19. december 2012 - Harmonije: Razstava aktov - V galeriji RRRudolf je bila ob 18. uri letošnja zadnja akcija programa Harmonije (EPK 2012) - odprtje razstave avtorjev novomeške likovne delavnice pod vodstvom akademskega slikarja Jožeta Kotarja na temo akta. Dela so razstavili: Luka Arh, Rezka Arnuš, Marinka Fabijan, Tatjana Grabrijan, Vida Gričar, Dušanka Prah, Vera Biličič Slana, Jože Šterk, Alenka Vrlinič. Prireditev se je pričela s fanfarami, ki sta jih izvedla glasbenika Brass band Maribor, prisotne je pozdravil vodja izpostave JSKD v Mariboru Matija Varl, potem pa sta skozi razstavo vodila Klavdija Kotar in mentor in slikar Jože Kotar. Razstavo je odprl Marjan Pungartnik.
15. december 2012 - Tema pri Guzlu, konec sezone EPK v literarni hiši Maribor. - Ob 17. uri so v Literarni hiši Maribor z bralnim maratonom z geslom »Tema pri Guzlu«, ki, kakor je povedala na začetku Nataša Švikart Žumer, povzema star mariborski idiom za fajrant, končali e-pe-kajevsko sezono. Na začetku je nekaj podatkov o programu v letošnjem letu povedal vodja Literarne hiše Marjan Pungartnik: da se je zvrstilo 180 dogodkov, od katerih jih je bilo 160 v Literarni hiši, dvajset pa v Slovenj Gradcu, Novem mestu, na Ptuju, v Ljubljani, Gradcu, Laafeldu/Potrni, Pecsu, Lepoglavi, Klanjcu, Zagrebu in v Podgorici. Nastopilo je preko 1070 avtorjev, prireditev pa se je udeležilo okrog 7500 obiskovalcev. Ob slovenskih avtorjih, ki jih je nastopilo okrog 600, so bili najpogostejši iz Avstrije (106 avtorjev) in iz Hrvaške (44). Sicer pa so prihajali avtorji še iz Italije, Madžarske, Srbije, Bosne in Hercegovine, Maroka, Kitajske, Singapurja, Francije, Nemčije, Avstralije, Katalonje, Anglije, Zelenortskega otočja, Češke, Romunije, Slovaške in Združenih držav Amerike, k čemur je prispevalo tudi Društvo slovenskih pisateljev s serijo GostiM Besedo. Literarna hiša Maribor je program izvajala tudi s partnerskimi organizacijami iz Hrvaške in Avstrije (Mednarodni klub prijateljev iz Višnjice, Društvo hrvaških književnikov, društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, Werkraumtheater iz Gradca, Pavlova hiša Potrna/Laafeld in Institut za slavistiko v Gradcu). Za mestne svetnike, ki jih na prireditve razen častne izjeme Melqarta Mohamada Berroa (enkrat) sploh ni bilo, je rekel, da niti opazili ne bi, če bi jih kdo požrl, saj ne živijo z mestom in ga tudi voditi ne znajo. Literarna hiša Maribor je nagradila tudi najzvestejše obiskovalce: Majdo Senica Vujanovič, Zdravka Kokanovića Kokija, Miša Kolbla, Marjana Holca, Roziko Močnik in Majdo Strnad, fotografa vseh prireditev Ivana Vinovrškega, producentko EPK Petro Narat Palčnik in prostovoljce Slavka Rečnika, Jožico Hladin in Ano Nikolič. Zatem je stekel bralni maraton, na katerem so sodelovali Zdravko Kokanovič, Jana Krajnc, Rozika Močnik, Jan Šmarčan, Danijela Premzl, Bojan Schwentner, Majda Strnad, Tomo Podstenšek, Marina Križnik, Lučka Zorko Titan, Milan Novak, Robert Titan Feliks in Marjan Pungartnik. Nekoliko je zaradi pomanjkanja taksijev zamudila Tihomila Dobravc, pozno je prišel s kitaro Andrej Tomšič, na koncu pa je vse razveselil Marko Grobler. Slovesnost se je končala s šampanjcem in kanapeji z lososom in kaviarjem, loterijo, Martina Demelin pa je prispevala ob dobrem vinu tudi nekaj prigrizka. Prireditve sta se udeležila tudi gosta EPK Petra Narat Palčnik in Zdravko Duša.
14. december 2012: Predstavitev portala Pesem.si - Ob 18. uri se je v Literarni hiši Maribor predstavil pesniški portal Pesem.si. Prireditev je odprla njegova urednica Ana Porenta, sledili pa so s kitaro in petjem Majda Kočar in z branjem Lidija Brezovšček, Jana Kolarič, Jan Šmarčan, Lučka Zorko Titan, Nataša Švikart Žumer, Zdravko Kokanović Koki, Milan Novak in Milena Holcer, Jože Vidmar, Silvana Orel Kos, zaključila pa sta ga Gregor Grešak in Ana Porenta.
13. december 2012 - Milan Vincetič: »Ljubljena, a ne ljubeča« - Ob 18. uri v je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Milanom Vincetičem »Ljubljena, a ne ljubeča«, O nedvomno najplodnejšem obdobju tega avtorja, zadnjih desetih letih, se je pogovarjala z njim Nataša Švikart Žumer.
12. decembra 2 - Bojan Gulič: Kratke zgodbe nekega Mariborčana - Ob 18. uri je pred polno Literarno hišo Maribor nastopil Bojan Gulič, upokojeni profesor Srednje elektro in računalniške šole v Mariboru. Predstavil je svojo knjigo zgodb iz svojega življenja Kratke zgodbe nekega Mariborčana, ki sta jih brali njegova snaha Majda Blagšič in Petra Bauman. Večer je vodil Marjan Pungartnik.
11. december 2012 - Bojan Schwentner: Kozel v spovednikci - ovca poblajhana - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši gost Bojan Schwentner na večeru aforizmov. Vodila ga je Nataša Švikart Žumer, ki je opozorila na več polj delovanja tega avtorja - ob aforizmih še od kratke zgodbe, pesmi, stripa in erotične zgodbe.
10. decembra 2012 - Sabina Hvastija: IN BED WITH SABINA - Ob 18. uri je se je pričel v Literarni hiši Maribor performance s Sabino Hvastija »In Bed with Sabina«. V svoji pravi postelji je Sabina pričakala obiskovalce. V skoraj uro in pol dolgem dogodku je v pogovoru z Marjanom Pungartnikom prešla od svojih dijaških let na Srednji ekonomski šoli v Mariboru do svoje knjige Tvoje ime me spominja na ribnik do svojih najnovejših pesmi, vmes pa o petju, slikanju, scenografiji in drugem.
8. december 2012 – 1. konferenca o pisanju literature - V kalamitnem snegu se je ob 10. uri v Karanteni pričela 1. konferenca o pisanju literature, ki jo je organizirala Mariborska literarna družba. Zaradi težav s prevozom in iz drugih razlogov so se opravičili in niso prišli Andrej Blatnik, David Bedrač, Jadranka Matić Zupančič, Dragica Breskvar, Peter Rezman, Breda Slavinec, Marica Škorjanec Kosterca, Metka Lampret in mnogi drugi. Vseeno je Marjan Pungartnik v uvodnem govoru orisal svoje izkušnje z delavnicami, zastavil nekaj vprašanj glede t.im. kreativnega pisanja in nakazal pričakovanja za to konferenco. Nataša Švikart Žumer je napravila teoretični pregled o kreativnem pisanju in se zlasti ustavila na nekaterih tehnikah pisanja. Dr. Tilka Kren Obran je prebrala referat o psihologiji literarnega ustvarjanja in na njej aplicirala nekatere psihoanalitične tipologije, Milan Novak je govoril o svojih izkušnjah z literarnimi delavnicami. Govorile so še Rozika Močnik, Sabina Hvastija, Darja Vaupotič in Tatjana Srebrnič.
7. december 2012 -Tatjana Pocajt Jamnik - Ob 18. uri je nastopila v Literarni hiši Maribor Tatjana Pocajt Jamnik. Večer je vodila njena knjižničarska kolegica Jasna Mlakar iz Mariborske knjižnice, avtoričine pravljice pa je brala Nataša Švikart Žumer.
6. december 2012 - Matjaž Hanžek - Predvsem pesnik - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev Matjaž Hanžek - Predvsem pesnik. Zaradi komunikacijskih težav Matjaž Hanžek na prireditev ni prišel in tako so ga uvrstili v program »Živíjo«, t.j. kakor da bi bil mrtev in predvsem dobro. O njem je govoril in se spominjal njegove literarne kariere Marjan Pungartnik, o njegovi sociološki karieri pa je govoril mag. Franci Pivec. Tudi drugi prisotni, razen D. V. so o njem govorili samo dobro. Tako ga tudi čakamo v januarju, kakor je obljubil, da bo takrat res prišel.
5. december 2012 - Drago Mom: Slike, skulpture, objekti - V galeriji RRRudolf so ob 18. uri odprli razstavo Draga Moma »Slike, skulpture, objekti«. O slikarju in razstavi je govoril in tudi odprl razstavo Marjan Pungartnik.
5. december 2012 - Karolina Kolmanič - Po otvoritvi razstave Draga Moma je bil literarni večer s prekmursko pisateljico Karolino Kolmanič. Z njo se je o njenih literarnih začetkih in mednarodnih stikih pogovarjal Marjan Pungartnik. Prisotna je bila tudi založnica njenega izbora kratkih zgodb Svetloba v srcu (2011) Milena Pivec in je o knjigi spregovorila nekaj besed.
4. december 2012 – Ilse Pollack: Maribor - Guimarães. - V Literarni hiši Maribor je ob 18. uri gostovala avstrijska pisateljica in luzitanistka Ilse Pollack. Predstavila je svoj novi roman v rokopisu, v katerem govori v obliki korespondence o dveh mestih – Mariboru in Guimarãesu v letu evropske prestolnice kulture. Z avtorico se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Filozofska fakulteta Maribor je prispevala mlada konsekutivna prevajalca in Mateja Slemnika, ki sta odlično opravila svoje delo. Slovenske prevode (Ana Jasmina Oseban) je brala Nataša Švikart Žumer.r
3. december 2012 - Ana Jasmina Oseban: Stefan Zweig (1881-1942) - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, ki je bil posvečen nedavnemu rojstnemu dnevu Stefana Zweiga (28. november) in sedemdesetletnici njegove smrti. Na njem je prevajalka Ana Jasmina Oseban predstavila novelo Stefana Zweiga (1881-1942) Strah, ki je izšla pri založbi Ebeseda, katere direktor Jože Piano se je udeležil večera. Večer je vodil Marjan Pungartnik in se s prevajalko pogovarjal o njenem prevajalskem delu, o Stefanu Zweigu in nasploh o problemih prevajanja.
3. december 2012 – Osvoji Julijo - Na dan Prešernovega rojstva se je ob 18. uri v Trubarjevi hiši literature v Ljubljani s svečano prireditvijo končal nagradni natečaj Osvoji Julijo, katerega idejni vodja je bila Jasmina Komič. Namen natečaja je bil ponuditi sproščeno okolje mladim, še neuveljavljenim avtorjem. Najprej je na FaceBook potekalo tekmovanje, kamor se je lahko vsakdo prijavil z eno pesmijo. Trije izmed kandidatov z največ zbranimi všečki so se direktno uvrstili v finalni izbor: Patrik Holz (271 všečkov, Ana Jazbinšek (235 všečkov), Gabrijela Vrbnjak (173 všečkov). Preostalih sedem je izbrala komisija. (Jerica Jerala, Milan Novak in Nataša Švikart). Na prireditvi so se za naziv Osvoji Julijo, katere glavna nagrada je delavnica Marjana Pungartnika, potegovali še Ivanka Konstantino, Davorin Lenko, Bojan Schwentner, Jasna Janež, Valentina Plaskan, Milanka B. Komprej in Nika Mlinarič. Po izboru občinstva in žirije, je zmagala Milanka B. Komprej. Za sproščeno vzdušje na prireditvi je poskrbel povezovalec - priznani stand up komik Pižama (Boštjan Gorenc), pomagali so mu KUD Impro Mobile. Za glasbo je poskrbel odličen kitarist Tilen Pusar. Svojega rojstnega dne se je udeležil sam France Prešeren (Boštjan Bešter), da je ocenil, če bo Julija prišla v prave roke. Izbor mu je bil pogodu. Na rojstnodnevni torti je Prešeren upihnil prvo svečko. Udeleženci prireditve smo se nato odpravili na Prešernov trg, kjer smo se skupaj poklonili velikemu pesniku in mu zapeli. Iz Maribora so se prireditve udeležili in se tja peljali s posebnim Literarnim vlakom, na katerem so nastopili s svojo poezijo: Željko Perovič, Danica Gregorčič, Milan Novak, Bojan Schwentner, Martina Komovec in Nataša Švikart Žumer.