29. marec 2019 - Poslovil se je tudi Danilo Muršec (1959–2019) -
Poslovil se je tudi pesnik Danilo Muršec, pesnik iz Trničeve vasi. Leta 2014 je izšla pri založbi Pika v Trnovski vasi njegova pesniška zbirka Jesenske trave.
27. marec 2019 - Literarni večer »Točka preloma« s Tomom Vebrom - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem je Tom Veber predstavil svoj pesniški prvenec Točka preloma. Z njim se je o njegove siceršnjem delovanju in o njegovi poeziji pogovarjal Marjan Pungartnik.
Tokrat je fotografiral Srečko Pungartnik.
Knjigo lahko kupite tudi tako, da nam na emaill pošljete sporočilo drustvo@kud-mld.si in prejeli jo boste po pošti z računom.
26. marec 2019 - Literarni večer s Tomom Vebrom v Salonu uporabnih umetnosti - Ob 19. uri je bil v Salonu uporabnih umetnosti literarni večer s Tomom Vebrom, ki je predstavil svojo pesniško zbirko Točka preloma. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik, nekaj svojih pesmi pa je zapela kantavtorka Vesna Godec.
24. marec 2019 - Pesniški teater Montenegro s Slobodanom Marunovićem in Slobodanom Kovačevićem - Nedelja ni ravno značilen dan za literarne večere, a tokrat je ob 19. uri publika dodobra zapolnila Literarno hišo Maribor za srečanje s Pesniškim teatrom Montenegro s Slobodanom Marunovićem in Slobodanom Kovačevićem. Slišali smo kitarista in kantavtorja Slobodana Kovačevića, ki je sodeloval pri Indexih, Pro arte in skupini More – in z njim je publika prepevala njegove znane melodije. Slobodan Marunović je v izvrstni predstavi govoril lirične verze iz črnogorske poezije, med drugim tudi nedavno odkrito Njegoševo erotično pesem »Noč skuplja vijeka« in očaral publiko z »Lučjo mikrokozma«, spregovoril pa je - kajti prireditev je bila tudi v čast 100-letnici nastanka Črne Gore - o bolečem procesu osvajanja te države. Prireditev je vodila Dijana Pajković, predsednica Društva Črnogocev in prijateljev Črne gore Montenegro Maribor, s katerim smo izvedli ta zagotovo izjemni pesniški dogodek.
22. marec 2019 - »Pesem.si od glave do pete« - V gosteh je bil ob 18. uri pesniški portal z literarnim večerom »Pesem.si od glave do pete«. Izjemen obseg avtorjev in dejavnosti s portalom je predstavil Zavod za razvijanje ustvarjalnosti iz Logatca, ki ga požrtvovalno in pridno vodita Ana Porenta in Gregor Grešak, z zbornikom Pesem.si 18, v katerem je na 324. straneh 90 avtorjev (če smo prav šteli). Na predstavitvi v Literarni hiši Maribor so brali: Milan Novak, Tom Veber (ki mu je te dni izšel prvenec Točka preloma), Valerija Čerič, Gregor Grešak, Majda Fradelić, Željko Perović, Ana Porenta, Dani Rajh, Bojan Sedmak, Tomaž Trobec in Bojan Schwentner.
20. marec 2019 - Izšla je pesniška zbirka Toma Vebra Točka preloma -
V zbirki Mariborska literarna družba je izšel 69. prvenec, pesniška zbirka Toma VebraTočka preloma. Spremno besedo je napisal Marjan Pungartnik za naslovnico pa je prispevala likovnino Iris Vrhovski. Izšla je s podporo Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, območna izpostava Maribor, in Zveze kulturnih društev Maribor.
19. marec 2019 - Božidar Stanišić: Žirafa v čakalnici - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z gostom iz Italije (Zugliano) Božidarjem Stanišićem s predstavitvijo knjige Žirafa v čekalnici, ki je izšla pri beograjski založbi ultimatum.rs. Božidar Stanišić je avtor, ki je moral leta 1992 oditi iz Visokega (Bosna in Hercegovina) v Italijo, Zugliano pri Vidmu v Furlaniji, in tam napravil uspešno literarno kariero. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik, v pogovoru s publiko pa smo odprli nekaj tem sedanjega literarnega življenja (nacionalizem, narava pisanja in sebičnost).
13. marec 2019 - Odprtje razstave kulturnega društva Studenci »Moje slike, moje sanje« - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev razstave petih likovnih sekcij kulturnega društva Studenci Maribor z naslovom »Moje slike, moje sanje«. Glasbene vložke sta pod vodstvom mentorja Stojana Kraljaodigrala mlada kitarista Vidjan Kure Unger in Vito Beton s Konservatorija za glasbo in balet Maribor – Tabor. Predsednica društva Rozika Ogorevc je spregovorila o delovanju društva, nato pa je članica društva Jana Hartman Krajnc prebrala nekaj svojih pesmi, razstavo pa je odprl Marjan Pungartnik. Razstavljajo: Zlatka Albreht, Ani Belina, Marta Drozg, Marjeta Fatur, Vincenc Holc, Slavko Jalušič, Nada Jemenšek, Ana Jecl, Anka Kante, Boža Korbar, Meta Kraner, Zvonko Kraner, Ivan Komel, Irena Koren, Veronika Korošec, Cenka Lah, Ivan Lužnik, Milena Mavsar, Manja Miketič, Marjan Marksl, Nada Namestnik, Milena Nemec, Rozika Ogorevc, Špela Petrovič, Peter Plavčak, Valentina Plemenitaš, Jolanda Pušnik, Draga Reichenberg, Vera Režonja, Mira Senekovič, Branka Sternad, Ivan Šalamun, Marjana Šket, Lučka Špreis, Bernarda Štefuko, Violeta Šmon, Mira Uršič, Slavica Zalokar in Olga Zorenč. Otvoritev je vodila Darja Reichenberg.
7. marec 2019 - Carmen Križanič: Ena poezija in dva jezika - Gostja literarnega večera ob 18. uri v Literarni hiši Maribor je bila prevajalka, tolmačka in pesnica Carmen Križanič. Skozi prevajanje in bivanje v tujini je postala dvojezična in je začela objavljati tudi v tujini (Nemčija, Avstrija), zadnje čase pa je začela tudi prevajati slovensko literaturo v nemščino. Njeni začetki pisanja so bili povezani tudi z delovanjem v delavnici za mlajše literate pri mentorju Marjanu Pungartniku, ki se je pogovarjal z njo.