28. november 2019 - Pesem.si - predstavitev zbornika za leto 2019 - Ob 19. uri smo v Literarni hiši Maribor predstavili trinajsti letni zbornik Pesem si 19. Ana Porenta je kot vodja portala pesem.si pripeljala goste - Senado Smajić, Dimitrija Škrka, tokrat Mateja Kranjca v vlogi stand-up glasbenega komika, Ireno Holzer, Željka Perovića, Jureta Drljepana, Saro Špelec, Heleno Zemljič, Gregorja Grešaka, Zdravka Kokanovića Kokija, za konec pa je brala tudi Ana Porenta. Dolgo že nismo imeli tako vedre literarne prireditve, s katero smo počastili spomin na Andrejko Jereb in vse druge, ki so odšli.
26. november 2019 - dr. Ljudevit Koser: Popolna slovnica esperantskega jezika - Ob 18. uri smo skupaj z Esperantskim društvom Maribor gostili pisatelja, prevajalca in esperantista Vinka Ošlaka (Celovec-Prevalje). Govoril je o ponovnem, nekoliko prenovljenem natisu Popolne slovnice esperantskega jezikaLjudevita Koserja (Cerdonis, Slovenj Gradec 2019) iz leta 1910. Stekla je tudi beseda o smislu esperanta in njegovi današnji vlogi.
25. november 2019 – S pesniško besedo stop nasilju nad ženskami. - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri prireditev »S pesniško besedo stop nasilju nad ženskami«. Priredili smo jo v okviru mednarodne kampanje proti nasilju nad ženskami, ki potega v več evropskih državah. V Literarni hiši jo je pripravil Zdravko Kokanović Koki, ki je tudi prebral manifest teh prireditev. Nastopili so: Lidija Štampar, Tom Veber, Nina Medved, Valter Čučkovič, Marisa Višnić, Bojan Schwentner, Petra Kolmančič, Marjan Pungartnik in Zdravko Kokanović Koki.
24. november 2019 - Državno srečanje V zavetju besede - V Sežani je bilo Državno srečanje V zavetju besede. Selektorji so nominirali naslednje avtorje: Uroš Brankovič, Dragica Čuk Novak, Mirjam Dular, Nežka Dular, Bojan Glavina, Dunja Polonca Guček, Ivana Hauser, Aleš Jelenko, Nina Jereb, Ivanka Kostantino, Matjaž Marinček, Lucija Matič, Marta Merkač, Alenka Mihorič, Bernarda Mrak Kosel, Olga Paušič, Stane Peček, Eva Perko, Nebojša Pop-Tasić, Jožefa Finika Prah, Andrej Pretnar,
Ljubica Ribić, Marija Rihter, Rozka Saje, Dimitrij Škrk, Helena Šuklje in Ramiz Velagić.
19. november 2019 - Cecilija Novak: Ne povej mami - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem smo predstavili tretjo knjigo Cecilije (Cilke) Novak Ne povej mami. Za uvod in za spremstvo na prireditvi je igrala na citre Nada Svetina, odlomke iz besedila je brala avtoričina hčerka Nataša Mulej, večer pa je vodil in se z avtorico pogovarjal Marjan Pungartnik. V pogovor so se vključili tudi Zmago Šalamum, založnik in predstavnik založniške hiše Kreativna pika iz Trnovske vasi, Franček Jauk, iniciator te predstavitve, Tomaž Kšela in dr. Vladimir Kenda.
Tako se pa bojujemo proti šikanam, ki jih je postavila MO Maribor z obnovo ledarne. Zdravi naj hodijo po ravnem, invalidi naj z vozički čez stopnice. V glavnem – guadagnare e lasciare gli altri morire.
14. november 2019 - Predstavitev zbornika Hrvaško-zagorskega literarnega društva. - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev zbornika Hrvaško-zagorskega literarnega društva, ki izhaja na dve leti. Z društvom je Mariborska literarna družba pobratena. V goste je prišla ekipa: Božidar Brezinščak Bagola, Mirjana Mikulec, Srečko Blažičko, Vladimir Šuk in Spomenka Štimec. Predstavili so se z objavljenimi besedili v standardni hrvaščini in barvitih zagorskih narečjih in prisotne seznanili s pomenom zbornika, o društvu pa je posebej govorila njegova tajnica, požrtvovalna Snježana Horvatin. Zbornik je z likovnimi prispevki obogatil Stjepan Đukić Pišta. Da ne bi bili brez glasbe, je poskrbel Srečko Blažičko, ki je zapel dve zagorski pesmi.
13. november 2019 - Literarni večer Marjana Pungartnika v Slovenskem domu v Zagrebu - Ob 19. uri je bil v Slovenskem domu v Zagrebu literarni večer z Marjanom Pungartnikom, ki sta ga organizirala varaždinsko društvo Ritam misli in Slovenski dom Zagreb. Gostja, ki je vnesla v večer svojo značilno vedrino, je bila mariborska Ljubljančanka in šansonjerka Olga Weissbacher. Večer sta vodila Ljubica Ribič in Milan Novak. Večer je še posebej pozdravil predsednik Slovenskega doma Darko Šonc.
13.november 2019 - razstava 33. otroške forme viva v Malečniku »Lipa – simbol slovenstva« - V galeriji RRRudolf je bilo 13. novembra 2019 ob 11. uri odprtje razstave 33 otroške forme viva v Malečniku (3. in 4. oktobra 2019) letos pod naslovom Lipa – simbol slovenstva. Udeležilo se je je 51 otrok iz 19. šol podravske regije. Strokovni mentor srečanja je bil kipar Marjan Drev. Material so bile podrte lipe s Ceste zmage v Mariboru.
Razstavljajo: Tijan Eisenhut, Žiga Maruško, Monika Ferk, Ana Harb, Nina Vogrin (OŠ Malečnik, likovna pedagoginja: Katja Kozjek Varl); Demitri Predan, Matej Zajc Krajnc, Žan Evgen Gazdag (Center za sluh in govor Maribor, prof. mat in proiz. teh. vzgoje Mateja Žeriavič ); Lun Blagajac, Maruša Prev, Neli Trstenjak
(OŠ Prežihovega Voranca Maribor likovni pedagog: Vlado Vučič); Veronika Miksič, Dina Đonlagič (OŠ Bojana Ilicha Maribor, likovna pedagoginja: Andreja Stumpf); Nuša Krajnc, Neža Musil, Kaja Fidler Jurič (OŠ Rada Robiča Limbuš, likovna pedagogika: Jasna Žezlina Antolinc); David Fišer, Matija Bumbak, Vita Krajnc Đakovac (OŠ Toneta Čufarja Maribor, likovna pedagoginja: Jožica Lešnik Švajger); Glorija Recek, Alina Zoja Felbar (OŠ Tabori Maribor, likovna pedagoginja: Jana Stropnik); Zala Ferk Krajcar, Lana Koren (OŠ Ludvika Pliberška Maribor, likovna pedagoginja: Violeta Škrabl); Domen Zemljič, Staš Sitar, Maša Bozovičar, Naja Bokan (OŠ Janka Padežnika Maribor, likovna pedagoginja: Andreja Javernlk); Devi Grobelšek, Silvo Vuzem, Tina Primožič (OŠ Sladki Vrh, likovni pedagog: Andrej Velikonja); Maša Žnidarič, Tamara Slanič, Jaka Solina (OŠ Markovc, likovna pedagoginja: Olga Zorko); Zoja Plevnik, Laura Mežnarič (OŠ Franca Lešnika Vuka Slivnica, likovna pedagoginja: Sarita Zupanc); Maruša Gorkič, Nuša Vogrin (OŠ Rače, likovna pedagoginja: Maja Patty); Maja Rodošek, Minka Babič (OŠ Fram, likovna pedagoginja: Maja Patty);
Matic Knaver, Jakob Breznik (OŠ Selnica ob Drav, likovni pedagog: mag. Oto Vogrin, mentor: Uroš Ozmec); Filip Podlesnik, Matej Mevc (OŠ Brezno – Podvelka, likovni pedagog: mag. Oto Vogrin); Eva Žlavs, Živa Rodič (I. OŠ Celje, likovna pedagoginja: Taja Naraks); Ela Kit, Jan Herček, Rene Ivič (JVIZ I. OŠ Rogaška Slatina, likovna pedagoginja: Katjar Čož); Cvetko Phuralatpam Nitin Sharma, Jaka Megla, Enej Drozg (Osnovna šola Velika Nedelja, likovni pedagog: Boždar Muršec).
Fotografije: Katja Kozjek Varl, Marjan Laznik in Marjan Pungartnik
8. november 2019 – Skupina IMALA z mirovnim projektom MUZikA Za MIR na svetu / auf immer nieder! - V petek je bila ob 19. uri v gosteh v Literarni hiši Maribor graška skupina ILMALA z »glasbenim potovanjem skozi čas v duhu Berthe von Suttner«, ki je bila prve ženska Nobelove nagrajenke za mir (1905) in pisateljice. Maribor je povezan z njo preko filozofa Bartholomeusa von Carneri. Skupina ILMALA v mednarodnem projektu »auf immer nieder!«, v katerem sodelujejo Avstrija, Slovenija, Italija in Bosna in Hercegovina predstavlja njene mirovniške ideje. Skupino sestavljajo Andreas Stangl, Andrea Shabernack, Marcel Fotter, Patrick Steiner, Lorenc Romaner, njihovi gostje v projektu pa so Lothar Lässer, Barbara Gabrielle, Marko Gutman in Herwig Thelen. Večer prepletajo zapisi vojaka iz prve svetovne vojne, Stanglovega dedka. Nastopili so Andreas Stangl (klaviature in kitara), ki skupino vodi, pevka Andrea Shabernack, Marcel Fotter (bobnar), Patrick Steiner (bas kitara), njihovi gostje v projektu pa so Lothar Lässer (kitara in petje) , Barbara Gabrielle kot pevka in Herwig Thelen (kitara, petje). Ob avstrijskih smo slišali tudi bosansko, furlansko-avstrijsko, slovensko pesem.