24. maj 2017 - Otvoritev razstave Barbare Hammer (Gradec, Avstrija) »Ceres« - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev razstave Barbare Hammer (Gradec, Avstrija) »Ceres«. Po pozdravu Marjana Pungartnika je Sebastian Walcher bral pesmi graške pesnice Danijele Kocmut. O umetnici in razstavi je govoril likovni kritik in kustos Mario Berdič, nagovorila pa je prisotne tudi Barbara Hammer. Razstavo je odprla predsednica društva Slovensko-avstrijsko prijateljstvo iz Maribora dr. Karmen Kopecky. Sicer sta se prireditve udeležili tudi mag. Irena Gajzer, predsednica Društva likovnih umetnikov Maribor in Milena Munda, vodja nekdanjega razstavišča Ars Sacra.
23. maj 2017 - Predstavitev knjige Eve Škobalj Čuječnost in vzgoja - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Eve Škobalj Čuječnost in vzgoja, ki je izšla pri Ekološko-kulturnem društvu za boljši svet (Maribor, 2017). Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik, avtorica pa je predstavila nekaj odprtih vprašanj čuječnosti v vzgoji z nekaj praktičnimi primeri.
18. maj 2017 - Koroški kulturni dnevi - Predstavitev knjig Krščanske kulturne zveze iz Celovca (KKZ), Slovenskega narodopisnega inštituta Urban Jarnik iz Celovca (SNIUJ) in Mohorjeve založbe iz Celovca »Dom je knjiga« - V okviru Tedna ljubiteljske kulture smo gostili novo prireditev Koroških kulturnih dnevov 2017. Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev, na kateri so Kršanska kulturna zveza, Slovenski narodopisni inštitut Urban Jarnik in Mohorjeva družba predstavili trenutno knjižno produkcijo pod naslovom »Knjiga je dom«. Pozdravil jih je predsednik Kluba koroških Slovencev v Mariboru dr. Danijel Grafenauer. Zatem je Martin Kuhling kot predstavnik Krščanske kulturne zveze predstavil Zbornik KKD (izide vsako tretje leto) in še publikacijo Slovenščina in Whatsapp kot predstavitev problematike manjšinskega jezika v družbenih omrežjih. Uši Sereinig je predstavila knjigi, ki ju je napisala skupaj s Polono Sketelj in ju je izdal SNI Urban Jarnik, Etnološko zbirko Kostanje, muzeja, ki opravlja pomembno poslanstvo na gornji meji slovenskega jezikovnega prostora in nato še Popotnik po Zilji, ki je ob vodniku tudi leksikon znamenitih Ziljanov. Irena Markovič, sicer Mariborčanka-Račanka, je predstavila svojo knjigo Irenej Friderik Baraga – misijonar in škof med Otavci in Očipvejci predvsem o njegovem trudu za ohranitev teh indijanskih plemen, govorila pa je tudi o Bertrandu Kotniku, ki je prav tako raziskoval Baragovo življenje. Zelo zanimiva je bila anekdotična predstavitev besednjaka Marnvam po domače - Živi narečni besednjak Slovenskega govora v zgornjem Rožu od Huma pri Rožeku do Mute pri SvečahFranca Kattniga, nečaka Bertranda Kotnika.
17. maj 2017 - Teden ljubiteljske kulture – Otvoritev razstave kulturnega društva Studenci - V okviru Tedna ljubiteljske kulture je bilo ob 18. uri odprtje razstave na temo igre kulturnega društva Studenci. Najprej je prisotne nagovoril Marjan Pungartnik, ki je poudaril velikanski prispevek kulturnih društev in amaterjev v kulturni produkciji in porabi. Kulturno društvo Studenci je predstavila njegova predsednica Rozika Ogorevc, v kulturnem programu pa so sodelovali člani skupine Vedrina, ki so predstavili svoje prispevke v zborniku Studenški izviri 2Ana-Marija Pušnik, Vesna Dolenc, Jana Hartman Krajnc, Srečko Klemenc, Ana Šmarčan in Danica Zlatar. Razstavljajo; Zlatka Albreht, Jerica Basle Vivat, Ani Belina, Marta Drozg, Radovan Gros, Slavko Jalušić, Nada Jemenšek, Anka Kante, Ivan Komelj, Majdra Krajnc, Marjeta Kraner, Zvonko Kraner, Jelisava Jelka Leskovar, Cenka Lah, Ivan Lužnik, Viktor Markuš, Milena Mavsar, Manja Miketič, Sonja Mrhar, Nada Namestnik, Milena Nemec, Rozika Ogorevc, Špela Petrovič, Peter Plavčak, Silva Potočnikč, Ana-Marija Pušnik, Jolanda Pušnik, Draga Reichenberg, Vera Režonja, Mira Senekovič, Nataša Sirk, Nives Skamlič, Ivan Šalamon, Marjana Šket, Ljiljana Tomažič, Mira Uršič, Slavica Zalokar, Olga Zehaf, Štefka Zemljič, Olga Zorenč, Ob glasbenih točkah dueta iz skupine Sokoli Radeta Ercega (kitara) in Feliksa Šarmana (harmonika) je lahko polna Literarna hiša Maribor glasno prepevala. Prireditev je vodila Nevenka Kaučič. Razstavo je odprl Marjan Pungartnik.
16. maj 2017 - Finissage razstave »Stopite v stari svet« Elene Čurnosove - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave »Stopite v stari svet« Elene Čurnosove. Najprej je o razstavljenih delih govoril Marjan Pungartnik in za njim so brali literaturo Tatjana Srebrnič, Majda Senica, Mira Uršič in Zdravko Kokanović Koki. Ko smo čakali na prihod Maria Berdiča, se je Marjan Pungartnik pogovarjal z razstavljajočo umetnico Eleno Čurnosovo, strokovno je ocenil razstavo tudi Ervin Kralj, in ko smo ga dočakali, je spregovoril o njenih slikah še on in zagotovil, da gre za izjemno kakovostno razstavo in avtorico.
12. maj 2017 - Predstavitev knjige Jasnin dnevnik Jane Hartman Krajnc - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Jasnin dnevnikJane Hartman Krajnc. Izšla je leta 2015 pri založbi Maus, katere urednica Nataša Švikart Žumer je literarni večer vodila in se z avtorico pogovarjala o tem dnevniškem romanu iz študentskih let, ko je obiskovala višjo gospodinjsko šolo v Grobljem pri Domžalah.
11. maj 2017 - Predstavitev pesniških zbirk Črna / Crna Milana Novaka in ? Ljubice Ribič v varaždinski mestni knjižnici »Metel Ožegović« - V varaždinski mestni knjižnici »Metel Ožegović«, v študijski čitalnici, je bila ob 19. uri v organizaciji društva Ritam misli iz Varaždina predstavitev pesniških zbirk, dvojezične slovensko-hrvaške Črna / CrnaMilana Novaka, in ? v hrvaščini Ljubice Ribič, ki sta lani izšli pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba v zbirki Svetlin. Predstavitev je vodil Nenad Sukić, o knjigah je govoril urednik Marjan Pungartnik, Milan Novak in Ljubica Ribić pa sta predstavila v prepletanju pesmi iz zbirk. Z igranjem na saksofon je prireditev pospremila učenka Osnovne glasbene šole Ludbreg Valentina Zlatar.
10. maj 2017 - Đuro Vidmarović (Zagreb): »Literatura na jezikovni meji« - Ob 18. uri je v Literarni hiši Maribor nastopil Đuro Vidmarović (Zagreb, Hrvaška) na pogovoru »Literatura na jezikovni meji«. Ta izjemno dobri poznavalec hrvaške manjšinske literature in problematike jezikovnih manjšin je v pogovoru z Marjanom Pungartnikom razgrnil specifiko hrvaških manjšin in njihove literature. Sledila je razprava zlasti o normativnih rešitvah in njihovih učinkih. Gostovanje uglednega gosta in diplomata smo izvedli v sodelovanju z društvom ArtIn iz Višnjice na Hrvaškem.
5. maj 2017 - Izšla je pesniška zbirka Valterja Čučkoviča Ogrlica - V zbirki Svetlin je izšla v zbirki Svetlin 61 pesniška zbirka Valterja ČučkovičaOgrlica. Uredil jo je, jo oblikoval in spremno besedo napisal Marjan Pungartnik.
5. maj 2017 - Izšla je zbirka aforizmov Franca Tobiasa Dometi 3 - V Mali zbirki je pod številko 8 izšla zbirka aforizmov Franca TobiasaDometi 3. Uredil jo je Marjan Pungartnik, oblikoval pa avtor sam.
5. maj 2017 - Izšla je zbirka aforizmov Franca Tobiasa Dometi 4 - V Mali zbirki je pod številko 9 izšla zbirka aforizmov Franca TobiasaDometi 4. Uredil jo je Marjan Pungartnik, oblikoval pa avtor sam.