27. december 2018 - Izšla je pesniška zbirka Valterja Čučkoviča Nekaj o očeh -
V zbirki Svetlin (63) je izšla pesniška zbirka Valterja Čučkoviča Nekaj o očeh.
20. december 2018 - Barbara Gabrielle: Razpiranje kril v obredu Radosti - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor zadnja prireditev leta 2018 in sicer glasbeno-literarni večer z Barbaro Gabrielle (petje, poezija, harmonika), Mio Frangeš (pojoče sklede) in Gordanom Čanadi (kitara, vokal).
18. december 2018 - Koroška v Mariboru: Književni dar Slovenske prosvetne zveze iz Celovca - V sodelovanju s Klubom koroških Slovencev Maribor je bila ob 18. uri v Literarni hiši Maribor že tradicionalna prireditev, na kateri so gostje iz Celovca predstavili knjižni dar Slovenske prosvetne zveze iz Celovca. Prisotne je pozdravil Mitja Rovšek, poslovni vodja Slovenske prosvetne zveze. Najprej je Irena Destovnik, urednica zbornika Koroški koledar 2019 predstavila to publikacijo, ki postaja vse bolj reprezentativen pregled tistega, kar se dogaja na Koroškem. Simona Rovšek je predstavila svojo pesmarico s priloženim CD Pesmi potujejo, Andrej Mohar pa kot urednik vodič Otoki spomina / Gedenkinseln po vseh partizanskih spominskih obeležjih na Koroškem, revijo Rastje 12 pa je predstavila namesto manjkajočega Janka MallejaIrena Destovnik. Ob koncu je spregovoril tudi predsednik Kluba koroških Slovencev v Mariboru dr. Danijel Grafenauer.
17. decembra 2018 - Zadnje srečanje delavnice v letu 2018 - Člani delavnice so se srečali zadnjič v prvem delu delavnice v šolskem letu 2018-2019. Kot običajno smo najprej predelali dogajanje v literarnem življenju Maribora in potem obravnavali prozni prispevek Rozike Močnik. Sledil je pogovor o tem, kaj smo zanimivega obdelali v jesenskem obdobju. Delavnice so se udeležili: Ivana Hauser, Ana Šmarčan, Rozika Močnik, Majda Strnad (ki je razredničarka delavnice), Ana Nikolič, Tatjana Srebrnič, Dimitrij Škrk, Matilda Simončič, Katja Zadravec, Dušan Kuzma, Erika Zorko, Silva Lipovec, Štefka Lang, Bruno Fras in Darja Vaupotić McCord. Sicer se dela v delavnici udeležujeta tudi dr. Tilka Obran Kren, Jožica Hladin in Silva Zemljič. Zaradi zdravstvenih težav je za nekaj časa odsoten Srečko Klemenc, v delavnico pa je prenehala hoditi Majda Senica Vujanovič. Mentor delavnice je Marjan Pungartnik.
11. december 2018 - Julius Kugy: Ljubiti gore v okviru festivala Brati gore in mednarodnem dnevu gora - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri prireditev, na kateri so se poklonili Juliusu Kugyju, alpinistu, glasbeniku, botaniku in vzorniku mirnega sožitja narodov Slovenije, Italije, Furlanije in Avstrije v okviru festivala Brati gore, ki ga prireja Stalni sekretariat Alpske konference iz Innsbrucka-Bolzana/Bozena. Najprej je Marjan Pungartnik predstavil njegovo življenjsko pot, potem pa je iz njegovih knjig Delo, glasba in gore in Iz minulih dni prebral nekaj odlomkov, nekaj poslušalcev pa je večer dopolnilo z anekdotami v zvezi z Juliusom Kugyjem.
3. december 2018 - Spominjanja: Štirideset let Pungartnikovih literarnih delavnic - Ob 17. uri je bila v Literarni hiši Maribor novo srečanje Spominjanj, prireditve, ki jih pripravljata Majda Potrata in Franci Pivec v okviru Zveze kulturnih društev Maribor in ob asistenci Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, njene območne izpostave v Mariboru, tokrat pa tudi s kulturnim društvom Mariborska literarna družba in njegovo Literarno hišo Maribor. Najprej se je Franci Pivec ozrl na zanimivo in težko zgodbo Ane in Ernestine Jelovšek, ki je preživela leto tudi v Mariboru. Sledil je pogovor z Marjanom Pungartnikom o štiridesetih letih literarnih delavnic v Mariboru - od leta 1978 do 2004 delavnic z mlajšimi avtorji in od leta 1992 do danes s starejšimi avtorji. Ob koncu prirediteve sta kot presenečenje nastopila Tomaž Trobec na kitari in Sabina Hvastija kot pevka. Izvedla sta tri pesmi Sabine Hvastija, ki jih je uglasbil Tomaž Trobec. Prireditev sta počastila s prisotnostjo tudi dolgoletna Pungartnikova sodelavca Dragica Breskvar in častni občan mesta Maribor Janez Karlin.