27. marec 2017 – Redni zbor Zveze kulturnih društev Maribor - V literarni sobi Karantene je bil ob 16. uri redni zbor Zveze kulturnih društev Maribor. Zbor je sprejel poročila za leto 2017 in program za leto 2018, dopolnili so članstvo izvršnega odbora in imenovali častne člane zveze.
26. marec 2018 – Redni letni zbor kulturnega društva Mariborska literarna družba - V prostorih Karantene, v literarni sobi, se je ob 15.30 začel redni letni občni zbor kulturnega društva Mariborska literarna družba. Obravnavali smo letna poročila in sprejeli program za leto 2018.
22. marec 21018 - Predstavitev zbornika Kulturnega društva nemško govorečih žena Mostovi Vezi med ljudmi - Zwischenmenschliche Bindungen v Deželni knjižnici v Gradcu. - V Deželni knjižnici v Gradcu je bila ob 18. uri prireditev, na kateri je Kulturno društvo nemško govorečih žena Mostovi predstavilo svoj zbornik Vezi med ljudmi – Zwischenmenschliche Bindungen 2017. Poročamo, ker je velika večina nastopajočih članov Mariborske literarne družbe. Najprej je predsednica društva Veronika Haring predstavila zbornik in društvo, potem pa so brali svoje prispevke v nemščini Bruno Fras, Ivana Hauser, Srečko Klemenc, Ivan Korponai, Ana-Marija Pušnik, Marjan Pungartnik in Aleš Tacer.
22. marec 2017 - Koroški kulturni dnevi 2018 - Krščanska kulturna zveza Celovec in Slovenski znanstveni inštitut Urban Jarnik Celovec: Kjer si knjige, je dom, kjer je dom, je pesem - V okviru Koroških kulturnih dnevov 2018 smo v Literarni hiši Maribor pripravili prireditev z naslovom »Kjer si knjige, je dom, kjer je dom, je pesem«, na kateri sta Krščanska kulturna zveza Celovec in Slovenski znanstveni inštitut Urban Jarnik Celovec predstavila obsežno publikacijo Nužeja Tolmajerja Tiha zemlja s tremi glasbenimi cede in serijo lokalnih zemljevidov s slovenskimi krajevnimi in ledinskimi imeni. Publikacijo Tiha zemlja o glasbenem izročilu Radiš sta predstavila Uši Serajnik in njen avtor Nužej Tolmajer, poslušali pa smo tudi nekaj lepih glasbenih zapisov petja. Martina Piko Rustia je predstavila serijo zemljevidov koroških občin s slovenskimi krajevnimi in ledinskimi imeni in ob tem predstavila premike v sprejemanju slovenske kulturne dediščine, kajti Unesco je razglasil ta imena za zaščiteno premično kulturno dediščino. Ob koncu je spregovoril tudi predsednik Kluba koroških Slovencev Maribor dr. Danijel Grafenauer in poudaril pomen teh raziskav in izrazil pripravljenost za podporo pri izdaji rezultatov raziskav.
20. marec 2018 - Predstavitev zbornika Učili smo se razumeti nevihte ob 25-letnici delovanja literarne delavnice pri Kulturnem društvu Mariborska literarna družba. - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev zbornika Učili smo se razumeti nevihte ob 25-letnici delovanja literarne delavnice pri Kulturnem društvu Mariborska literarna družba. Najprej so se udeleženci poklonili šestindvajsetim avtorjem, ki so v času delovanja delavnice umrli. Marjan Pungartnik je orisal pot delavnice od krožka pri upokojenskem društvu do literarne delavnice, iz katere se je razvilo gibanje starejših literatov in nasploh vplivali na kulturno ponudbo Maribora in prebral pesem pokojnega Štefana Pišta Farkaša. Nastopili so nekateri prisotni člani delavnice (veliko jih ni bilo): Božidar Rozman, Majda Senica, Tatjana Srebrnič, Ana-Marija Pušnik, Ana Šmarčan, Rozika Močnik, Majda Strnad, Kristina Berlič, Jožica Hladin, Darja Vaupotič McCord in Zdravko Kokanović Koki. Na koncu je Majda Strnad predala mentorju Marjanu Pungartniku zahvalnico.
15. marec 2018 - Predstavitev romana Ernesta Ružiča Anka in Kugyjev pogled - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev romana Ernesta RužičaAnka in Kugyjev pogled, ki je pred kratkim izšel pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba in katere izid je podprlo Ministrstvo za kulturo in vrsta organizacij in podjetij s Pomurja. Z avtorjem se je pogovarjal urednik in pisec spremne besede Marjan Pungartnik.
14. marec 2018 - Odprtje razstave češkega gosta Jiříja Georga Marbacha »Zgodbe« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo češkega slikarja Jiříja Georga Marbacha iz Novega Města nad Metují »Zgodbe«. Njegovo biografijo je predstavil Marjan Pungartnik. Jiří Georg Marbach se je rodil leta 1938 v Mariboru in ob okupaciji Jugoslavije je bila njegova družina žrtev holokavsta. Ob 80-letnici se je predstavil Mariboru s posredovanjem likovnega kritika in kustosa Maria Berdiča z izborom slik, ki predstavljajo vsaka zase zgodbo in s pripovedovanjem je avtor popeljal publiko skozi razstavo - najprej slik o svoji družini in veliki vlogi, ki so jo imeli v odporu proti nacizmu mariborski Judje, potem nežno zgodbo o odpadnem steklu, ki lahko postane snov umetniškega dela, nato pa ciklus meditacij. Razstavo je odprl predsednik Zveze kulturnih društev Maribor Franci Pivec s poudarkom na pomenu te razstave za mariborsko likovno življenje.
13. marec 2018 - Finissage razstave »Fantazija in sanje« Marie Lipp-Haring in Marjane Šket - Literarna hiša Maribor je priredila finissage razstave »Fantazija in sanje« Marie Lipp-Haring in Marjane Šket. V uvodu je Marjan Pungartnik povzel zadovoljstvo obiskovalcev z razstavo, nato pa sta nastopili z branjem svoje poezije Maria Lipp-Haring, kar je bil njen prvi nastop s poezijo v Sloveniji, in Ana-Marija Pušnik. Najprej sta brali v nemščini pesmi gostujoče avtorice, Ana-Marija Pušnik pa je brala prevode v slovenščino, ki jih je prispevala sama, nato pa sta brali njene pesmi v slovenščini in nemščini. Branju se je pridružila še Majda Strnad, sledil je Bruno Fras s kratko zgodbo v slovenščini, Marija Lipp-Haring pa je prebrala besedilo v nemščini, in za njo še Vlasta Črčinovič Krofič in Zdravko Kokanović Koki, ki je prispeval tudi večino fotografij prireditve.
7. marec 2018 - Literarni večer Tatjane Srebrnič - V knjižnici Nova vas je bil ob 17. uri literarni večer, na katerem je nastopila Tatjana Srebrnič s svojima zbirkama pesmi Za zaprtimi vrati (2002) in Leta z medom (2017). Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik, ki je knjigi tudi uredil, oba pa sta iz njiju prebrala nekaj pesmi.