31. december 2010 - Pri mladi britanski založbi Cambridge Scholars Publishing je pravkar izšla knjiga naše sodelavke Leonore FlisFactual Fictions: Narrative Truth and the Contemporary American Documentary Novel. Nastala je na podlagi njene doktorske disertacije s Filozofske fakultete v Ljubljani. Knjiga vsebuje tudi poglavje o slovenski dokumentarni naraciji, med drugim se dotika literarnega novinarstva in pa seveda natančno razčlenjuje ameriški dokumentarni roman. Je v angleškem jeziku.
17. december 2010 - »Pripotovanja« - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru je bila kot zaključek letošnje sezone ob 18. uri postaja »Pripotovanj«, skupnega projekta Jerce Mrzel, Janija Kovačiča, Petra Andreja, Xenie jus in Tadeja Vesenjaka. Tokrat so nastopili Peter Andrej, Tadej Vesenjak, Xenia Jus in mariborska pesnika Nino Flisar in Željko Perović. Ob koncu njihovega nastopa je še prebrala Tihomila Dobravc pesem, ki jo je pripravila za Jerco Mrzel.
9. december 2010 - Literarni večer in predstavitev knjige Marija Šedivy: SAMO LUČ UGASNEM - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru je bil v četrtek, 9. decembra 2010 ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo zbirke kratkih zgodb Marije Šedivy »Samo luč ugasnem«, ki je pred kratkim izšla pri Mariborski literarni družbi. Za uvod je ob spremljavi kitarista Toneta Klinca zapela dve ljudski pesmi Alenka Regoršek, nato pa je ob pogovoru z Marjanom Pungartnikom avtorica prebrala nekaj odlomkov iz knjige kratkih zgodb/romana. Zaključilo se je, tako kot se mora literarni večer, s pogovorom in prigrizkom.
2. december 2010 - Razstava treh brnskih arhitekturnih ateljejev »Stavbe in projekti: Burian – Křivinka – Pelčák – Rusín - Wahla v Sinagogi - V Sinagogi, Židovska ulica 4 v Mariboru so v četrtek, 2. decembra 2010, ob 18.uri odprli razstavo treh brnskih arhitekturnih ateljejev »Stavbe in projekti: Burian – Křivinka – Pelčák – Rusín - Wahla, ki sta jo organizirala kulturni center Sinagoga Maribor in kulturno društvo Slovensko-češka liga. Na otvoritvi so bili nazoči avtorji Aleš Burian, Gustav Křivinka, Tomáš Rusín, Ivan Wahla, ki je tudi predsednik društva Obecni dům Brno, organizator razstave z brnske strani. Petr Pelčák zaradi obveznosti na fakulteti ni mogel dopotovati. Prisotne je pozdravil vodja kulturnega centra Sinagoga Maribor dr. Marjan Toš, o razstavi je govorila Eva Dvořáková, predsednica Slovensko-češke lige. Spregovorila sta tudi častna gosta na razstavi, najprej dr. Vladimír Šlapeta iz Brna o skupini razstavljajočih arhitektov, za njim pa še dr. Damjan Prelovšek iz Ljubljane o slovensko-čeških stikih v arhitekturi. Spregovorila sta tudi v.d. dekana Gradbene fakultete Maribor dr. Miroslav Premrov in vodja oddelka za arhitekturo na Gradbeni fakulteti Maribor dr. Metka Sitar. Razstavo je odprl veleposlanik Češke republike v Ljubljani Petr Voznica. Gostje iz Brna so prihod v Maribor izrabili tudi za ogled Ptuja.