27. junij 2018 - Razstava Berte Šmid »Korak v moje krajine« - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev razstave Berte Šmid »Korak v moje krajine«. Postavil jo je njen mentor Oto Rimele, ki je tudi predstavil slikarkino motiviko krajine in morja. Na kratko se je zahtvalila prisotnim, številnim njenim prijateljem in sorodnikom, ki so do zadnjega kotička zapolnili galerijo. Razstavo je odprl Marjan Pungartnik, ki je povedal, da je to v desetih letih delovanja galerije že 128. razstava, kar jo uvršča med najbolj živahne galerije v Mariboru.
25. junij 2018 - Konec ciklusa literarne delavnice za starejše avtorje - V Karanteni je bilo ob 14. uri zaključno srečanje ciklusa literarne delavnice za starejše avtorje pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba. V delavnici so sodelovali Ivana Hauser, Ana Šmarčan, Rozika Močnik, Majda Strnad, Ana Nikolič, Tatjana Srebrnič, Dimitrij Škrk, dr. Tilka Kren, Majda Senica Vujanovič, Katja Zadravec, Dušan Kuzma, Bruno Fras, Erika Zorko, Silva Lipovec, Štefka Lang, Cvetka Pestiček, Srečko Klemenc in Darja Vaupotič. Prijavljena je bila tudi Angelca Fujs, ki pa se srečanj ni mogla udeleževati. Prav tako se je od delavnice poslovila dolgoletna članica Metka Lampret. Mentor je povzel nekatere lastnosti delavnice in člani delavnice so poskusili navesti stvari, ki so se jih naučili v tem letu.
21. junij 2018 - Predstavitev romana Ernesta Ružiča Anka in Kugyjev pogled - V Vrtu spominov in tovarištva na Petanjcih, v dvorani Raziskovalne postaje Prekmurje ZRC SAZU v Petajncih 19 je bila ob 19. uri predstavitev romana Ernesta Ružiča Anka in Kugyjev pogled. Najprej je prisotne pozdravil predsednik uprave Ustanove dr. Šiftarjeve fundacije Ernest Ebenšpanger, potem pa smo slišali zvočni zapis pevke Anke, ki je navdihnila avtorja za vlogo protagonistke v romanu. Odlomke iz Ružičevega romana je brala Gabrijela Granfol Peurača, o knjigi pa je govoril njen urednik Marjan Pungartnik, ki se je z avtorjem tudi pogovarjal.
14. junij 2018 - Mariborski literarni festival - Barbara Gabrielle: »Odpiranje navznoter skozi glas« - Ob 16. uri je bila v Literarni hiši Mariboru v okviru Mariborskega literarnega festivala prireditev z Barbaro Gabrielle, pevko in pesnico »Odpiranje navznoter skozi glas«. Predstavila se je s paleto pesmi od prekmurskih ljudskih pesmi do svojih uglasbitev s svojih dveh plošč.
12. junij 2018 - Mariborski literarni festival - Predstavitev zbirke aforizmov Dušana Kuzma Resnici na ljubo zmaguje laž - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev zbirke aforizmov Dušana KuzmaResnici na ljubo zmaguje laž, ki je izšla maja pri Mariborski literarni družbi v zbirki prvencev. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je avtor predstavil svojo kariero pisca aforizmov in jih nekaj tudi prebral.
7. junij 2018 - Marjan Pungartnik: »Literatura pripada vsem« - Ob 19. uri je bil v Mestni knjižnici in čitalnici »Metel Ožegović« Varaždin v organizaciji Podružnice Matice hrvaške v Varaždinu in društva Ritam Misli Varaždin literarni večer »Književnost pripada svima« z Marjanom Pungartnikom. O njem so govorili Ljubica Ribič in Milan Novak, ki sta na začetku prebrala nekaj njegove poezije v hrvaščini in slovenščini in še paralelno, in Ernest Fischer, pesnik in predsednik podružnice Matice hrvaške v Varaždinu. Glasbeni gost je bil Slavko Vincek (glas in kitara). Marjan Pungartnik je bral pesmi in odgovarjal na vprašanja spraševalcev.