31. maj 2018 - Fraktali SK–SI 2018 s Stanom Jendekom (Pezinok, Slovaška), Alenko Zorman, dr. Marijo Švajncer in Danielom Pastirčákom (Prešov, Slovaška) - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri druga prireditev v okviru dvoletnega projekta Fraktali SK–SI 2018, ki jo je Mariborska literarna družba organizirala v sodelovanju s slovaško družbo Kolomana Sokola in z občanskim združenjem Fraktal. Najprej smo odprli razstavo fotografij »Brez naročila« slovaškega umetniškega fotografa in dolgoletnega ekoaktivista, tudi založnika in knjižnega oblikovalca Stana Jendeka (Pezinok, Slovaška). Marjan Pungartnik in dr. Stanka Repar (Slovenija, Slovaška) sta vodila večer in se pogovarjala z avtorji. Sledil je pogovor s haikuistko Alenko Zorman, ki je skupaj s Stanom Jendekom izdala publikacijo V minljivosti vsega. Izbor iz te publikacije in še nekaj svojih drugih haiku je pod naslovom »Slikajte še vonj« avtorica tudi prebrala. Sledila je predstavitev pesnice in filozofinje dr. Marije Švajncer pod naslovom »Poesofija in jaz« – najprej v pogovoru in potem še v branju, kjer so predstavili zloženko in hkrati umetniški plakat Sofija incognito, ki sta nastala v njenem sodelovanju z Danielom Pastrčákom (Prešov, Slovaška), sicer teologom, duhovnikom Cerkve bratske, pisateljem, pesnikom, esejistom, knjižnim ilustratorjem. Prireditev je s pogovorom in branjem poezije Danijel Pastirčák pod naslovom »Portret Image« tudi končal. Prav končala pa se je prireditev s predstavitvijo vin iz malokarpatskega vinskega okoliša, krajev, kjer živi Stano Jendek. Prireditev smo izvedli s podporo slovaškega Fonda za podporo umetnosti.
24. maj 2018 - »Rosa je še vedno bosa (ker je prekarka)« - V Literarni hiši Maribor smo gostili Pekarno magdalenske mreže v okviru cikla »Rosa je še vedno bosa (ker je prekarka)« o prekarnem delu. Lara Paukovič, Tomo Podstenšek, Miša Gams so najprej brali svoja besedila, ki govorijo o prekarnem delu, nato pa so v pogovoru z Majo Repina in Tomažem Podbevškom predstavili obilico osebnih izkušenj in pogledov z vidika njihove lastne prekarnosti. Razprava je bila živahna in Marko Samec je celo splezal na okno.
17. maj 2018 - Literarni večer z gostjo iz Beograda Iskro Penevo »Negde između • Некаде помеѓу • Nekje vmes« - Ob 18. uri je bil v Literarni večer z gostjo iz Beograda, srbsko in makedonsko pesnico Iskro Penevo »Negde između • Некаде помеѓу • Nekje vmes«. Predstavila se je s pesmimi v srbščini in makedonščini slovenske prevode pa je prispeval Marjan Pungartnik, ki se je z gostjo tudi pogovarjal.
16. maj 2018 – Teden ljubiteljske kulture – Razstava Kulturnega društva Studenci: »Primavera« - Ob 18. uri smo v okviru Tedna ljubiteljske kulture 2018 odprli razstavo Kulturnega društva Studenci »Primavera«. Začel jo je imenitni kvintet saksofonov (člani Ana Kristina Svenšek, Nuša Pori, Dorotea Korpič, Alma Sajko in Nejc Zavratnik) pod vodstvom ... Konservatorija za glasbo in balet Maribor, potem pa je o razstavi spregovorila predsednica društva Rozika Ogorevc. O Tednu ljubiteljske kulture je govoril Marjan Pungartnik, za tem pa je razstavo pred številno publiko odprl mag. Franci Pivec. Razstavljajo: Milena Nemec, Manja Miketič, Meta Kraner, Zvonko Kraner, Violeta Šmon, Branka Sternad:, Branka Partlic, Jolanda Pušnik, Mira Senekovič, Milena Mavsar:, Ivan Lužnik, Ani Belina, Peter Plavčak, Štefka Zemljič, Vinko Gregurec, Alin Toplak, Ana-Marija Pušnik, Nives Skamlič, Vincenc Holc, Ivan Šalamon, Slavica Zalokar, Olga Zorenč, Zlatka Albreht, Jelka Leskovar, Ana Jecl, Lipp-Haring Marija, Vlasta Čerčinovič Krofič, Majda Jakolič, Jana Kraševec, Majda Krajnc, Marjana Šket, Marta Drozg, Nada Jemenšek, Anka Kante, Cenka Lah,Nada Namestnik, Rozika Ogorevc, Draga Reichenberg, Nataša Sirk in Vera Režonja.
15. maj 2018 - Srečanje s prevajalko in literarno zgodovinarko Katarino Šalamun Biedrzycko »Kochanowski in okrog« - Ob 18. uri je bilo v Literarni hiši Maribor srečanje s prevajalko in literarno zgodovinarko Katarino Šalamun Biedrzycko »Kochanowski in okrog«. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta prešla teme iz njenih treh knjig, S slovenskimi avtorji (1994), S poljskimi avtorji (2004) in Med Slovenijo in Poljsko (2014).
12. maj 2018 - Izšla je pesniška zbirka Zdravka Kokanovića Kokija Drhtaj u koraku - V zbirki Oglej je izšla pod številko 24 pesniška zbirka Zdravka Kokanovića Kokija Drhtaj u koraku. Recenzenta in avtorja spremnih besed sta Snežana Aleksić Stanojlović in Vasil Tocinovski, knjigo pa je likovno opremil avtor sam.
10. maj 2018 - Kolokvij ob 100-letnici izida zbirke Ex ponto Iva Andrića - V Mestni knjižnici Krapina je bil ob 18. uri kolokvij ob 100-letnici izida zbirke Ex ponto Iva Andrića, ki sta ga pripravilo Gradska knjižnica Krapina in Hrvaško-zagorsko književno društvo s sodelovanjem Mariborske literarne družbe. Goste je najprej pozdravil v.d. direktorja knjižnice Zdravko Štefanić. Andrićeve pesmi iz zbirke Ex ponto je brala knjižničarka Miljenka Benc. Glasbo sta pod vodstvom profesorice flavte Glasbene šole Pregrada Gorane Tomašić-Šragaj izvajali učenki Gabriela Nežmahen (flavta) in Veronika Barlović (kitara). O tem, v kakšnem okolju Krapine je nastala zbirka Ex ponto in kdo so bili Andričevi referenčni sodelavci v tem času, je govoril Božidar Brezinščak Bagola, o nastanku mariborskega dela pa je govoril Marjan Pungartnik. Sledilo je branje prisotnih avtorjev: Cvetke Pestiček, Milana Novaka, Zdravka Kokanovića Kokija in Petre Bauman (Mariborska literarna družba) in Marije Hlebec iz Krapine, Božene Kos iz Zlatara in Dragice Ferjanić (Hrvaško-zagorsko književno društvoiz Radoboja. Prireditev je počastil s svojo prisotnostjo podžupan mesta Krapine Branko Varjačić.
7. maj 2018 - Jože Andolšek: Etiopija sijočih oči - Ob 18. uri je gostoval v Literarni hiši Maribor salezijanec, humanitarni delavec, profesor na slovenski gimnaziji v Celovcu Jože Andolšek in je s sliko in predavanjem prikazal organizacijo salezijanskega tabora in njegovega humanitarnega dela v Etiopiji.