24. november 2018 - Državno srečanje odraslih literatov 2018 - Na Vrhniki se je ob 14. uri v Cankarjevem domu začelo državno srečanje odraslih literatov »V zavetju besede« z delavnico za nominirane literate, ki jo je vodila državna selektorica mag. Gabrielo Babnik. Sledila je zaključna prireditev s slavnostno razglasitvijo treh finalistov in podelitvijo priznanj za najboljši samozaložniški knjigi iz leta 2017. V programu je sodelovala glasbena skupina Tantadruj.
Za državno srečanje so bili nominirani: Borja Bolčina (Nova Gorica), Marjana Cmager (Jakobski Dol), Vlasta Črčinovič Krofič (Maribor), Lilijana Homovec (Črni Vrh), Stanko Horvat (Oplotnica), Milojka B. Komprej (Šoštanj), Murka Kristan (Ljubljana), Greti Ličen (Šempas), Tanja Mencin (Sevnica), Alenka Mihorič (Dob), Nevenka Miklič Perne (Ljubljana), Danilo Muršec (Lenart), Milan Novak (Varaždin), Helena Ogorelc (Trzin), Irena Pajnik Beguš (Ljubljana), Stane Peček (Mokronog), Cvetka Pestiček (Slovenska Bistrica), Bernadette Pojbič (Maribor), Albina Rajter (Mozirje), Rudi Stopar (Sevnica), Majda Strnad (Hoče), Vesna Sare (Koper), Dragomila Šeško (Brežice), Helena Šuklje (Ljubljana), Dejan Štiglic (Gorica pri Slivnici), France Voga (Mojstrana), Ivana Žvipelj (Mozirje). Z modro so označeni udeleženci regionalnega srečanja v Mariboru.
20. november 2018: Predstavitev romana Ernesta Ružiča »Anka in Kugyjev pogled« - Ob 18. uri je bila v Študijski in pokrajinski knjižnici Murska Sobota predstavitev romana Ernesta Ružiča »Anka in Kugyjev pogled«. V pogovoru z avtorjem je urednik knjige in avtor spremne besede Marjan Pungartnik
9. november 2018 - Umrla je Danica Gregorčič (1959–2018) -
Umrla je Danica Gregorčič (* 1959, Ljubljana), dolgoletna sodelavka literarne delavnice za starejše avtorje in članica kulturnega društva Mariborska literarna družba, pesnica, avtorica kratke proze, tudi urednica.
8. november 2018 - Ozara in ŠentLent: »Za nas ni pregrad in ne mej!« - Ob 14. uri je bila v Literarni hiši Maribor tradicionalna prireditev glasil dnevnih centrov ŠentLent in Ozara. Prireditev je predstavila in vodila Maja David, popestrila pa jo je flavtistka, prostovoljka v obeh dnevnih centrih Ana Petrovic. Nastopili so
Snežana Bogdanović, Danijela Premzl, Miha Grmič, Andreja Tomelj, Gorazd Vohl in Stane Mohorko iz dnevnega centra ŠentLent in Mirjana Zelenko, Magdalena Jazbinšek, Angela Žuran, Slavko Luršak, Marija Šeligo, Lidija Kokol in Adi Bobič iz dnevnega centra Ozara.
8. november 2018 - Matej Krajnc: »Tihi dogovor« - Ob 18. uri je bila v literarni hiši prireditev, na kateri smo predstavili novo glasbeno ploščo pesnika, pisatelja in glasbenika Mateja Krajnca »Tihi dogovor« ki je izšla pri Kulturnem centru Maribor. Z avtorjem se je pogovarjal Peter Dobaj, prisluhnili pa smo tudi večini pesmi, ki so na plošči.
7. november 2018 - Razstava Matjaža Duha »Ko drevesa spregovorijo« - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev razstave Matjaža Duha »Ko drevesa spregovorijo«. O slikarju in njegovi razstavi je govoril likovni kritik Mario Berdič, razstavo pa je odprl Matija Varl, vodja mariborske izpostave Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti.
6. november 2018 - Pogovor o starejših in literaturi - V sodelovanju z društvom TOTI DCA je bil ob 18. uri v prostorih društva na Gorkega 34 pogovor o starejših in literaturi. Uvod v pogovor sta prispevala mag. Aco Prosnik in Marjan Pungartnik. Prireditev je bila posvečena umrlim avtorjem iz Maribora, Emilu Aranjošu, Veri Brolih, Katici Dajčar, Sonji Golec, Angeli Fujs, Štefanu Frankoviču, Slavku Fidlerju in drugim.