25. oktober 2018 - Giorgio Silfer: »Izvirna esperantska književnost v esperantu« - Ob 18. uri je bilo v Literarni hiši Maribor v soorganizaciji Esperantskega društva Maribor (Mario Vetrih) srečanje z enim najvidnejših svetovnih esperantistov Giorgiom Silferejem, avtorjem obširno zgodovino esperantske literature (2015), ki je prejela nagrado OSIEK) in nagrado GRABOWSKI v juliju 2016. Z uglednim gostom se je pogovarjal in hkrati prevajal Vinko Ošlak.
24. oktober 2018 - Dimitrij Škrk: »Doživetje trenutka« - V galeriji RRRudolf je bila ob 18. uri otvoritev razstave foto-haig Dimitrija Škrka »Doživetje trenutka«. Umetnika je predstavil likovni kritik Mario Berdič, o haigi je govorila gostja iz Hrvaške Đurđa Vukelić Rožić, ki se je udeležila odprtja s skupino iz Ivanić Grada. Razstavo je odprl Marjan Pungartnik.
10. oktober 2018 - Odprtje razstave »Kamor oko seže« Reinholda Pratschnerja (Avstrija) - Ob 18. uri je bilo v galeriji RRRudolf odprtje razstave »Kamor oko seže« Reinholda Pratschnerja (Avstrija). Prisotne sta najprej uvedla v program pianist Ivo Kopecky in Jože Grobler s slovenskimi ljudskimi pesmimi, nato pa je prisotne pozdravila predsednica društva Slovensko-avstrijsko prijateljstvo Maribor dr. Karmen Teržan Kopecky, zatem predsednik Kluba koroških Slovencev Maribor dr. Danijel Grafenauer. O umetniku in njegovem delu je govorila Nataša-Vanja Stergar. Razstavo je odprl podžupan Maribora Zdravko Luketič. Odprtja se je udeležila tudi umetnikova soproga, sicer veleposlanica Republike Avstrije mag. Sigrid Berka.