24. februar 2015 - Senahid Nezirović (Tuzla, BiH): »Žetje drobnega klasja« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z gosti iz Tuzle (Bosna in Hercegovina) z naslovom »Žetje drobnega klasja«, za katerega je zaslužen Zdravko Kokanović Koki. Najprej se je v pogovoru z Marjanom Pungartnikom predstavil osrednji gost, novinar in pisatelj Senahid Nezirović, ki je svoj nastop skoraj v celoti posvetil spominu na dr. Špira Matijevića, ki so ga bosanske oblasti likvidirale 29. marca 1993 in ob tem zrecitiral svojo pesem iz prve zbirke Ceremonijal (1985) in konec romana Klasići. Zatem sta nastopila Borislav Gavrić in Momčilo Momo Tubić, pridružil pa se jima je še Željko Perović. Fotografije je prispeval Zdravko Kokanović Koki.
10. februar 2017 - Srečanje s prijatelji - Ob 18. uri je bila na kmečkem turizmu Rotovnik pri Klovžu na Legnu tradicionalna 14. prireditev Srečanje s prijatelji, ki jo prirejajo Turistično društvo Legen in Krajevna skupnost Legen skupaj z Marjanom Pungartnikom. Organizatorka večera je bila Helena Rotovnik, ki je prireditev tudi vodila in brala besedila nekaterih avtorjev. Na začetku je Marjan Pungartnik prebral novo zgodbo iz serije o Petreju s tepke, nastopila je glasbenica Janja Podgrajšek, ki je brala tudi nekatera besedila prisotnih avtorjev. Prvi od skupine krajevnih piscev je nastopil osemletni Gašper Rader s pesmijo, sledili pa so mu Ivan Rus, Jože Prednik, Marjanca Vončina, Darinka Gregor, Liljana Peretin, Mihaela Lenart, Ivan Lipovšek, Štefan Merčnik, Vesna Ošlak in Ivanka Kotnik, zaključila pa je nastop Janja Podgrajšek. Večer je zaključil lanskoletni Bernekarjev nagrajenec, ki ga je za to predlagala Krajevna skupnost Legen, dr. Marjan Lenassi in med drugim napovedal postavitev razstave o Pavčkovih bolnicah.
1. februar 2017 - Richard A. M. Gert (Avstrija): Babylon - razstava v galeriji RRRudolf - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo Richarda A. M. Gerta iz Wagendorfa v Avstriji, ki so jo organizirali Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor, društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, društvo Slovensko avstrijsko prijateljstvo in Literarna hiša Maribor. Prireditev je vodila Neva Kovačič. Ob začetku je likovni kritik Mario Berdič predstavil avtorja in razstavo, po zahvalnem govoru Richarda A. M. Gerta pa jo je odprl Marjan Pungartnik. Prireditve sta se udeležila ob publiki iz Avstrije in Mariborska tudi avstrijski honorarni konzul v Mariboru mag. Jože Protner in predsednica društva Slovensko-avstrijsko prijateljstvo dr. Karmen Teržan Kopecky.