22. september 2017 - Impulz / Impuls 34: Dino Porović in Tamara Čapelj - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer, s katerim je gostovalo v Mariboru društvo Ritam misli iz Varaždina, ki je včeraj tam praznovalo tri leta uspešnega delovanja. Gosta sta bila gosta sarajevska pesnika Tamara Čapelj in Dino Porović s pesniškim performansom, ki je navdušil gledalce. Spremljala sta ju Ljubica Ribić in Milan Novak, ki sta jima postavila nekaj vprašanj, odgovori pa so bili tudi bosansko humorni. Nastopila je tudi zagrebška gostja Slava Božičević.
20. september 2017 - Stanislava Chrobáková Repar in Lado Jakša »Fraktali SK/SI« - V okviru projekta Fraktali SK/SI je bila ob 18. uri v Literarni hiši Maribor prireditev, na katerem sta nastopila pesnica, pisateljica, esejistka in aktivistka Stanislava Chrobáková Repar in glasbenik/multimedijec Lado Jakša. Spregovorila je tudi Martina Magdič (Salon uporabnih umetnosti). Stanislava Chrobáková Repar je podrobneje predstavila projekt in potem brala iz svojih slovaških in slovenskih edicij, Lado Jakša pa je glasbeno pospremil projekcijo svojih fotografij na temo haiku Chrobákove ob izidu dvojezične, slovaško-slovenske grafične in pesniške mape Tieň súvislosti / senca povezav, ki sta ga izdali Vydavatelstvo Renesans iz Bratislave in Mariborska literarna družba (zbirka Locutio 20).
20. september 2017 - Izšla je dvojezična publikacija Stanislave Chrobákove Repar in Lada Jakše Tieň súvislosti / Senca povezav - V sodelovanju med bratislavsko založbo Vydavatelstvo Renesans in Mariborsko literarno družbo je izšla v zbirki Locutio (pod številko 20) grafična mapa Tieň súvislosti / senca povezav, za katero je haiku prispevala Stanislava Chrobákova Repar in fotografije Lado Jakša. Iz javnih sredstev je izdajo podprl Slovaški svet za umetnost (Slovak Arts Council), mapo pa je oblikovala Eva Kovačevičová Fudala.
14. september 2017 – Predstavitev izbora pesmi Smiljana Trobiša Nad besedami je nebo - V novomeški knjižnici Mirana Jarca je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem je Kulturno društvo Severin Šali predstavilo zbirko Smiljana TrobišaNad besedami je nebo (založba Špes, Ljubljana 2016), za katero je iz dvaindvajsetih njegovih zbirk izbral in jih uredil Marjan Pungartnik, tudi avtor spremne besede. V imenu društva je prireditev pozdravil Franci Koncilija, predsednik. Prireditev je vodila Irena Potočar Papež. Z glasbenimi vložki sta nastopili Urška Kastelic in Aleksandra Naumovski Potisk, iz zbirke je bral Tomaž Koncilija, z avtorjem pa se je pogovarjal urednik Marjan Pungartnik.
12. september 2017 - Literarni večer Ivane Dješnić v knjigarni Antika v Celju - Ob 18. uri je bil v knjigarni Antika v Celju literarni večer z Ivano Dješnić. Predstavili so njeno pesniško zbirko Posebni trenutki, ki je izšla v zbirki Svetlin pri Mariborski literarni družbi. Prireditev je pričel pesnik in glasbenik Matej Kranjc s pesmijo na istoimensko pesem iz zbirke. Zbirko je predstavil njen urednik Marjan Pungartnik in poudaril tematsko povezanost z avtoričinim romanom Za zmerom mladi, o zbirki in njenem nastajanju je govorila avtorica, nato pa se je z njo pogovarjal Matej Kranjc in vmes zapel na besedilo iz knjige kakšno pesem.
8. september 2017 - 21. regionalno srečanje starejših avtorjev - V Karanteni se je ob 10. uri začelo 21. regionalno srečanje starejših avtorjev, ki ga organizira Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti. Letos so se na srečanje prijavilo 58 avtorjev (od 188 vseh prijavljenih v državi), kar je največja skupina med regionalnimi srečanji starejših avtorjev. Prijavili so se naslednji avtorji (udeležili so se ga tisti, ki so poudarjeni): Štefka Bohar, Julijana Bračič, Manica Bunc Sancin, Marjana Cmager, Vlasta Črčinovič Krofič, Valter Čučkovič, Danijela Dacinger, Maja David, Zdenka Detiček Opič, Valentin Deželak, Olivera Docevska, Maja Dolinar, Mojmir Miro Ferenc, Angela Fujs, Jana Hartman Krajnc, Ivana Hauser, Ciril Hojnik, Miran Horvat, Mirko Jaušovec, Srečko F. Klemenc, Ivanka Klopič Casar, Vladimir Henri Knez, Majda Krajnc, Tilka Kren Obran, Dušan Kuzma, Janez Lah, Štefka Lang, Silva Lipovec, Rozika Močnik, Danilo Muršec, Milan Novak, Metka Oset, Olga Paušič, Cvetka Pestiček, Pavlina Pogorevc, Jožefa (Finika) Prah, Ana-Marija Pušnik, Dani Rajh, Dominique Reščič, Aleš Ropoša, Marija Senica Vujanović, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Marija Šedivy, Dimitrij Škrk, Štefan Titan, Amalija Tropenauer, Bernarda Uršič, Stojan Vajda, Milena Valenčak, Cvetka Vidmar, Melita Vidovič, Katja Zadravc, Liljana Zupanc, Marjeta Živec. Med prijavljenimi so bili tudi avtorji iz Gradca, Varaždina in Makedonije. Mentorja na srečanju sta bila Marica Škorjanec Kosterca in Marjan Pungartnik. Ob koncu so v literarni sobi udeleženci prisluhnili nastopu izbranih avtorjev. Nastopili so: Valter Čučković (bere Darinka), Vlasta Črčinovič Krofič, Ljubica Ribić in Milan Novak, Dani Rajh, Štefka Bohar, Dušan Kuzma, Matilda Simonič, Zdenka Detiček Opič, Stojan Vajda, Srečko Klemenc, Dimitrij Škrk, Majda Strnad, Cvetka Vidmar, Valentin Deželak.