25. oktober 2017 - Odprtje razstave Žive Agrež - »Zgodbe valov« - Ob 19. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo Žive Agrež iz Ljubljane »Zgodbe valov«. V programu sta najprej nastopili Ana Porenta in Darinka Grmek Štrukelj s pesmimi, ki sta jih pisali na teme njenih slik. Z razstavljalko se je nato pogovarjal Marjan Pungartnik, ki je razstavo tudi odprl.
19. oktober 2017 - Predstavitev glasil dnevnih centrov ŠentLenta in Ozare »Kdor ni z nami, je za nami« - V Literarni hiši Maribor je bila ob 14. uri predstavitev glasil dnevnih centrov ŠentLenta in Ozare »Kdor ni z nami, je za nami«, ki ga vsako leto v oktobru ob stoletju duševnega zdravja prirejajo prej omenjene organizacije in Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, njegova mariborska območna izpostava, Zveza kulturnih društev Maribor in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Oba dnevna centra sta pripravila glasilo, prireditev je pripravila in vodila Maja David, nastopili pa so: iz dnevnega centra ŠentLent: Jure Murščič, Danijela Premzl, Snežana Bodgadović in Slavica Kuhar, iz dnevnega centa Ozara pa Marija Šeligo, Adi Bobič, Angela Žuran, Maja Roznam, Jana Hatunšek, Lidija Kokol in Slavko Luršak.
18. oktober 2017 - Tatjana Srebrnič: Predstavitev pesniške zbirke Leta z medom - Ob izidu pesniške zbirke pesniške zbirke Leta z medomTatjane Srebrnič smo v Literarni hiši Maribor pripravili njeno predstavitev. O okoliščinah njenega nastanka in o njenem nastajanju je govoril njen urednik Marjan Pungartnik. Veliko je bilo govora tudi o medu Rudolfu, ki je bil ob avtorici glavna atrakcija prireditve.
12. oktober 2017 - Izšla je pesniška zbirka Tatjane Srebrnič Leta z medom - Izšla je (končno) pesniška zbirka Tatjane Srebrnič Leta z medom kot 269. publikacija Mariborske literarne družbe in kot 50. zvezek zbirke Svetlin. Izšla je že v elektronski obliki, zdaj pa je na mrtvem lesu. Uredil jo je in spremno besedo napisal Marjan Pungartnik, ki je prav tako avtor opreme, likovnino na naslovnici pa sta avtorstvo slikark Katje Pál in Eve Vasari.
7. oktober 2017 - »Pridobljeno s prevodom: Prevajalec in njegov urednik« - Ob 19.30 smo v Literarni hiši Maribor gostili Društvo slovenskih književnih prevajalcev, ki je v okviru cikla Pridobljeno s prevodom povabilo na pogovor o temi prevajalca in njegovega urednika Nina Fliserja, urednika založbe Pivec iz Maribora. Z njim se je pogovarjala prevajalka in literarna kritičarka Tanja Petrič. Literarni večer je bil del programa rednega letnega simpozija društva.
6. oktober 2017 - 2. srečanje aforistov v Rečici ob Savinji - V Rečici ob Savinji se je ob 16. uri v prostorih Medgeneracijske borze začelo 2. srečanje aforistov Slovenije Meta fora, ki ga organizira mozirska izpostava Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti. Pričelo se je z delavnico, ki so se je udeležili Andrej Kokot (Radovljica), Mirko Jaušovec (Ptuj), Tone Janša (Tržič), Dimitrij Škrk (Slovenska Bistrica), Tonči Babič (Bistrica ob Sotli), Andrej Brumen (Prevalje), Lojze Vrenčur (Šmartno ob Paki), Rado Palir (Šentjur), Dušan Kuzma (Maribor) in Janko Rošelj (Zagradec). Na razpis se je prijavilo 27 aforistov (Marija Artiček, Tonči Babič, Alojz Bastl, Andrej Brumen, Valter Čučkovič, Franjo Frančič, Srečko F. Klemenc, Olga Gutman, Tone Janša, Mirko Jaušovec, Aleš Jelenko, Zoran Jovanovič, Andrej Kokot, Andrej Kos, Danica Krajnc, Dušan Kuzma, Ksenija Medved, Jasmin Mrkalj Kadmus, Olga Novak, Rado Palir, Cvetka Pestiček, Rudi Ringbauer, Janko Rošelj, Dimitrij Škrk, Tomaž Švagelj, Vladislav Vlahović in Lojze Vrenčur), med katerimi je bilo tokrat šest žensk. Strokovni spremljevalec srečanja, ki je izbral aforizme udeležencev in med njimi izbral tri najboljše, je bil Milan Vincetič. Ob njegovi nenadni smrti ga je zamenjal Marjan Pungartnik, ki je vodil delavnico in se z avtorji pogovarjal o pisanju aforizmov. Na zaključni prireditvi, na kateri so aforizme brali udeleženci delavnice, se jim je pridružil še domačin Alojz Bastl. Prireditev je vodil Dejan Ugovšek. Z igranjem na kitaro je prireditev obogatila Nataša Zavašek. Pred koncem nastopa je o izvedbi delavnice govoril Marjan Pungartnik. Simona Zadravec, vodja mozirske izpostave JSKD, je na koncu razglasila tri izbrane avtorje srečanja in sicer Tončija Babiča, Andreja Brumna in Mirka Jauševca.
4. oktobra 2017 - Razstava Florinde Ke Sophie (Gradec, Avstrija) »Styrian Panther goes Maribor and meets BooKKeePPer« - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf prireditev, na kateri smo se najprej spomnili nedavno umrlega slikarja in likovnega pedagoga Ervina Kralja, nato pa smo odprli razstavo graške slikarke, likovne pedagoginje, galeristke in pesnice Florinde Ke Sophie - Kerstin Eberhard (»Styrian Panther goes Maribor and meets BooKKeePPer«. O njeni vsestranski dejavnosti in galeriji na Annenstrasse v Gradcu je govoril likovni kritik in kustos Mario Berdič, nato je avtorica prebrala nekaj svojih pesmi, pozneje pa sta se Florinda Ke Sophie in Mario Berdič pogovarjala o razstavi, ki jo je odprl mag. Franci Pivec. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.