25. november 1997 - Ob 17.00 je bila predstavitev knjige M. Pungartnika PETRE S TEPKE na OŠ Ludvika Pliberška
20. novembra 1997 - Literarni večer z Alešem Štegerjem v poročni dvorana rotovža, ob 18.00. Pogovor z avtorjem, ki je predstavljal svojo zbirko, je izpeljal Mitja Čander. Prišlo sicer ni veliko ljudi, je bil pa zato literarni večer charming. Posebej je izstopal Tomaž Brenk.
18. novembra 1997, - Ob 18.00 je bila v Umetnostni galeriji Maribor predstavitev knjige Marjana Pungartnik PETRE S TEPKE (Založba Grafiti Studio). Knjigo je predstavil dr. Mirko Križman.
13. november 1997 - Ob 18.00 je bila predstavitev knjige Toneta Dodleka VSAK SRČEK IMA SVOJ SMRČEK v Lutkovnem gledališču Maribor.
8. november 1997 - Državno srečanje pesnikov in pisateljev drugih narodnosti in narodov je bilo v Mariboru 8. in 9. novembra. - Prispevke je poslalo 30 avtorjev, srečanja pa so se udeležili: Petra P. Aleksi}, Žužana Balog, Ljuben Dimkaroski, Josip Bačić, Dušan Cunjak, Tanja Habrle, Nebojša Ignjatović, Goran Ignjatije Janković, Zdravko Kokanović Koki, Suzana Letica, Željko Mišanović, Željko Perović, Jordan Stavrov, Vladimir Vekić, Mila Vlašić, Rade Vučkovac. Strokovni mentorji so bili: Dragica Breskvar, Marjan Pungartnik, Jadranka Zupančič-Matić, Marjanca Mihelič (prevajalka iz madžarščine). 8. novembra so potekali v garni hotelu Tabor tako imenovani »literarni kažipoti«, zvečer je bil v Beli dvorani Uniona dobro obiskan literarni večer, po katerem je nastopila ento skupina »Strune« (Njen član je tudi Ljuben Dimkaroski.)