28. decembra 2008 - Umrla je pesnica in članica našega društva Mihaela Hojnik - V Stockholmu je po krajši bolezni umrla pesnica in članica našega društva Mihaela Hojnik. Zadnjikrat je bila z nami na literarnem večeru 21. avgusta letos.
22. december 2008 - Literarni večer in predstavitev knjige Miroslava Slane Mirosa »Štorkljina kri« - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru je bil zadnji literarni večer v letu 2008 in sicer predstavitev romana Miroslava Slane Mirosa »Štorkljina kri«, ki je izšel v zbirki Antares kot 30. publikacija. Nastopil je duo flavt (Eva Slana in Jerneja Golub), o romanu so spregovorili avtor, Marjan Pungartnik in dr. Mirko Križman, ki je za knjigo prispeval obsežnejšo spremno besedo..Miroslav Slana - Miros je prebral nekaj značilnih pasaž iz romana.
18. december 2008 - 15. Odprti mikrofon -
V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru je bil ob 18. uri 15. Odprti mikrofon.
Začel se je z otvoritvijo razstave Zehre Pašić-Silberhorn (Gradec-Mostar) z naslovom TA CVET, MOSTAR. O avtorici in njenih slikah je spregovoril Marjan Pungartnik. Sledil je Odprti mikrofon, na katerem kot gost nastopil kantavtor in pesnik Peter Andrej in za njim še Božidar Rozman, Maja Dolinar, Tatjana Srebrnič, Magda Šulek, Zdravko Kokanović Koki, Bojan Schwentner, dr. Mirko Križman, Štefka Lang, Silvestra Kološa, Tilka Kren, Josip Tavčar, Danica Gregorčič in Željko Perović.
Izšla je knjiga Angele Fujs »Trije vzdihi ob svečah« - Kot 33. je v zbirki Antares izšla knjiga - zbirka kratke proze Angele Fujs »Trije vzdihi ob svečah«.
15. december 2008 - Spominski koncert Lannoy 1808-2008 - V ponedeljek, 15. decemberra 2008, je bil ob 19. uri je v viteški dvorani Pokrajinskega muzeja Maribor v Grajski ulici 1 v Mariboru pripravilo kulturno društvo nemško govorečih žena Mostovi (v sodelovanju z Zvezo kulturnih društev Maribor) spominski koncert »Lannoy 1808-2008«. Prisotne je pozdravila predsednica društva Mostovi Veronika Haring. O njem je najprej spregovoril prof. em. dr. Wolfgang Suppan (»Lannoy – Mariborčan v evropski glasbeni zgodovini«), v glasbenem sporedu pa so sodelovali sopranistka Nataša Trobentar, spremljal pa jo je prof. mag. Karlheinz Donauer z Lannoyevimi samospevi, njegovo skladbo »Trio za klavir, klarinet in violončelo« pa je zaigral trio glasbene šole Anton Martin Slomšek (Adriana Magdovska, Gorazd Strlič, Danijel Šegula). Sledil je nepozabni nastop prof. Tatjane Ognjanovič z Lizstom, Schubertom, Schumanom, Wagnerjem).
Splača se opomniti, da navkljub navzočnosti novinarja in navkljub (ali prav zato) visoki kakovosti koncerta niso o tem slovenski nacionalistični mediji (Večer, POP, TVS, Delo in drugi) poročali niti besedice. Kot da jih ni. In so res - kje na odpadu kulture.
Fotografije: Gero Angleitner
Izšla je knjiga Toneta Dodleka »KU KU« - Izšla je pesniška zbirka Toneta Dodleka za otroke (in ne tako otroke) »KU KU« v zbirki Palačinka (11. knjiga). Ilustracije je prispevala Nadja Dodlek.
12. december 2008 - Predstavitev knjige Curta Schneckerja »Couleurage - Pripadnost« - V Pavlovi hiši v Potrni (Laafeld) 30 pri Radgoni v Avstriji je bila ob 18.30 v okviru otvoritve razstave Cvetke Hojnik in Franka Vecchierja (kurator Mario Berdič) predstavitev knjige – pesniške zbirke Curta Schneckerja »Couleurage – Pripadnost« v prevodu dr. Mirka Križmana, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi. Na prireditvi bo nastopil s klasično harmoniko tudi Bernd Kohlhofer.
11. decembra 2008 - Literarni večer z Metko Lampret - Ob 17. uri je bil v Beli dvorani gradu v Račah literarni večer z Metko Lampret. To je bil avtoričin prvi samostojni literarni večer, na katerega so se odzvali številni domačini in prijatelji, v publiki pa je bil tudi raški župan Branko Ledinek. Besedila so brale Ljudmila Conradi, Metka Lampret in nečakinja Eva Sojč. Večer je obogatil z nekaj skladbami na harmoniki Dezider Cener. Fotografije je prispevala Ana-Marija Pušnik.
Izšla je pesniška zbirka Adija Žunca »Odsevi duše in časa« - V zbirki Svetlin je kot 46 publikacija izšla pesniška zbirka Adija Žunca »Odsevi duše in časa«.
8. december 2008 - Delavnica - Najprej smo komentirali predstavitev knjige Maje Dolinar »Sveti Miklavž goduje« in kulturni sejem društev na Ptuju, potem pa obravnavali 19. poglavje iz knjige Jacka M.Bickhama o tem, da se ne smemo bati zapisati v napovednem stavku »je rekel / je rekla«, prebrali smo kratko zgodbo Barbare Čeh »Nepomembno« in na koncu je bral pesmi Mirko Kotnik.
5. december 2008 - Literarni večer in predstavitev knjige Maje Dolinar »Sveti Miklavž Goduje« - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo knjige Maje Dolinar »Sveti Miklavž goduje«. Z nekaj napevi sta gostovali Antonija Senica in Antonija Ribič. Besedilo je bral dramski igralec Rado Pavalec. Večer je vodil Marjan Pungartnik.
Izšla je knjiga Maje Dolinar »Sveti Miklavž goduje« - Izšla je knjižna izdaja dramskega besedila naše članice iz Gradca, Maje Dolinar, »Sveti Miklavž goduje«.
1. december 2008 - Delavnica - Najprej smo se pogovarjali o 18. poglavju Bickhamove knjige »38 najpogostejših napak pri proznem pisanju« (Ne pozabite na čutne vtise), obravnavali smo SF-horror zgodbo Bojana Čerina »Po tem svetu hodijo raznorazni vampirji, tako da...«, nato pa je kratko prozo »Deveti mesec« in nekaj pesmi prebrala članica delavnice Štefka Lang.