24. december 2015 - Izšla je pesniška zbirka Valterja Čučkoviča Lesket slepote - V zbirki Mariborska literarna družba je kot 65 knjiga, sicer pa kot 299. publikacija kulturnega društva Mariborska literarna družba izšla pesniška zbirka Valterja ČučkovičaLesket slepote. Spremno besedo zanjo je prispeval Marjan Pungartnik.
21. december 2015 - Sto prašičkov poje: »Ljubezen premaga vse« - Ob 18. uri smo zaključili leto 2015 v Literarni hiši Maribor s predstavitvijo knjige Sto prašičkov poje: »Ljubezen premaga vse«, ki je izšla pri društvu Medvedek. Iz zajetne knjige so brali montypythonovska besedila avtorji Davorin Bole, Miha Seljak in Majan Seljak, ki so kot nekdanja skupina Sto prašičkov prepeva, zdaj pa skupina Trodo & The Suzukies zaigrali nekaj skladb iz njihovega repertoarja. Večer je vodil Miha Knavs, za nastopajoče pa je skrbela Lučka Zajec Bole.
21. december 2015 - Spominjanja: Zgodba mariborske družine Ilich - V galeriji Grajski vrt na grajskem trgu 2 sta Zveza kulturnih društev Maribor in galerija Grajski vrt pripravila prireditev v seriji Spominjanja, ki jo vodi mag. Franci Pivec, pridružila pa se mu je mag. Majda Potrata. O zgodbi mariborske družine Ilich so govorili: Breda Ilich Klančnik, Bojan Ilich, Iztok Ilich, Marjan Žnidarič in Katarina Klančnik Kocutar.
18. december 2015 - Razstava Ivana Vinovrškega »Maribor od zgoraj« - Ob 18. uri so v prostorih Hrvaškega kulturnega društva Maribor na Partizanski 13 v Mariboru odprli razstavo Ivana Vinovrškega »Maribor od zgoraj«. Avtorja je pohvalil umetnostni kritik Mario Berdič, razstavo pa je odprl predsednik Hrvaškega kulturnega društva Marko Mandir.
17. december 2015 - Koroški kulturni dnevi: Krščanska kulturna zveza Celovec in Slovenski narodopisni inštitut Urban Jarnik - Predstavite knjig »Dәr bә Zila kna biva« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši prireditev »Dәr bә Zila kna biva« v okviru Koroških kulturnih dnevov 2015, ki jih organizirajo Klub koroških Slovencev Maribor, Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti - Območna izpostava Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor in Literarna hiša Mariboar. Predstavili so letošnje publikacije Krščanske kulturne zveze Celovec in Slovenski narodopisni inštitut Urban Jarnik iz Celovca. Dr. Janko Zerzer je predstavil knjigo Dr. Valendin Inzko (1923 – 2002) – Glasnik sožitja, zbornik prispevkov in spominov, Martin Kuhling je predstavil publikacijo dr. Ožbolta Ilauniga Zgodovinski spomini na Rebrco, Martina Piko Rustja pa je predstavila prizadevanja za ohranitev ziljskega narečja s publikacijo Marije BartolothZilščә pušәlč: Pesmi s spodnje Zilje in Dәr bә Zila kna biva, ljudske pesmi z Zilje iz zapuščine Lajka Milisavljeviča. Prisotne je pozdravil tudi predsednik Kluba koroških Slovencev Maribor dr. Danijel Grafenauer.
16. december 2015 - Otvoritev razstave Janje Tomažič in Ivana Vinovrškega »Dva po svoje« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo likovne pedagoginje Janje Tomažič in fotografa Ivana Vinovrškega »Dva po svoje«. Pričela jo je s temperamentnim flamenkom Živa Čerček. O avtorjih je govoril Marjan Pungartnik. Laudatio je prispeval likovni kritik Mario Berdič. Razstavo je pozdravil tudi prisotni predsednik Hrvaškega kulturnega društva Marko Mandir, ki je povabil prisotne na otvoritev razstave Ivana Vinovrškega v prostorih Hrvaškega kulturnega društva 17. decembra.
15. december 2015 - Finissage razstave Abd Al Masuda »Kaligrafija absolutnega« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf priredili finissage razstave Abd Al Masuda »Kaligrafija absolutnega«. O razstavi je govoril umetnostni kritik Mario Berdič, ki je izpostavil izjemnost razstave in avtorja. Nato je Marjan Pungartnik prebral nekaj pesmi Jalaludina Rumija in Muḥammada Šams ad-Dīn al Hafeza, zatem pa so brali Lidija Štampar, Majda Senica Vujanovič, Božidar Rozman, André in Zdravko Kokanović Koki.
14. december 2017 - Literarni večer z Majo Gal Štromar »Ženska drugje« z gostjo Matejo GOrjup -
12. december 2015 - Peter Andrej: »Rege ali žabje frke« - Ob 11. uri je bila v Literarni hiši matineja z glasbeno predstavitvijo slikanice za otroke Rege ali žabje frkePetra Andreja. Posvetili smo jo sirskemu dečku, ki ga je naplavilo morje na neki grški obali. Pred prireditvijo smo tudi čestitali ob rojstnem dnevu Tatjani Srebrnič. Peter Andrej je ob kitari in skupaj z Barbaro Gabrielle pel pesmi iz slikanice, povezovala pa ju je Mojca Andrej.
10. december 2015 - »Alfons Mosche in August Šenoa, Egon Mosche in Roda Roda«, predavanje Davorina Klobučarja - Ob 18. uri je bilo v Literarni hiši Maribor predavanje Davorina Klobučarja (Osjek, Hrvaška) »Alfons Mosche in August Šenoa, Egon Mosche in Roda Roda«. Predavanje je plod dolgoletnega požrtvovalnega raziskovanja in ga Davor Klobučar podarja Slovencem kot prispevek k njihovi zgodovini. Predavatelj je orisal družinsko ozadje Egona Moscheja (1882–1905). Oče Alfons Mosche je bil pomemben slovenski pravnik in politik in je nastopil v romanu Augusta ŠenoaNagelj s pesnikovega groba, sin pa je pogost »gost« v zgodbah židovskega humorista Roda Roda (Roda Rodas Roman). Egon Mosche je bil tudi prvi Slovenec, vpisan v Zahmenhoffov adresar učencev esperanta. Objavil je nekaj zapisov iz svojega pustolovskega potovanja v Južno Afriko, leta 1902 pa je v finskem listu Päivälehdelle (124B) objavil kratko zgodbo »Onnen varjo« (Senca sreče). Predavanja se je udeležilo tudi nekaj mariborskih esperantistov, prišel je Božidar Brezinščak Bagola, na katerega pobudo smo organizirali predavanje, ob koncu pa se je prireditve udeležil dr. Šime Ivanjko.
8. december 2015 - Koroška v Mariboru - Predstavitev Koroškega koledarja in knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze Celovec - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor v organizaciji Kluba koroških Slovencev, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti - območna izpostava Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in Literarne hiše Maribor prireditev v okviru Koroških kulturnih dnevov - »Koroška v Mariboru«, na kateri je Slovenska prosvetna zveza iz Celovca predstavila svoj knjižni dar - Koroški koledar 2016, 9. številko revije Rastje in dvojezično slikanico Marjana Pungartnika Saj so samo otroci / Es sind doch noch Kinder«. Kolekcijo knjig, ki jo dopolnjuje redna ponudba knjige po filmu Der Graben / Grapa in glasbeni CD »Obirčanke«, je predstavil tajnik SPZ Janko Malle, koledar obsežneje dr. Irena Grafenauer slikanico pa Marjan Pungartnik.
2. december 2015 - Miklavž z dnevnim centrom Ozara - Dnevni center Ozara Maribor in Literarna hiša Maribor sta ob 12. uri organizirala miklavževanje za varovance Ozare. Najprej je Marjan Pungartnik povedal nekaj o pravljicah o Miklavžu in o veliki konkurenci, ki jo ima Miklavž s parklji v Božičku in Dedku Mrazu, potem pa so ob igranju Simona Žavcerja nastopili Lidija Kokol, Slavko Luršak, Ivana (Iča) Ogrizek, Maja Rozman in Adi Bobič. Varovanci so prejeli darila in se pogostili. Hvaležni smo Martini Demelin in drugim, ki so pripomogli k tej prireditvi, tudi Ivanu Vinovrškemu, ki je vse organiziral. Prireditev je vodila Ana Marija Šiker.
1. december 2014 - Živíjo: Fernando Pessoa (13. junij 1888 — Lizbona, 30. november 1935) - Ob 80-letnici smrti velikega portugalskega pesnika Ferdinanda Pessoa je bil ob 18. uri v Literarni hiši Maribor večer, na katerem sta ga predstavila Ilse Pollack (Dunaj, Avstrija) in Marjan Pungartnik. Prebrala sta nekaj pesmi heteronimov Alberto Caeiro, Ricardo Reis, Álvaro de Campos in Fernanda Pessoa. Iz nemščine je prevajala Ana Jasmina Oseban.
1. december 2015 - Izšel je katalog razstave »Drevesne zgodbe« Zmaga Kovača - V zbirki eDition je pod številko 16 izšel katalog razstave »Drevesne zgodbe« Zmaga Kovača.
1. december 2015 - Izšel je katalog razstave »Drevesne zgodbe« Zmaga Kovača - V zbirki eDition je pod številko 16 izšel katalog razstave »Drevesne zgodbe« Zmaga Kovača.