19. december 2002 - v četrtek, je ob 18. uri praznoval svojo 90-letnico Emil Frelih. Udeležil se ga je krog tistih, ki cenijo in spoštujejo njegovo delo, župan MO Maribor Boris Sovič mu je izročil mestni pečat, Ervin Hartman pa plaketo Zveze kulturnih društev Maribor. S tem smo zaključili več kot uspešno leto 2002.
17. decembra 2002 - na torek, je ob 18. uri pred polno poročno dvorano mariborskega rotovža predstavila svojo knjigo RIBA, OVEN, RAK Ana-Marija Pušnik (izšla je pri Mariborski literarni družbi v zbirki Antares)
13. december 2002 - Ob 19. uri je bila v Potrni pri Radgoni (Avstrija) v Pavlovi hiši razstava Johanna Ilinčića. Nastopil je zbor »Femmes Flautales« zvezne strokovne šole Kalvarienberggasse 28, na Dunaju pod vodstvom Bruna Petrischka. Pesmi nedavno umrle graške pesnice Helge Schwarzbauer sta brala Curt Schnecker (nemščina) in Marjan Pungartnik (slovenščina). Pri prireditvi je sodelovalo tudi društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo.
11. december 2002 - Predstavitev knjige Nada Potočnik - Slavko From: NAŠ SLAVKO/LITERARNA ZAPUŠČINA. Izid literarne zapuščine Slavka Froma, ki so ga ustrelili partizani na Gorenjskem leta 1943. Izčrpno poročilo na literarnem večeru je prispevala književnica in literarna zgodovinarka Alenka Glazer, o Slavku Fromu pa je spregovorila tudi Nada Potočnik.
8. december 2002 - V poročni dvorani rotovža je imela ob 18. uri samostojni literarni večer – predstavitev knjige »Oven, devica in rak– Marijanina zgodba« Ana-Marija Pušnik. Brali sta Melita Plešnik in avtorica,
na klavinovo je igrala skladateljica in pianistka Betka Puconja.
December 2002 - Izšla je publikacija Nade Potočnik Naš Slavko - Literarna zapuščina Slavka Fromma.