25. oktober 2019 - Predstavitev glasil dnevnih centrov ŠentLenta in Ozare »Vrabci – pazite, mi smo z vami!« - V Literarni hiši Maribor je bila ob 14. uri tradicionalna predstavitev glasil dnevnih centrov ŠentLenta in Ozare, tokrat pod geslom »Vrabci – pazite, mi smo z vami!«. Najprej je Maja David, ki je prireditev pripravila in vodila, prebrala pesem Oriah Mountain Dreamer »Povabilo«, nato pa je nastopil kantavtor Matjaž Belak. Iz dnevnega centra ŠentLent so nastopili Stane Mohorko, Meri Desire Draksler, Andreja Tomelj, Danijela Premzl, Mojca Verk in za njimi še iz dnevnega centra Ozara Darinka Potisk, Lidija Kokol, Slavko Luršak, Angela Žuran, Branka Krajnc in Maja Rozman. Vsi nastopajoči in prisotni delavci v dnevnih centrih so nato prejeli obvezno vrtnico, ki jim jo je izročil Marjan Pungartnik. Zvezda prireditve je bila gospa Minka, ki odhaja v pokoj, a se od Ozare ne poslavlja.
24. oktober 2019 - prof. dr. Milorad Nikčević: Reprezentant savremene kulture i književnosti u Crnoj Gori – Istorija crnogorske književnosti - Z Društvom Črnogorcev in prijateljev Črne Gore smo ob 18. uri gostili prof. dr. Milorada Nikčevića, profesorja na osješki univerzi, ustanovitelja črnogorskega študija Montenegrina. ustanovitelj instituta za črnogorski jezik in književnost v Podgorici, . Fakultete za črnogorski jezik in književnost na Cetinju. Predstavil je publikacijo Reprezentant savremene kulture i književnosti u Crnoj Gori: Istorija crnogorske književnosti. Prireditev je pozdravila predsednica Društva Črnogorcev in prijateljev Črne Gore Dijana Pajković, ki je večer tudi vodila. Nastopil je tudi mladi violinist Nikola Mićović. Ogledali smo si tudi film o gostujočem avtorju.
22. oktober 2019 - Zapiranje razstave Vinka Prislana »Vilinski ples in Potovanja - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf priredili zapiranje razstave Vinka Prislana »Vilinski ples in Potovanja – dva cikla slik«. Tokrat je govoril ob razstavi s polno vehemenco likovni kritik Mario Berdič. V odprtem branju sta potem sodelovala pesnika Dimitrij Škrk in Zdravko Kokanović Koki. Finissage je vodil Marjan Pungartnik.
21. oktober 2019 - Simona Sanaren in Jernej Zorc: Predstavitev knjig Ko je dan/Quand c’est le jour/When it is a day in Ko je dan za pisma srca - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem sta se predstavila Simona Sanaren in Jernej Zorec. Oba avtorja je izoblikovala izjemna usoda - Simono huda izkušnja z arabsko kulturo ki jo je tudi utrdila v prizadevanjih za mir in strpnost, Jerneja vpogled v ezoteriko in zdravljenje. Predstavila sta knjigi Ko je dan/Quand c’est le jour/When it is a day in Ko je dan za pisma srca. Nekaj vprašanj jima je zastavil Marjan Pungartnik.
15. oktober - 18. oktober 2019 - 8. literarni festival »Od mora do gora« v Delnicah, Hrvaška - Od 15. do 18. oktobra 2019 je potekal 8. literarni festival »Od mora do gora«, ki ga organizira neutrudni Davor Grgurić v Delnicah in okoliških krajih. Organizator tega srečanja je Etno-zadruga »Prepelin’c iz Delnic. Udeležili so se ga Zlatko Krilić, Božica Jelušić, Vjekoslava Jurdana, Aleksandar Horvat, Davor Grgurić in Marjan Pungartnik, ki je bil prvi povabljeni gost iz tujine. Obšli so kraje od Delnic, Skrada, Broda Moravice, Lokev, obiskali Lukovdol in doživeli same lepe stvari.
To smo našli - S spomladjo smo se znašli na komercialni najemnini, z oktobrom smo našli pred Literarno hišo tole. Obnavljajo ledarno in potrebujejo veliko prostora, tudi na račun dostopnosti drugih. Tako bo do marca 2010. Bomo videli, kako se bo obneslo pozimi. Pač nova oblast in nove manire.
2. oktober 2019 - Vinko Prislan: Vilinski ples in Potovanja, dva cikla slik - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo Vinka Prislana Vilinski ples in Potovanja, dva cikla slik. Avtor je bil leta 2018 udeleženec radne slovenske delegacije na 157. razstavi Salon Des Beaux Arts v Louvru. O avtorju in razstavi je govorila Tatjana Pregl Kobe.