29. avgust 2019 - Maja Šivec: Igra telesa - Pod naslovom »Igra telesa« smo v soorganizaciji Javnega sklada RS za kulturno dejavnost, Območna izpostava Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in Mariborske literarne družbe odprli razstavo fotografinje Maje Šivec. O razstavljenih fotografijah je govoril likovni kritik Mario Berdič in se z avtorico pogovarjal. Odprtja so se udeležili številni fotografi in podporniki njenega delovanja.
23. avgust 2019 - Ritem misli na Špancirfestu - 23. avgusta je bila v atriju frančiškanskega samostana v Varaždinu in v organizaciji društva Ritam misli je dne 23. 8. 2019 prireditev Ritam poezije na Špancirfestu. Z njo je varaždinsko (in tudi slovensko) društvo Ritam misli predstavila široko paleto dogajanja: verze je recitiral igralec Zvonko Novosel, prepeval je zbor Kapela Paulina Warasdin, nastopil je mariborski jazzovski gost Manč Kovačič, literarni gostje s ptujskih Dnevov vina in poezije Ramune Brundzaite (Litva) in Maartena Inghelsa (Belgija) in številni domači avtorji, gostili pa so tudi avtorje iz Mariborske literarne družbe Majdo Fradelić, Željka Perovića in Marjana Pungartnika. Prireditev sta pripravila in vodila Ljubica Ribić in Milan Novak.