25. april 2018 - Slovenski dnevi knjige 2018 - Otvoritev razstave Angele Flois (Gradec): »Sem angel, nisem angel?« - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo graške slikarke Angele Flois »Sem angel, nisem angel?« Njen gostitelj je tokrat bil likovni kritik in kustos Mario Berdič. Avtorica se je prisotnim predstavila tudi kot pesnica in je prebrala nekaj pesmi, ki bodo objavljenje v 102. številki revije Locutio.
21. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Mariborska pesniška jutra: Nastop članov literarne delavnice za starejše avtorje pri Mariborski literarani družbi »Frlimo, frlimo« - Ob 11. uri je bil v okviru Mariborskih pesniških juter nastop članov literarne delavnice za starejše avtorje pri Mariborski literarani družbi »Frlimo, frlimo« ob 25-letnici dela delavnice. Na začetku je Marjan Pungartnik kot vodja in mentor delavnice očrtal delo v 25. letih. Nato so nastopili Marko Krezić, Angela Fujs, Silva Lipovec, Ana Šmarčan, Ana Nikolič, Majda Strnad, Štefka Lang, Jožica Hladin in Bruno Fras.
20. april 2018– Slovenski dnevi knjige 2018 – Davor Grgurić: »Čudež netekmovanja« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer z gostom iz Reke, Hrvaška, Davorjem Grgurićem. Njegov gostitelj je bil Marjan Pungartnik, tudi njegov prvi prevajalec v slovenščino. Z avtorjem sta se sprehodila skozi njegovo ustvarjanje in prebrala nekaj pesmi iz zbirke Zalog sidrenja.
19. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Literarni večer s Tatjano Pregl Kobe »Biti kot oblak v škrlatnih čipkah« s spremstvom velikega mojstra Lada Jakše - Ob 18. je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer večer s Tatjano Pregl Kobe »Biti kot oblak v škrlatnih čipkah«. Najprej je avtorica v pogovoru z Marjanom Pungartnikom šla skozi svojo obsežno in bogato dejavnost kot pesnica in likovna kritičarka in zgodovinarka, se pri tem dotaknila tudi dela z Jolko Milič, nato pa je njene pesmi v multiviziji predstavil veliki glasbeni mojster Lado Jakša. V tretjem delu sta Tatjana Pregl Kobe in Marjan Pungartnik predstavila njeno poezijo.
18. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Literarni večer z Miklavžem Komeljem »Pišem s krvjo« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Miklavžem Komeljem »Pišem s krvjo«, katerega pobudnik je bil Aleš Jelenko, ki je večer tudi izpeljal.
17. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Nastop »Čričkov« iz ŠentLenta in Ozare »Mi smo zakon!« - Ob 14. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev »Mi smo zakon!«, na kateri so se predstavili avtorji Biltenov ŠentLenta in Ozare, sicer tradicionalni literarni večer. Iz ŠentLenta so nastopili Snežana Bogdanovič, Slavica Kuhar, Stanislav Mohorko, Danijela Premzl in Miha Germič. Iz Ozare so nastopili Lidija Kokol, Mirjana Zelenko, Magdalena Jazbinšek, Maja Rozman, Angela Žuran, Marija Šeligo, Slavko Luršak in Adi Bobič. Nastop je pripravila in vodila Maja David. Z orientalskimi plesi je nastopila plesalka Edita Čerče.
14. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018: »Ri-tam-tam misli« - V okviru Mariborskih pesniških juter se je predstavilo varaždinsko literarno društvo Ritam misli, ki sta ga ustanovila Ljubica Ribić in Milan Novak leta 2016 in z njim povzela njuno uspešno delovanje pri organizaciji literarnih prireditev, predvsem mednarodne serije Impuls. Zdaj je društvo ustanovilo še založbo z naslovom Ritam misli in v njenem programu je tudi že izdalo publikacije. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta predstavila založbo in položaj tovrstnih društev na Hrvaške, nato pa sta se predstavila z zbirkama OnaLjubice Ribič in TišinaMilana Novaka.
13. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Ivan Dobnik: »Mogoče si le tišina« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer s pesnikom, urednikom in založnikom Ivanom Dobnikom »Mogoče si le tišina«. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je spregovoril o svojem pesnjenju in predvsem predstavil dve svoji zadnji knjigi, ki sta izšli pri založbi Poetikon Magični pesniški izreki in Bolska.
12. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Stjepo Martinović: »Kam gredo angeli, ko se upokojijo« - V Literarni hiši Maribor naj bi ob 18. uri nastopil zagrebško-dubrovniški pisatelj in šansonjer Stjepo Martinović s prireditvijo »Kam gredo angeli, ko se upokojijo«, vendar je avtor zaradi bolezni nastop odpovedal.
11. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Ivan Sivec: »Če je knjiga noga, sem stonoga« - V Literarni hiši Maribor je v okviru Slovenskih dnevov knjige 2018 gostoval pisatelj, ki je v Sloveniji izdal največ knjig, 146 po številu, Ivan Sivec na prireditvi »Če je knjiga noga, sem stonoga«. Avtor je ob svoji profesionalni novinarski in uredniški poti predstavil svoje pisateljsko delo in se posebej ustavil ob petih knjigah o Celjskih grofih.
10. april 2018 – Slovenski dnevi knjige – Miroslav Tičar: »Popotnik v krajini ljubezni« - Ob 18. uri je v Literarni hiši Maribor v okviru Slovenskih dnevov knjige 2018 nastopil pesnik iz Dolenjske Miroslav Tičar. Predstavil se je z dvojezično slovensko-hrvaško pesniško zbirko Tam preko in čez, ki je pred kratkim izšla pri varaždinski založbi Ritam misli. Z njim se je pogovarjal urednik založbe Milan Novak. V programu je nastopila pevka Barbara Gabrielle, pesmi pa je brala ob avtorju še Petra Bauman, tokrat v vlogi novinarke in interpretatorke. Zbirko je prevedla Ljubica Ribić.
7. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Dimitrij Škrk: »Vse svetlobe dneva hranim zate« - V Literarni hiši Maribor je v okviru druge prireditve Mariborskih pesniških juter ob 11. uri nastopil Dimitrij Škrk na svojem prvem samostojnem literarnem večeru »Vse svetlobe dneva hranim zate«. Najprej se je o svojem delu pogovarjal z Marjanom Pungartnikom, nato pa se je predstavil s haiku, peterostišji in s poezijo, na koncu pa je pripravil še projekcijo svojih haiga. Dimitrij Škrk je eden od najbolj nagrajevanih avtorjev japonskih pesniških oblik v Sloveniji.
6. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Literarni večer z Bredo Smolnikar in ilustratorko Barbaro Ličer: »Dve s špago povezani« - V Literarni hiši je bil v okviru Slovenskih dnevov knjige 2018 ob 18. uri literarni večer »Dve s špago povezani«, ki ga je vodila Sara Špelec, nastopili sta pisateljica Breda Smolnikar in ilustratorka Laura Ličer. Predvsem je šlo za predstavitev bibliofilske izdaje knjige Si dekle ali si žena?, ki je izšla leta 2016 ob 75-letnici avtorice Brede Smolnikar.
5. april 2108 - Izšla je zbirka prvencev Dušana Kuzma Resnici na ljubo zmaguje laž -
V zbirki prvencev Mariborska literarna družba je kot 67. zvezek izšla zbirka prvencev Dušana KuzmaResnici na ljubo zmaguje laž – Žlehtni/žlahtni aforizmi. Uredil jo je, tehnično in likovno opremil in napisal spremno besedo Marjan Pungartnik.
4. april 2018 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Milena Šimunič: »Napev z mojega čopiča« - V galeriji RRRudolf je bila ob 18. uri otvoritev razstave nekdanje Mariborčanke, slikarke in pesnice Milene Šimunič »Napev z mojega čopiča«. Prireditev je moderiral Ivan Janez Domitrovič, pesmi slikarke sta brali Ljudmila Conradi in Simona Kropec, laudatio je prispeval likovni kritik in kustos Mario Berdič, na flavto pa je zaigrala prof. Jurka Zoraja.