23. december 2023 - Pesniško jutro z gostom iz Prijedora Slavenom Trebovcem - Za konec leta smo pripravili v Literarni hiši Maribor božično srečanje s pesnikom, esejistom, kritikom, gledališkim, filmskim in televizijskim igralcem Slavenom Trebovcem. Tokrat ga je skozi pogovor vodila Lidija Štampar, ki je tudi inicirala njegovo gostovanje v Mariboru. Trio z Mileno Šum Veldin, Zofijo Soko in Franetom Srženjakom je prireditev odprl z božično pesmijo, poslušali pa smo lahko še kitarista Zvoneta Zgrabljiča, in predvsem imenitno interpretacijo poezije gostujočega avtorja.
22. december 2023 - Izšel je zbornik Mariborske literarne družbe Sedem grlic poje iz mene - Izšel je drugi zbornik kulturnega društva Mariborska literarna družba. V njem sodeluje 41 avtorjev: Majda Arnhauer Subašič, Marjana Cmager, Vlasta Črčinovič Krofič, Valter Čuškovič, Janez Dreu, Franjo Frančič, Eta Grubešić, Aleš Gerbič, Nives Gogala, Ivana Hauser, Stanko Horvat, Dušana Jakac, Aleš Jelenko, Majda Krajnc, Marina Križnik, Boris Kuntner, Štefka Lang, Dragan Mitič, Rozika Močnik, Milan Novak, Cvetka Pestiček, Nada Prijatelj, Ana-Marija Pušnik, Ljubica Ribić, Edin Saračević, Ivanka Simonič, Marko Skok Mezopotamski, Majda Strnad, Dimitrij Škrk, Tanja Špes, Milena Šum Veldin, Angela Tihec, Bojan Rajko Varjačič, Melita Vidović, Primož Vresnik, Katja Zadravc, Klavdija KIA Zbičajnik, Erika Zorko, Alenka Zorman in Janja Zver. Zbornik je uredil in opremil Marjan Pungartnik.
14. december 2023 - Milorad Popović (Črna Gora): Karnera - S Črnogorskim kulturnim društvom Montenegro smo predstavili črnogorskega pesnika, pisatelja, založnika Milorada Popovića. Začeli smo sami, ker je zaradi prometa prišlo do zakasnitve, potem pa nas je pozdravila predsednica društva Montenegro Dijana Pajković in nam predstavila gosta. Sledil je pogovor Marjana Pungartnika z Miloradom Popovićem o romanu Karnera, prebral pa je tudi nekaj odlomkov iz romana in odgovoril na nekaj vprašanj publike, predvsem članov društva Montenegro.
13. december 2023 - Drago Mom Poseé et assembleé v galeriji RRRudolf - V galeriji RRRudolf smo postavili razstavo Draga MomaPoseé et assembleé. Razstava je odprta v torek in četrtek od 10. do 13. ure in ob prireditvah v Literarni hiši Maribor.
8. december 2023 - Literarna ura na Šentu - Na literarni uri v dnevnem centru Šenta v Mariboru je Marjan Pungartnik predstavil francoskega pesnika Françoisa Villona, predstavil je tovrstno literarno tradicijo v Evropi, ob koncu pa je prebral tudi njegove pesmi, predvsem Balado o debeli Margot.
7. december 2023 – Koroška v Mariboru: Predstavitev knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze Celovec za leto 2024 - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri v soorganizaciji s Klubom koroških Slovenci v okviru prireditev Koroška v Mariboru predstavitev knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze Celovec za leto 2024. Po uvodnem pozdravu predsednika Kluba koroških Slovencev Maribor dr. Danijela Grafenauerja je s pesmijo Zemlja pleše koroške tamburaške skupine Tamika prireditev vpeljala Klasja Kovačič, urednica Koroškega Koledarja 2024, predstavila pa je koledar s temo Karla Destovnika Kajuha in dvojezično publikacijo Simone RovšekMiša odkriva črke / Miša entdeckt die Buchstaben z ilustracijami Maje Lubej. Aleš Pestotnik je po novem prevzel uredništvo revije Rastje (17. številka), gost pa je bil tudi Simon Ošlak, sicer sodelavec ÖRF, ki se je predstavil z zanimivimi in argumentiranimi pogledi na vojno v Ukrajini in pohvalno je, da je z njimi odstopal od propagande mainstream medijev. Prireditev se je končala s kratkim pogovorom.