21. februar 2018 - Peter Kuhar: Cankar, Rostohar, slovenska univerza in slovenstvo - Ob 18. uri je imel v Literarni hiši Maribor Peter Kuhar predavanje o odnosu med Ivanom Cankarjem in Mihailom Rostoharjem, pobudnikom slovenske univerze in izjemnim psihologom. Poudaril je malomarnost slovenske strokovne javnosti glede vloge Mihaila Rostoharja in značilne malokranjske (klerikalne) poglede, ki v Sloveniji še vedno prevladujejo.
21. februar 2019 - Umrla je Berta Čobal Javornik -
Umrla je Berta Čobal Javornik (*22. junija 1925, Pernice – † 21. februar 2019, Pernica), pesnica, prozaistka, novinarka. Številne njene pesmi so uglasbene. Bila je med ustanovitelji literarnega krožka pri Društvu upokojencev Maribor Center in kasneje literarne delavnice pod vodstvom Marjana Pungartnik. Bila je tudi ustanovni član kulturnega društva Mariborska literarna družba.
18. februar 2019 - Umrl je Miroslav Slana – Miros -
Umrl je Miroslav Slana Miros (* 4. julij 1949, Sovjak pri Radgoni – † 18. februar 2019, Maribor), pesnik pisatelj, dramatik, publicist.
16. februar 2019 – Predstavitev zbornika Studenški izviri 3 -
Kulturno društvo Studenci je v kazinski dvorani SNG Maribor ob 10. uri predstavilo tretji zbornik Studenški izviri. Ob predstavitvi zbornika (Vlasta Črčinovič Krofič, Ana-Marija Pušnik, Marjan Pungartnik, Jana Hartman, Ana Šmarčan, Ivana Hauser, Milena Nemec – Mimi, Mira Uršič, Danica Zlatar) so svojcem nedavno umrlih za Studence pomembnih posameznikov (slikar Ervin Kralj, fotograf Ivan Vinovrški, Rado Erceg, ki mu je Peter Plavčak prebral spominsko pesem). Nastopili so glasbeniki Ana Špelec (mentorica Valerija Kamplet) na flavti, Maša Kuhar na flavti, tenorist Tim Ribič ob spremljavi Hideyuki Suzuki na klavirju. Prireditev je vodila Rozika Ogorevc, predsednica društva.
9. februar 2019 - Literarni večer s prijatelji na Legnu - Na turistični kmetiji pri Klovžu je bil ob 18. uri tradicionalni, tokrat že sedemnajsti, literarni večer s prijatelji. Prireja ga s sodelovanjem Marjana Pungartnika in Mariborske literarne družbe Turistično društvo Legen. Vodila ga je Helena Rotovnik, ki je bila tudi gostiteljica prireditve. Za uvod je zaigral na harmoniki in zapel gost iz Ljubljane, znameniti muzikant Alojz Pungartnik, ki je dal pečat vsej prireditvi. Najprej je bral Marjan Pungartnik, nato pa so se zvrstili literati iz Mislinjske doline in širše: Ivanka Kotnik, Ivan Rus, Ivana Hauser, Marjanca Vončina, Janez Jurič, Vesna Ošlak, dr. Marjan Lenassi ... Ob koncu je prisotne pozdravil predsednik Turističnega društva Legen Branko Pečolar.
2. februar 2019 - Volilna skupščina Hrvaškozagorskega književnega društva Klanjec in predstavitev 6. zbornika društva - 2. februarja smo se (Ljubica Ribič, Milan Novak, Željko Perović in Marjan Pungartnik) udeležili volilne skupščine Hrvaškozagorskega književnega društva Klanjec, s katerim je pobratena Mariborska literarna družba. Za predsednika društva so znova izvolili Božidarja Brezinščaka Bagola. Sledila je predstavite šestega zbornika društva in branje, vmes pa smo kot gostje pozdravili skupščino in predstavitev zbornika. Zbornik so predstavili Snježana Horvatin, ravnateljica Kulturnega centra Klanjec, Mirjana Mikulec, urednik Božidar Brezinščak Bagola, o Stjepanu Đukiću Pištu, ki je zbornik opremil, pa je govoril Hrvoje Kovačević. Besedila iz zbornika so brali ob nekaterih avtorjih Vera Grgac, Snježana Horvatin, Vladimir Šuk in Nikola Kristić. S petjem in igranjem na kitaro je večer obogatil Igor Siročić. Branja sta se udeležila klanjški župan Zlatko Brlek in predsednica Skupščine Krapinsko-zagorske županije Vlasta Hubicki.
1.februar 2019 - Izšla je pesniška zbirka Božidarja Rozmana Tretje oko -
Po e-knjigi je izšla tudi tiskana oblika knjige Božidarja RozmanaTretje oko.