30. januar 2018 - Štefan Jerebic: Delavci - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri prireditev, na kateri je Kulturni center Maribor predstavil roman Štefana Jerebica (1941–2012) Delavci, ki ga je izdal pri založbi Frontier. Andrea Birmanec se je o knjigi pogovarjala s hčerko avtorja Tanjo Jerebic, ki je rokopis pripravila za izdajo.
28. januar 2018 - Izšel je zbornik Učili smo se razumeti nevihte ob 25-letnici delovanja literarne delavnice za starejše avtorje -
66. številka zbirke Mariborska literarna družba, ki je namenjena prvencem, je posvečena 25. letnici delovanja literarne delavnice za starejše avtorje. Naslov zbornika je Učili smo se razumeti nevihte. Gre za izbor pesmi, prozni izbor še čaka na izdajo. V delavnici je po dosedanjih evidencah sodelovalo 132 slušateljev (objavljeni so natisnjeni s krepko pisavo): Emil Aranjoš, Drago Balog, Zvone Batista, Kristina Berlič, Štefka Bohar, Inge Budja, Vera Brolih Horvat, Berta Čobal - Javornik, Stane Črnčič, Katica Dajčar, Maja David, Ivana Dješnič, Tihomila Dobravc, Maja Dolinar, Ljubica Dolinšek, Franc Eržen, Pišta (Štefan) Farkaš, Bojan Fekonja, Marija Ferenčak Pivec, Slavko Fidler, Štefan Frankovič, Bruno Fras, Angela Fujs, Marija Gašparič, Sonja Golec Petelinšek, Benjamin Golob, Blanka Goričan, Danica Gregorčič, Marjanca Habjanič Jerčič, Marija Hajdinjak, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hoelcl, Peter Jarh, Jana Jelen, Andrejka Jereb, Štefka Kac Marn, Zofija Kalar, Olga Kasjak, Metka Klampfer, Andreja Kleinberger, Srečko Klemenc, Danilo Klevžar, Slavica Knuplež, Damijan Kolar, Silvestra Kološa, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Andreja Kračun, Jana Krajnc, Nada Kranjc, Marko Krezić, Erik Kos, Zvezdana Krajnc Rozina, Tilka Kren Obran, Zdravko Kuhta, Majda Kumberger, Metka Lampret, Štefka Lang, Tanja Lasbaher, Rado Lazar, Marica Lužar, Suzana Macun, Francka Marinič, Rozika Močnik (Dover), Vlasta Mošič, Ana Nikolič, Milan Novak, Alojz Osojnik, Marijana Ovčariček, Aleksander Sašo Pajtler, Zmaga Palir, Zdenka Pernačič, Cvetka Pestiček, Tatjana Petelinek, Anton Pevec, Damjana Piščanc, Tone Pivec, Jože Polajnko ml. , Bernarda Polanc, Zinka Poštrak, Danijela Premzl, Breda Pugelj-Otrin, Ana-Marija Pušnik, Zmago Rafolt, Zdenka Razgoršek, Slavko Rečnik, Mira Ribič, Božidar Rozman, Klara Rudolf, Jožefa Rožman, Bojan Schwentner, Antonija Senica, Majda Senica-Vujanovič, Ivanka Simonič, Matilda Simonič, Majda Slaček, Ivan Slapnik, Marjetka Slavec, Breda Springer, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Miroslav Šerod, Miro Škrab, Dimitrij Škrk, Amalija Škrobar, Fanika Kristan Šrimpf, Magda Šulek, Ana Šmarčan, Stana Šopar, Majda Štumberger, Antonija Šuster, Rozvita Švajger, Aleš Tacer, Teržič, Kristina Trobec, Franci Turnšek, Bernarda Uršič, Mira Uršič, Darja Vaupotič McCord, Ljudmila Vertačnik, Borica Vičar, Cvetka Vidmar, Melita Vidovič, Inge Vogrin Mlakar, Sonja Votolen, Katja Zadravc, Martin Zelenko, Silva Zemljič, Erika Zorko, Doroteja Žnidar in Adi Žunec. Po začetnem letu, ko je skupina delovala kot literarni krožek in je bil mentor pisatelj Janez Švanjcer, je skupino prevzel Marjan Pungartnik. Iz te skupine so prišle mnoge iniciative, med drugim tudi za letna regionalna in državno srečevanje starejših avtorjev – seniorjem, kakor smo jih nekaj časa imenovali. V tem času se je skupina srečala kakšnih 900-krat in so opravili tritisoč petsto pedagoških ur. Izbor za zbornik je napravil Marjan Pungartnik, ki je publikacijo tudi oblikoval. Izšla je tudi e-verzija zbornika.
25. januar 2018 - Patricija Simonič: Trženje duše - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Trženje dušePatricije Simonič, ki jo je izdal Kulturni center Maribor v zbirki Frontier. To je njeno magistrsko delo, o katerem se je z avtorico pogovarjala Andrea Birmanac, sledila pa je tudi razprava o nekaterih temah iz predstavitve.
24. januar 2018 - Izšel je roman Ernesta Ružiča Anka in Kugyjev pogled - V zbirki Antares je pod številko 44 izšlel roman Ernesta Ružiča Anka in Kugyjev pogled. Spremno besedo zanj je prispeval Marjan Pungartnik, likovnino za naslovnico pa tržaška slikarka Elisabetta Bacci.
20. januar 2018: Mariborska pesniška jutra - Valerio Orlić: Poetični manifest - Prva prireditev Mariborskih pesniških juter 2018 je bila v Literarni hiši Maribor ob 11. uri. Gost je bil Valerio Orlić z Reke na Hrvaškem, a je zbolel in tako je njegovo pesniško zbirko Poetični manifest, ki je pred kratkim izšla pri društvu Maus v prevodu Željka Perovića, najprej predstavila Nataša Švikart, potem pa je skupaj z Marjanom Pungartnikom brala prevode iz knjige. V nadaljevanju so s svojimi pesmimi nastopili še Lidija Štampar, Valter Čučkovič (brala je Darinka), Zdravko Kokanović Koki in Nataša Švikart Žumer.
19. januar 2018 - Saša Atanasov (Saša Raven): Pesmi - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri v sodelovanju s Kulturnim centrom Maribor predstavitev pesniške zbirke PesmiSaša Atanasova (Raven), ki je pred kratkim izšla pri založbi Frontier. Z njim se je pogovarjala Andrea Birmanac
18. januar 2018 - Tom Veber: Realizem je rezerviran za klovne - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor prvi samostojni literarni večer Toma Vebra z naslovom »Realizem je rezerviran za klovne«. Na njem je najprej Tom Veber svoje pesmi bral, nato pa jih je interpretiral igralsko/slamovsko. Ob koncu se je z njim pogovarjal Marjan Pungartnik, živahno pa se je vključila tudi publika.
16. januar 2018 - Marija Šedivy: Luna v razmajanem stolu - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev, na kateri so predstavili pesniško Marije ŠedivyLuna v razmajanem stolu, ki je lani junija izšla pri Mariborski literarni družbi. Ob pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta prebrala večji del zbirke.
15. januar 2018 - V Adelaide je z letnico 2017 izšel kratek roman Ivana Legiše Županov Žiga -
Iz daljne Avstralije, iz Adelaide je prišla vesela novica, da je izšel kratek roman Ivana LegišaŽupanov Žiga. Avtorju iskreno čestitamo.
10. januar 2018 – Odprtje razstave Nevenke Miklič Perne »V ODNOSU (dela na papirju)« - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uti odprli razstavo Nevenke Miklič Perne »V odnosu (dela na papirju)«. Za uvod in glasbeno spremljavo dogodka sta poskrbela duo Dani in Simona (Simona Kropec in Dani Bedrač). Likovnico je predstavil likovni kritik Mario Berdič. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik. Avtorica razstava v galeriji RRRudolf prvič.