31. maj 2019 - Zmago Kovač: Meglice in meglenice - Ob 17. uri smo ob skromni udeležbi občinstva v galeriji RRRudolf odprli razstavo Zmaga Kovača »Meglice in meglenice«. Napovedanega likovnega kritika in kustosa Maria Berdiča ni bilo, ker je bil zaradi očetove bolezni na poti, zato pa je razstavo predstavil Marjan Pungartnik, ki jo je tudi odprl. Bo pa zato 18. junija finissage z glasbo in oceno likovnega kritika Maria Berdiča.
31. maj 2019 - Prireditev društva Črnogocev in prijateljev Črne gore Montenegro Maribor ob stoletnici božične vstaje. - Ob 19. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev, ki smo jo pripravili skupaj z društvom Črnogocev in prijateljev Črne gore Montenegro Maribor. Najprej je o stoletnici vstaje govorila predsednica društva Dijana Medved Pajković, nato pa so nastopili črnogorski študentje v Mariboru s pesmimi in recitacijami. Ogledali smo si film o voditelju vstaje Krstu Zrnovu PopovićuIspovijest Krsta Zrnova s Slobodanom Marunovićem in študentske pesmi in recitacije so prireditev s pesmimi uvedle v spontano druženje. Prireditve so se udeležili državni sekretar vlade Republike Slovenije Uroš Prikl, predstavnica veleposlaništva v Ljubljani Lola Popović, prva svetovalka, in predstavniki ljubljanskega društva Črnogorcev.
30. maj 2019 - Slovenski dnevi knjige 2019 - Santi-Partljič: Moj ata, socialistični kulak. - Že kar nekaj časa je minilo, odkar je izšel strip Santiaga Martina Sanchéza po dramskem besedilu Toneta PartljičaMoj ata, socialistični kulak. Predstavili smo ga v Literarni hiši Maribor s prisotnostjo obeh avtorjev. Tone Partljič je povedal, kako je ob pripravljanju stripa spremenil pogled na ta žanr, Santi pa je govoril o svojem klasičnem videnju stripa in o motivih, ki so ga vodili pri uprizoritvi dela Moj ata, socialistični kulak, za katerega razmišlja, da bi ga prevedel v španščino. Podaril je Tonetu Partljiču tudi nekaj risb iz svojega stripa.
28. maj 2019 - Slovenski dnevi knjige 2019 - Janja Vidmar: Črna vrana bela vrana - Ob 18. uri smo se v Literarni hiši Maribor srečali z uspešno pretežno mladinsko in otroško pisateljico Janjo Vidmar. Z njo se je pogovarjala najboljša poznavalka njenega dela dr. Dragica Haramija. Predstavili sta mladinski roman Črna vrana o problemu begunskih adolescentov in dve otroški knjigi Elvis Škorc, genialni štor in Zalo sreča pamet. Uživali smo v Janjini zgovornosti.
25. maj 2019 - Slovenski dnevi knjige 2019 - Dušan Kuzma (1952–2019) - V okviru pesniških juter smo pripravili spominsko srečanje na pred kratkim preminulega člana literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi Dušana Kuzma. Marjan Pungartnik je spregovoril o njegovi karieri aforista in o njegovi knjigi Resnici na ljubo zmaguje laž. Srečanja se je udeležilo le malo ljudi – zelo hitro pozabljamo na ljudi.
23. maj 2019 - Slovenski dnevi knjige 2019 - Stanka Repar: Iniciacije - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Stanke Chrobákove ReparIniciacije. Zaradi bolezni na prireditev ni pripotovala iz Ljubljane, kot smo napovedali, Meta Kušar. Namesto nje je o knjigi spregovorila dr. Marija Švajncer in visoko ocenila njeno strokovno vrednost tako z literarnovednega kot filozofskega vidika. Dr. Stanka Repar je predstavila nastajanje knjige, v kateri preučuje predvsem žensko pisavo. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik, stekel pa je tudi intenziven pogovor s publiko.
21. maj 2019 - Slovenski dnevi knjige 2019 - Jagoda Kljaić: »Na začetku je bila džezva« - V Literarni hiši Maribor je gostovala Jagoda Kljaić iz Gline (Hrvaška). V pogovoru z Marjanom Pungartnik je predstavila svoje novinarsko, publicistično in literarno delo. Jagoda Kljaić spada med Banijce, ki jih je državljanska vojna ob razpadu Jugoslavije zdesetkala in se je kot Srbkinja morala bojevati za preživetje sredi nacionalistične Hrvaške. Njeno novejše delo je pesniška zbirka Sa druge strane štreke, v kateri mapira jezikoslovno zanemarjeno banijsko narečje, ki pa je naletela na izjemno ugodno strokovno kritiko. Napovedala je tudi izbor svojih stotih kolumen pod naslovom Rdeči nagelj. Z neposrednostjo in odprtostjo je očarala sicer maloštevilno publiko, med katero so manjkali tako Srbi kot Hrvati, ki jih zadnje čase kulturno delovanje ne zanima preveč, lahko bi prišel tudi kdo z univerze, ki bi jo to moralo zanimati. Da ne govorimo, kako ni bilo nikogar z Mestne občine (kar je zadnjih trideset let pravilo).
Slovenski dnevi knjige 2019 (ljubljanski): 16. maj 2019 - Marjana Cmager: Butalci in druge resnice - V Literarni hiši Maribor je bil v okviru druge serije priredtiev Slovenski dnevi knjige (ljubljanski), kajti Društvo slovenskih pisateljev se je letos odločilo, da organizira dneve knjige v maju, ob 18. uri literarni večer z naslovom »Butalci in druge resnice«. Srečali smo se z Marjano Cmager, avtorico iz Jakobskega dola, ki je najprej predstavila svoje pesmi iz pesniške zbirke V podobi reke, nato pa je predstavila svoje upesnitve zgodb Butalcev Frana Milčinskega. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
15. maj 2019 - umrl je Dušan Kuzma -
Umrl je Dušan Kuzma (* 3. oktober 1952, Maribor – † 15. maj 2019, Maribor), aforist in član literarne delavnice pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba.
10. maj 2019 - Izšel je prvenec Dimitrija Škrka, pesniška zbirka Vračanja -
V zbirki prvencev Mariborska literarna družba je izšel 70. zvezek – Dimitrija Škrka zbirka peterostišij Vračanja z njegovimi grafičnimi obdelavami lastnih in prostodostopnih fotografij. Spremno besedo je napisal Marjan Pungartnik. Program prvencev podpirata Zveza kulturnih društev Maribor in Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti - Območna izpostava Maribor.
3. maj 2019 - Umrl je pesnik Peter Kolšek - V Ljubljani je umrl urednik, (*17. maj 1951, Celje – † 3. maj 2019, Ljubljana), pesnik, literarni kritik, publicist in novinar Peter Kolšek.