24. februar 2018 - Mariborska pesniška jutra - tokrat erotično - V Literarni hiši Maribor je bila ob 11. uri v okviru Mariborskih pesniških juter prireditev, na kateri so se zvrstili nekateri udeleženci 6. festivala erotične poezije. Najprej je pred voditelja pesniških juter Marjana Pungartnika, ki se je pogovarjal z vsemi gostujočimi avtorji, sedel dr. David Bedrač s pravkar izišlo pesniško zbirko (založnik MAUS) V hiši tvojega popka, iz katere je tudi bral pesmi. Drugi je bil češki pesniški gost Milan Libiger, letošnji Apolon tujejezičnih avtorjev na festivalu. Pesmi sta brala v češčini avtor in v slovenščini Nataša Švikart. Sledila je hrvaška pesnica Anđelka Korčulanič, tudi letošnja Venera festivala, z razgovorom in branjem pesmi, za njo pa je bila bosansko-nizozemska pisateljica Safeta Osmičić, ki je predstavila svoje publikacije in prebrala nekaj pesmi. Ob koncu je bilo odprto branje, ki ga je oprla Katja Oset, ki prejšnji večer ni našla prizorišča sklepne prireditve festivala, sledila je univerzalna Črnogorka, pesnica Gordana Šarić, in za njo še Lidija Štampar, Zdravko Kokanović Koki in Milan Žnidarič.
23. februar 2018: Literarni večer z Robertom Titanom Felixom, predsatavitev romana Prvi prihod - Kulturni center Maribor je ob 18. uri v Literarni hiši Maribor predstavil roman Roberta Titana FelixaPrvi prihod, ki je pred kratkim izšel v zbirki Frontier. Pisatelja je predsatavila in se z njim pogovarjala Andrea Birmanac.
21. februar 2018 - Razstava »Fantazija in sanje« Marie Lipp–Haring (Avstrija) in Marjane Šket (Slovenija) - Ob 17. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo »Fantazija in sanje« Marie Lipp–Haring (Avstrija) in Marjana Šket (Slovenija). Laudatio k razstavi je prispeval likovni kritik in kustos Mario Berdič, pohvalno in z navdušenjem pa je spregovorila o razstavljajočih avtoricah mentorica v skupini Lise, ki deluje pri Kulturnem društvu Studenci pod njenim vodstvom Jelisaveta Leskovar. Razstavo je odprl podžupan mariborske občine mag. Zdravko Luketič. Glasbo je prispevala citrarka Monika Heričko, prireditev pa je vodil Marjan Pungartnik.
9. februar 2018 - Srečanje s prijatelji pri Klevžu na Legnu - Na turistični kmetiji Klevž na Legnu je bil ob 18. uri tradicionalni, 15. literarni večer z Marjanom Pungartnikom in prijatelji, ki ga prireja Turistično društvo Legen. Večer je vodila Helena Rotovnik, ki je tudi prebirala prispevke nekaterih sodelujočih avtorjev. Odprla ga je s petjem skupina Pojoči gorniki, katerih petje se je prepletalo skozi vso prireditev. Prireditev je najprej pozdravil predsednik Turističnega društva Legen Branko Pečolar, potem pa je bral Marjan Pungartnik. Sledili so avtorji iz Mislinjske doline: Ana Gracej, Darinka Gregor, Mihaela Lenart, Ivana Hauser, Barbara Ješovnik (odsotna), Štefan Merčnik, poseben gost večera dr. Marjan Lenassi, Igor Ružnik (odsoten), Ivanka Kotnik, Ivan Rus in Jerica Smolčnik. Za sklep prireditve smo poslušali malo rariteto Jožeta Pritržnika - magnetofonski posnetek, ki ga je s Francem Ksaverjem Meškom kratko pred smrtjo leta 1963 napravil slovenjegraški novinar Jože Metelko.
8. februar 2018 - Razstava Milene Nemec: Misterij ženske - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo Milene Nemec, članice skupine Stil pri Kulturnem društvu Studenci. O razstavi je govoril Marjan Pungartnik, Milena Nemec pa je v kulturnem programu prebrala nekaj svojih pesmi.
7. februar 2018 - Umrla je pesnica Miroslava Namestnik (1929–2018) -
V mariborski bolnišnici je umrla pesnica Miroslava Namestnik, avtorica dveh zbirk – Črne pesmi (1990) in Bolečina (2002).
6. februar 2018 - Koroška v Mariboru: Predstavitev knjižnega daru Mohorjeve založbe iz Celovca - V literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri prireditev v okviru serije Koroška v Mariboru, ki jo prireja Klub koroških Slovencev Maribor z naslovom »Kjer je knjiga, je dom« – z njo obeležuje 90-letnico svojega nastanka, katere višek bo svečana prireditev v letošnjem novembru. Tokrat sta bila gosta Krščanska kulturna zveza in Mohorjeva založba iz Celovca s predstavitvijo knjižnega daru za leto 2018. Predstavljali so jo Adrian Kert, ki je predstavil zbirko knjižnega daru: Koledar 2018 (uredila Hanzi Filipič in Karl Hren), Pratiko 2018 (urednik Franc Kattnig), Rudi Mlinar je predstavil večernico Mati fabrika in njeni otroci – delček besedila iz zgodovine ravenske železarne je prebrala Ivana Mlinar, in pa dr. Sabine Buchwald, ki je predstavila zbirko ohranjenih 83 pisem med njenim dedom, domačimi in drugimi vojaki na vzhodni fronti med leti 1939-1945 – kot zgodovinsko študijo in hkrati literarni dokument pod naslovom Ali je kaj pošte zame?. Prireditev je pozdravil predsednik Kluba koroških Slovencev v Mariboru dr. Danijel Grafenauer.
2. februar 2018 - Izšla je slikanica Aleša Tacerja Belouško boli zob - V zbirki Palačinka je pod številko 19 kot 320. publikacija kulturnega društva Mariboarska literarna družb izšla slikanica Aleša TacerjaBelouško boli zob. Ilustrirala jo je Leja Pelc. Nemški dvojnik z naslovom Ringelmatz hat Zahnweh je izšel pri Kulturnem društvo nemško govorečih žena Mostovi.
1. februar 2018 - Milorad Pavlović: Človek brez obraza - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši prireditev, na kateri je črnogorsko društvo Montenegro iz Maribora predstavila lanskoletnega nagrajenca Njegoševe nagrade, avtorja romana Človek brez obrazaMilorada Popovića. Najprej je prisotne in gosta pozdravila predsednica črnogorskega društva Montenegro iz Maribora Dijana Pajković, potem pa je član mednarodne žirije Njegoševe nagrade, pisatelj Dušan Šarotar v govoru predstavil gosta iz Črne Gore. Prireditve se je udeležila tudi predstavnica ambasade Črne Gore v Ljubljani gospa Lola Popović, med publiko pa je bilo več predstavnikov črnogorskega društva iz Ljubljane.