25. junij 2019 - Valter Čučkovič: Stojim pred brezkončno podobo sveta - Ob 19.uri je bil v Literarni hiši Maribor večer z Valterjem Čučkovičem »Stojim pred brezkončno podobo sveta«, na katerem je Nataša Švikart predstavila vse njegovo literarno delo. Valter Čučkovič je bil lanskoletni zmagovalec natečaja Muze, pri muzah, z muzami v okviru festivala erotične poezije. Njegove pesmi je brala Darinka Lozinšek, na kitari pa je večer spremljal Igor Bezget.
24. junij 2019 - Konec letnika 2018-2019 literarne delavnice. - Ob 14. uri smo imeli v literarni sobi Karantene sklepno srečanje literarne delavnice, letnik 2019-2019. Zahvalili smo se mentorju delavnice Marjanu Pungartniku, ki je na kratko ocenil delo delavnice v tem letu za uspešno, in še razredničarki Majdi Strnad, Ani Nikolić in Brunu Frasu. Udeleženci delavnice so prejeli priznanje za uspešno opravljeno delo. Nazdravili smo in vsakdo se je predstavil še z literarnim prispevkom in spominom na delo delavnice. Letos so se delavnice udeleževali Kristina Berlič, Mira Uršič, Štefka Lang, Silva Lipovec, dr. Tilka Kren Obran, Silva Zemljič, Bruno Fas, Darja Vaupotič McCord, Cvetka Pestiček, Katja Zadravc, Matilda Simončič, Dimitrij Škrk, Erika Zorko, Tatjana Srebrnič, Ana Nikolić, Majda Strnad, Rozika Močnik, Ana Šmarčan, Ivana Hauser, Srečko Klemenc, Jožica Hladin. Spomnili smo se tudi na dva člana, ki sta v letošnjem letu umrla, Maja Dolinar (iz Gradca) in Dušan Kuzma (Maribor). Delavnica se je sestala šestintrideset krat in v njej smo preživeli okrog 110 pedagoških ur.
21. junij 2019 - Pesniški festival v Stubiških toplicah (Hrvaška) - Prvotno za 22. junij 2019 napovedani 2. pesniški festival v Stubiških toplicah, ki ga organizira tamkajšnje društvo Modus vivendi, je bil zaradi napovedanega slabega vremena 21. junija. Festivala sta se iz MLD udeležila Petra Bauman in Marjan Pungartnik (zaradi nesporazuma ni prišla Sonja Votolen). Za nagrado je nastopilo 35 pesnikov (večina pesnic), nagrado Vesne Parun pa je prejela Marija Lamot. Videli smo tudi monodramo »Ja koja imam nevinije ruke« po motivih življenja Vesne Parun z Vesn o Tominac Matačić.
19. junij 2019 - Otvoritev fotografske razstave Tatjane Pregl Kobe »Pripovedujem podobe« - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev fotografske razstave Tatjane Pregl Kobe »Pripovedujem podobe«. V izčrpnem in dinamičnem pogovoru z likovnim kritikom in kustosom Mario Berdič, ki je poleg Katarine Šurbek Simončič postavil razstavo, z avtorico so lahko prisotni dobili pregled nad izhodišči za razstavo, to pa je predvsem fotografska grafika (fotografika) s poudarjenim, izrazito individualnim, emotivnim, nemimetičnim dojemanjem motivov.
18. junij 2019 - Slovenski dnevi knjige 2019 - Finissage razstave Zmago Kovač »Meglice in meglenice« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev, finissage razstave Zmago Kovač »Meglice in meglenice«. Ob njej je likovni kritik in kustos Mario Berdič, ki se odpiranja razstave zaradi drugih obveznosti ni mogel udeležiti, predstavil avtorja in razstavo, prireditev pa je razveselil trio »Instrumentalisti«
13. junij 2019 – Janko Ferk: Lepota mu bo ime - Gost Literarne hiše Maribor je bil avstrijski slovenski pesnik Janko Ferk, tudi sodnik, profesor na celovški univerzi, prozaist, sicer pa raziskovalec Kafkove literature in med drugim tudi pisec potopisa po Porečanki/Parenzani. Iz hrvaške dvojezične izdaje svojih zbranih pesmi Kraj mrtvih priroda/Konec tihožitij (Založba Lara, Zagreb, 2019) je prebral nekaj liričnih, ironičnih in meditativnih pesmi. Naslov literarnega večera smo vzeli iz njegove pesmi.
7. junij 2019 - Umrl je Janez Karlin -
Umrl je dolgoletni predsednik Zveze kulturnih društev/organizacij Maribor, pedagog, ravnatelj, gledališki režiser in funkcionar Janez Karlin (*18. november 1922, Ratanska vas pri Rogaški Slatini - † 7. junij 2019, Maribor)