18. december 2013 - Razstava »Intermezzo v barvah« Ervina Hartmana - Ob 18. uri je bila otvoritev razstave likovnih del glasbenika in dirigenta Ervina Hartmana »Intermezzo v barvah«. Razstavo je predstavil likovni kritik in kustos Mario Berdič, o njem je govoril mag. Franci Pivec, razstavo pa je odprl direktor Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti mag. Igor Teršar. Z glasbo sta nastopila Sara, vnukinja Ervina Hartmana, in njen oče Damijan Hartman. Na prireditvi so se zbrali številni njegovi prijatelji, med drugim tudi predstavnik lipniškega Rotaryja Wolf Chibidziura in predstavnik Štajerske deželne pihalne zveze iz Gradca Albin Prinz. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.
17. december 2013 - Živíjo: Emil Frelih - zaključek sezone - Zadnja postaja programa Literarne hiše Mariboru v letu 2013 je bila prireditev, na kateri smo se v okviru cikla Živíjo spomnili Emila Freliha (19. december 1912 – †19. maj 2007), hkrati pa zaključili letošnjo nedvomno bogato sezono. O življenju in delu Emila Freliha je govoril Marjan Pungartnik, ki je tudi prebral nekaj odlomkov iz njegove zadnje objavljene knjige, romana V vrtincu življenja. Prireditve sta se udeležili tudi njegova soproga Janja Frelih in hčerka Marta.
Izšel je e-katalog Ervina Hartmana Intermezzo v barvah - V zbirki eDition je pod 11. številko izšel katalog Ervina Hartmana Ervina Hartmana Intermezzo v barvah. Uredil ga je Marjan Pungartnik, fotografije je prispeval Ivan Vinovrški, besedila pa kustos in likovni kritik Mario Berdič in Franci Pivec.
13. december 2013 - Literarni večer z Ano-Jasmino Oseban - Ob 18. uri je bil v Literrni hiši Maribor literarni večer z Ano-Jasmino Oseban, ki je na slovenskem knjižnem sejmu 2013 prejela nagrado Radojke Vrančič za mlado prevajalko za prevod romana Sybille Lewitscharoff Blumenberg. Najprej je Marjan Pungartnik, ki je vodil literarni večer in se pogovarjal z avtorico, povedal nekaj o nagradi in o Radojki Vrančič, po kateri se nagrada od leta 2013 imenuje, nato pa je Ana-Jasmina Oseban prebrala nekaj odlomkov iz fikcijskega romana o pomembnem nemškem filozofu Hansu Blumenbergu.
10. december 2013 - Predstavitev pesniške zbirke Zvezda Milana Novaka - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pesniške zbirke ZvezdaMilana Novaka. Izšla je pri Zavodu za razvijanje ustvarjalnosti iz Velikih Lašč, znanem bolj po portalu Pesem.si. Gost je bil kitarist Franjo Jurovič. Avtor je bral iz zbirke in se pogovarjal z Marjanom Pungartnikom. Med branjem sta se prireditvi pridružila Peter Rezman in Andrej Makuc, ki sta ob 17. uri nastopila v Univerzitetni knjižnici Maribor.
7. december 2013 - 2. konferenca o pisanju 2013 - V Literarni hiši Maribor se je ob 10. pričela 2. konferenca o pisanju 2013. Na njej so kot referenti nastopili David Bedrač, Andrej Blatnik, Dragica Breskvar, Aljoša Harlamov, (Zoran Pevec je poslal besedilo, ker ga je zadržala služba), Marjan Pungartnik, ki je ob svojem prispevku prebral tudi besedilo odsotne Marice Škorjanec, in Robert Titan Felix. Sledila je okrogla miza o priročnikih/učbenikih za pisanje, na katerem je ob pregledi njihovega spiska in o izvajanju delavnic stekla tudi razprava o vrednotenju literarnih del. Prispevki s konference bodo izšli leta 2014 v knjigi in v elektronski publikaciji.
Izvedbo konference je omogočila Mestna občina Maribor.
5. december 2013 - Zdravko Odorčič »Čutim tvoje šepetanje« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer z zagrebškim gostom Zdravkom Odorčićem, na katerem smo predstavili pesniško zbirko Čutim tvoje šepetanje, ki je izšla letos spomladi v Zagrebu in Mariboru v so-izdaji založbe Semafora in Mariborske literarne družbe. Predstavil je tudi svojo najnovejšo zbirko pesmi v prozi Ljudi se kišom miču. Z avtorjem se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
3. december 2013 - Zdravko Kokanović Koki Nararaščajoči škrlat - V Literarni hiši Maribor je imel ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo nove pesniške zbirke Nararaščajoči škrlatZdravko Kokanović Koki, večer je vodil in se z njim pogovarjal Marjan Pungartnik.
3. december 2013 – »Alternativna literarna scena v Mariboru v osemdesetih« - V Umetnostni galeriji Maribor je bil v organizaciji Mladinskega kulturnega centra Maribor ob 19. uri literarni večer »Alternativna literarna scena v Mariboru v osemdesetih«, na katerem so nastopili po izboru Petre Kolmančič, ki je večer tudi odprla, Dragan Potočnik, Borut Gombač, Breda Slavinec, Marjan Pungartnik, Jože Kos Sine slišali pa smo tudi interpretacijo besedil iz knjig Tomaža Brenka (Petra Bauman) po izboru Petre Kolmančič. Moderirala je Simona Kopinšek.