 - izšla je pesniška zbirka Petre P. Aleksić Jezero snova -
Kot 331. publikacija kulturnega društva Mariborska literarna družba je izšla pesniška zbirka
Petre P. Aleksić Jezero snova. Knjigo je uredil in oblikoval Marjan Pungartnik.
19. december 2019 - Barbara Gabarielle in Goran Čanadi: »Slišala sem ptičko pet« - Ob 18. uri je bila zaključna prireditev Literarne hiše Maribor v letu 2019. Nastopila sta Barbara Gabarielle in Goran Čanadi: »Slišala sem ptičko pet«. Barbara Gabrielle je ob spremljavi trubadurske harmonike pela svoje pesmi, v drugem delu pa jo je spremljal kitarist Goran Čanadi.
Kogar ni bilo, ni bil. Fotografije je prispeval v Barbaro vedno zaljubljeni Zdravko Kokanović Koki.
16. december 2019 - zaključna delavnica v letu 2019 - Ob 14. uri je bila v Karanteni, na Pobreški cesti 20, v literarni sobi letošnje zadnje srečanje delavnice za starejše avtorje,ki deluje pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba. Udeleženci so ali pripovedovali ali prebrali svoje prispevke ob pogovoru in (nekoliko manj strogi) mentorjevi kritiki. Obiskala nas je tudi nagrajenka za prvenec leta 2017 in nekdanja članica delavnice Metka Lampret. Fotografije je prispeval Bruno Fras.
15. december 2019 - Izšla je tudi e-verzija zbornika Učili smo se razumeti nevihte - Izšla je tudi e-verzija zbornika Učili smo se razumeti nevihte. Lahko jo naložite:
14. december 2019 - Razstava Vinka Holca - V galeriji RRRudolf smo za 4. december 2019 načrtovali razstavo mlade slikarke Aleksandre Arsić, a je avtorica bila zadržana zaradi smrti v družini. Tako smo sprejeli v razstavni program Vinka Holca, člana likovne skupine pri kulturnem društvu Studenci Maribor. Slavnostno otvoritev, vodenje po razstavi in branje članov literarne sekcije Vedrina pri kulturnem društvu Studenci, bomo napravili 4. januarja 2020.
13. december 2019 - Izšla je pesniška zbirka Aleša Gerbiča Pospravljam -
V seriji prvencev je kot 72. zvezek izšla pesniška zbirka Aleša GerbičaPospravljam. Avtor je za opremo zbirke dal fotografije mariborskega fotografa Janka Jelnikarja (1948-2015). Spremno besedo je prispeval Marjan Pungartnik, ki je knjigo tudi v celoti oblikoval. To je sicer 336. publikacija kulturnega društva Mariborska literarna družba.
5. december 2019 - Knjižni dar 2020 Slovenske prosvetne zveze iz Celovca - V okviru Koroških kulturnih dnevov in prireditev Koroška v Mariboru je bila ob 18. uri v Literarni hiši Maribor prireditev, na kateri so predstavili knjižni dar 2010 Slovenske prosvetne zveze iz Celovca. Najprej sta Danilo Prušnik (sin Karla Prušnika – Gašperja) in Irena Destovnik predstavila ponovno izdajo Gamsov na plazu, ki je eno od najpomembnejših slovenskih literarnih del v 20. stoletju. V novi in prenoveljeni izdaji so tudi spremna besedila, ki so jih prispevali Avguštin Malle, Matjaž Kmecl, Peter Handke in Miklavž Komelj, k podobi knjige pa je prispevala avtorjeva vnukinja, slikarka Tanja Prušnik. Dragana Laketić je predstavila otroško knjigo Dadi in leteča torba, Irena Destovnik pa je predstavila najprej letošnjo številko revije Rastje in nato Koroški koledar 2020. Ob živahni razpravi okrog asimilacije in jezikovnih pravicah na Koroškem sta prireditev pozdravila Danijel Grafenauer, predsednik Kluba koroških Slovencev Maribor in Mitja Rovšek, poslovodja Slovenske prosvetne zveze Celovec.