21. december 2016 - Izšla je knjiga Eme Nikolić Sivka - V zbirki Palačinka je pod številko 19 izšla knjiga basni Eme NikolićSivka. Ilustrirala jo je avtorica sama, spremno besedo pa je prispeval Marjan Pungartnik.
15. december 2016 - Izšel je katalog razstave »Quo vadis, brat Ikar« Ladislava Cvetkovskega - V zbirki eDition je pod številko 17 izšel katalog razstave »Quo vadis, brat Ikar« Ladislava Cvetkovskega. Spremno besedilo je napisal likovni kritik Mario Berdič.
13, december 2016 - Koroški kulturni dnevi - Predstavitev knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze iz Celovca za leto 2017 - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor v okviru Koroških kulturnih dnevov v Mariboru prireditev pod naslovom »Tam, kjer je knjiga, je dom«, ki jo je pripravil Klub koroških Slovencev v Mariboru. Na njej je Slovenska prosvetna zveza iz Celovca predstavila svoj knjižni dar. O pomenu in sestavi knjižnega daru je govoril direktor SPZ dr. Janko Malle. Za njim je Koroški koledar predstavila dr. Irena Destovnik, pri čemer dodajamo, da je v njem objavljen tudi obširen pogovor s Tihomilo Dobravc. Govorila je tudi o knjigi Marka LipušaBabica (Auf den Spuren der Großmutter) in o dvojezični otroški knjigi Haralda SchwingerjaDer Schnarchesel (Osel smrčač) in o najdenih taboriščnih dnevniških zapisih Marije PušnikDnevnik iz Fraunauracha, CD Praprotnic V mojem srcu je upor pa je z nekaj posnetki predstavil Mitja Rovšek. Tihomila Dobravc se je zahvalila nastopajočim in jih (ju) obdarila, tudi z branjem svojih pesmi. Prireditev je v imenu Kluba koroških Slovencev Maribor pozdravil tudi dr. Danijel Grafenauer.
8. december 2016 - Spomenka Štimec in Božidar Brezinščak Bagola - »Dom v Srednji Evropi« - Ob 18. uri sta bila gosta Literarne hiše Maribor Spomenka Štimec in Božidar Brezinščak Bagola, ki je najprej predstavil gostjo in knjigo njenih besedil, ki so jih iz esperanta prevedli v hrvaščino Moj dom v Srednji Evropi in je izšla pri Hvaškozagorskem književnem društvu. in Esperantskem društvu Trixini, Hrašćina. Nato je Spomenka Štimec predstavila paleto svojih publikacije v esperantu in svoje literarne dejavnosti po vsem svetu. Predstavila je tudi svojo iniciativo, da bi na hiši, kjer je leta 1917 uredil za objavo svojo pesniško zbirko/zbirko lirskih zapisov Ex ponto(izšla 1918 v Zagrebu) Ivo Andrić, vzidali spominsko ploščo. Zbirka je leto 1915, se pravi natanko pred stoenim letom, (deloma - prvi del) nastala v Mariboru. Med publiko sta bila ob mariborskimi esperantisti tudi dr. Šime Ivanjko in Vinko Ošlak.
7. december 2016 - Razstava Ladislava Cvetkovskega »Quo vadis, brat Ikar?« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf Literarne hiše Maribor v sodelovanju z organizacijo Art:reSet odprli razstavo makedonskega slikarja in grafičnega oblikovalca Ladislava Cvetkovskega »Quo vadis, brat Ikar?«. Razstavljeni je 27 aktualno družbeno kritičnih plakatov na specifično makedonske teme, a tudi na globalne. Bojana Grabar Kos je govorila o izjemnem pomenu te razstave in o svoji pobudi zanjo, dr. Andrej Skrbinek je predstavil avtorja, njegovo delo v Makedoniji in povezave s Slovenijo, Marjan Pungartnik pa je povzel besedilo likovnega kritika Maria Berdiča o izjemni zgoščenosti plakatov in o izzivajočem soočenju dveh podobnih jezikov - makedonščine in slovenščine. Razstavo je odprl profesor na fakulteti za strojništvo dr. Andrej Skrbinek.
2. december 2016 - Izšla je pesniška zbirka Majde Senica Vujanovič »Piranske pesmi« -
V Zbirki Svetlin je kot 56. zvezek izšla pesniška zbirka Majde Senica Vujanovič Piranske pesmi z ilustracijami Irene Polanec. Spremno besedo je napisal Marjan Pungartnik.
1. december 2016 - Izšel je katalog razstave »Drevesne zgodbe« Zmaga Kovača - V zbirki eDition je pod številko 16 izšel katalog razstave »Drevesne zgodbe« Zmaga Kovača. Spremni besedi sta prispevala avtor in likovni kritik Mario Berdič.