27. septembra 2018 - Tatjana Jamnik Pocajt: Noč v puščavi - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Tatjane Jamnik PocajtNoč v puščavi, ki je izšla pri založbi Pro-Andy. Avtorico je predstavil in se z njo obširneje pogovarjal Andrej Ivanuša, urednik in založnik.
20. september 2018 - Mateja Kobale: Čez rime, do zime, naj se ljubezen prime - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pesniške zbirke, prvenca Mateje Kobale iz Slovenske Bistrice Čez rime, do zime, naj se ljubezen prime. Predstavil jo je Marjan Pungartnik.
18. september 2018 - Odprtje razstave Zdravka Luketiča »Nebo zemlji in zemlja nebu« - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev razstave Zdravka Luketiča »Nebo zemlji in zemlja nebu«. Pričela jo je s petjem Nilda Luketič ob spremljavi Marije Sedej. Marjan Pungartnik je ob nagovoru pozdravil tudi župana Maribora dr. Andreja Fištravca, ki se je prireditve udeležil, nato pa sta v pogovoru predstavila nekaj tem razstavljenih slik Zdravko Luketič in likovni kritik Mario Berdič. Razstavo je odprl župan dr. Andrej Fištravec, slovesnost pa sta sklenila s petjem Nilda Luketič in Emil Baronik ob klavirski spremljavi Marije Sedej.
13, september 2018 - Literarni večer in predstavitev knjige Zdravka Kokanovića Kokija Drhtaj u koraku / Drhtenje v koraku - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer s predstavitvijo knjige Zdravka Kokanovića KokijaDrhtaj u koraku / Drhtenje v koraku. Z avtorjem, ki je svojo prvo knjigo leta 2004 izdal v esperantu in ga je prišlo poslušat nekaj esperantskih kolegov, se je pogovarjal o njegovi literaturi, o njegovem slikarstvu in kiparstvu, o Rusiji in drugem Marjan Pungartnik.
13. septembra 2018 - Umrla je Angela Fujs -
Umrla je Angela Fujs, članica kulturnega društva Mariborska literarna družba in dolgoletna članica literarne delavnice pri društvu. Pri društvu je izdala zbirko kratkih zgodb Trije vzdihi ob svečah, ob uredniški pomoči društva pa tudi pesniško zbirko Panova pesem nad tolmunom in zbirko kratke proze Namalaj mi modro nebo.
7. september 2018 – Regionalno srečanje starejših avtorjev v Mariboru - V Karanteni se je ob 10. uri začelo Regionalno srečanje starejših avtorjev za severovzhodno Slovenijo. Prijavili so se: Marjana Cmager, Vlasta Črčinovič Krofič, Danijela Dacinger, Zdenka Detiček Opič, Maja Dolinar, Mojmir Miro Ferenc, Selma Franov, Angelca Fujs, Jana Hartman Krajnc, Ivana Hauser Nevenka Hvalec, Mirko Jaušovec, Majda Krajnc, Dušan Kuzma, Štefka Lang, Silva Lipovec, Nevenka Miklič Perne, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Metka Nograšek, Milan Novak, Olga Paušič, Cvetka Pestiček, Vlado Plateis, Bernadette Pojbič, Jožefa Finika Prah, Ana-Marija Pušnik, Dani Rajh, Ljubica Ribić, Lujz Sraka, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Marija Šedivy, Dimitrij Škrk, Ana Šmarčan, Angelca Toure Šijanec, Valerija Tratnik, Cvetka Vidmar, Katja Zadravc, Danica Zlatar in Štefan Žibrik (Krepko natisnjeni so se srečanja tudi udeležili. Delo je potekalo v dveh delavnicah, ki sta ju vodila Marica Škorjanec in Marjan Pungartnik. Ob koncu so nekateri udeleženci nastopili na priložnotnem branju, udeleženci pa so prejeli priznanje organizatorjev in zbirko aforizmov Dušana KuzmaResnici na ljubo zmaguje laž. Iz kulturnega društva Mariborska literarna družba se je na razpis prijavilo dvajset avtorjev, udeležilo pa se je srečanja petnajst.
7. september 2018 - Predstavitev romana Ernesta Ružiča Anka in Kugyjev pogled v Pavlovi hiši - V Pavlovi hiši v Potrni/Laafeldu (Avstrija) je bila ob 18.30 predstavitev romana Ernesta RužičaAnka in Kugyjev pogled. Prisotne je nagovorila vodja Pavlove hiše Susanna Weitlaner Knjigo je predstavil in se z avtorjem pogovarjal Marjan Pungartnik
5. september 2018 - Peter Zupanc: Kitajska, dežela razdalj, in jaz - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor gost Peter Zupanc, ki živi na Kitajskem (in se je tam tudi poročil). Predstavil je knjigo Kitajska, dežela razdalj, in jaz in ob predstavitvi prikazal kompleksno sliko sodobne Kitajske.
3. september 2018 - Začela se je literarna delavnica pri Mariborski literarni družbi - V literarni sobi Karantene se je začel 28. letnik literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi. Sveži in pripravljeni so se je udeležili: Ivana Hauser, Ana Šmarčan, Rozika Močnik, Majda Strnad, Ana Nikolič, Tatjana Srebrnič, Dimitrij Škrk, dr. Tilka Kren, Katja Zadravec, Dušan Kuzma, Bruno Fras, Erika Zorko, Silva Lipovec, Štefka Lang, Cvetka Pestiček in Darja Vaupotič, nekaj pa se nam jih bo pridružilo še pozneje. Delavnico bo tudi letos vodil mentor Marjan Pungartnik, razredničarka pa bo Majda Strnad.