31. marec 2017 - Predstavitev knjige Eme Nikolić »Sivka« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Eme Nikolić »Sivka«, ki je izšla decembra 2016 v zbirki Palačinka pri Mariborski literarni družbi. Vse nas je s kakovostjo presenetil nastop pevskega zbora Canticum iz Pernice, prišli so kot gostje avtorice Eme Nikolić. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je razkrila avtorica nekaj od svoje raznovrstne dejavnosti (od igranja violine, risanja, petja, teka, pisanja ...) in vmes prebrala nekaj zgodbic iz knjige, ki jo je tudi sama ilustrirala. Ob koncu je celo odgovorila na nekaj vprašanj iz publike.
27. marec 2017 - Zbor kulturnega društva Mariborska literarna družba - Ob 15.30 je bil v literarni sobi Karantene na Pobreški 20 redni letni zbor kulturnega društva Mariborska literarna družba. Udeležili so se ga: Bernarda Uršič, Majda Senica, Silva Lipovec, Štefka Lang, Magda Šulek, Franci Turnšek, Cvetka Pestiček, Dušan Kuzma, Katja Zadravc, Jožica Hladin, Silva Zemljič, Ana Nikolič, Majda Strnad, Rozika Močnik, Ana Šmarčan, Ivana Hauser, Erna Hölzl, dr. Tilka Kren, Tone Dodlek, Ana-Marija Pušnik, Zvone Batista, Jana Hartman Krajnc, Ivana Dješnič, Franc Tobias, Bruno F. Fras, Marko Krezić in Marjan Pungartnik. Zbor je vodil Marjan Pungartnik, ki je poročal o izvajanju programa v letu 2016, predstavil finančno poročilo in program za leto 2017. Zbor je podal nekaj predlogov za program v letu 2017 in potrdil vsa poročila.
15. marec 2017 - Odprtje razstave Barbare Miklič »Spletla si bom kito« - Ob 18. uri smo odprli v galeriji RRRudolf razstavo Barbare Miklič »Spletla si bom kito«. Razstavo je predstavil in se z avtorico pogovarjal letošnji nagrajenec z Glazerjevo listino, umetnostni kritik in kustos Mario Berdič. Razstavo je odprla slikarka in profesorica na Pedagoški fakulteti Anka Krašna.
14. marec 2017 - Spominski večer za Ivana Vinovrškega - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor spominski večer za Ivana Vinovrškega (1951-2016), fotografa in sodelavca Literarne hiše v času od 2012 do 2016. Marjan Pungartnik je na kratko predstavil njegovo življenje, potem pa je o njem govoril predsednik Fotokluba Maribor Branimir Ritonja. Marjan Pungartnik je nato predstavil nekaj njegovih situacijskih portretov iz leta 2012. Mario Berdič je poudaril njegovo izvirnost, ki se je izkazala zlasti pri razstavah o mariborskem baletu in operi in avionskih posnetkov Maribora. V programu so sodelovali Jana Hartman Krajnc, ki je pokojnemu Ivanu Vinovrškemu posvetila pesem, Marija Švajncer, Majda Senica Vujanovič, Majda Strnad, Ana Šmarčan, Bruno Fras, Anica Horvat, Jože Gruden, Dušan Kuzma, dr. Šime Ivanjko, Željko Perovič, Nataša Švikart Žumer in Zdravko Kokanović Koki.
8. marec 2017 - Izšla je pesniška zbirka Radivoja Pahorja Predivo črne bršljanke -
V zbirki Svetlin je pod številko 60 izšla pesniška zbirka Radivoja PahorjaPredivo črne bršljanke. Opremo in spremno besedo je prispeval Marjan Pungartnik.
2. marec 2017 - Finissage razstave Richarda A. M. Gerta »Babylon« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave Richarda A. M. Gerta »Babylon«. O avtorju, njegovih slikah in celovitem odnosu do življenja je govoril likovni kritik in kustos Mario Berdič. Sledilo je branje, na katerem so nastopili Majda Senica Vujanovič, Katja Zadravc, Majda Senica, Milan Novak in Marko Mandir.