26. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2017 – Elena Čurnosova: »Stopite v stari svet«, razstava, Galerija RRRudolf - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo »Stopite v stari svet« Elene Čurnosove, sicer po poreklu Rusinje. Diplomirala je iz slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, Razstavlja portrete, oz. figuralno slikarstvo. Razvila je bogato razstavno dejavnost v Sloveniji in v tujini. Je članica.Društva likovnih umetnikov Maribor. O avtorici in razstavi je govoril likovni kritik in kustos Mario Berdič, razstavo pa je odprl predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec.
21. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2017 – »Da ti cegu pade na glavo«, Predstavitev literarnih skupine Ozare in ŠentLent - V Literarni hiši Maribor je bila tradicionalna predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLenta. Vodila ga je Maja David, glasbeni gost pa je bil Matjaž Belak s kitaro in petjem - pred kratkim mu je izšel avtorski glasbeni CD »Glasbene impresije« (ne pozabimo – bil je priljubljen spremljevalec literarnih branj z Mihaelo Hojnik). Nastopili so: Danijela Premzl, Mojca Klasinc, Robert Letnik, Tadej Markež iz ŠentLenta, iz Ozare pa Maja Rozman, Marija Šeligo, Adi Bobič, Lidija Kokol, Darinka Potisk in Slavko Luršak. Na koncu nas je Ozara povabila na Lentu na sladoled.
20. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2017 – Skupinski nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi: »Dobre mačke imajo dobre kremplje!«, Ob 25. obletnici delovanja delavnice - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev ob 25. letnici delovanja literarne delavnice za starejše avtorje pri Mariborski literarni družbi, na kateri se je z branje predstavilo nekaj avtorjev: Majda Senica Vujanovič, Ana Nikolič, Ana-Marija Pušnik, Majda Strnad, Katja Zadravc, dr. Tilka Obran Kren, Ana Šmarčan, Tatjana Srebrnič, Dimitrij Škrk, Bruno Fras, Dušan Kuzma, Cvetka Pestiček in Ivana Hauser. In skupinska fotka, jasno.
19. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2017 – Ernest Fišer (Varaždin) in Božidar Petrač (Zagreb); »Srečanje s sosedi« - V okviru mednarodnega sodelovanja z društvom ArtIn iz Višnjice je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z gostom iz Varaždina Ernestom Fischerjem. Moral bi priti tudi sedanji predsednik Zveze hrvaških pisateljev Božidar Petrač, a ga zaradi drugih obveznosti ni bilo. Literarni večer je pozdravila tudi predsednica kluba ArtIn Milka Kneževič. Tako smo spoznali izjemno zanimivega avtorja, ki je v pogovoru z Marjan Pungartnikom prebral tudi odlomke iz dvojih del. V publiki je bil tudi dr. Milorad Nikčević, profesor na Fakulteti za črnogorski jezik in književnost v Cetinju, ki je Ernesta Fischerja predstavil kot velikega pobornika Črne gore in črnogorskega jezika.
18. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2018 – Milan Jesih in Ivo Svetina: »Nogé do neba (začetki in zdaj)« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Milanom Jesihom in Ivom Svetino, sedanjim predsednikom Društva slovenskih pisateljev »Nogé do neba (začetki in zdaj)«. Naslov je iz Jesihove zbirke Volfram, sicer pa sta pesnika v pogovoru z Marjanom Pungartnikom prikazala okoliščine in vsebino delovanja h koncu 60. let v literaturi in gledališču in pri tem brala iz svojih prvih zbirk (Uran v urinu gospodar in Heliks in Tibija). V drugi polovici večera sta govorila o sedanjem pisanju in delu in ga ilustrirala z branjem iz svojih najnovejših knjig Lahkoda in Otroka v Jaguarju.
14. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2017 – Peter Rezman: »Na veliki petek zvonimo na velike zvonove« - Ob 18. uri je Literarna hiša Maribor ob Slovenskih dnevih knjige 2017 gostila Petra Rezmana in v mariborski zapovedani tišini zvonila na vse zvonove. Najprej je Peter Rezman predal mlademu raziskovalcu Jakobu Ferležu rudarsko svetilko, nato pa sta z Marjanom Pungartnikom v pogovoru šla skozi njegov najnovejši roman Barbara in Krištof, ki razkriva zelo zanimive pripovedne postopke.
13. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2017 – Davorin Lenko: »Misantropolic«, v družbi z Alešem Jelenkom - Ob 18. uri smo v okviru programa Slovenskih dnevov knjige 2017 gostili Davorina Lenka, ki je predstavil svojo zbirko kratkih zgodb Postopno zapuščati Misantropolis (2016) v pogovoru s pesnikom Alešem Jelenkom.
12. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2017 - Božidar Brezinščak Bagola: »Tukaj in zdaj / Ovdje i sada«, predstavitev antologije z gosti - Ob 18. uri je bil gost Literarne hiše Maribor hrvaški pesnik in prevajalec Božidar Brezinščak Bagola kot avtor, urednik in prevajalec hrvaške antologije novejšega slovenskega pesništva Ovdje i sada, ki je izšla pri zagrebških založbah Đuretić in Moderna d.o.o. aprila lani. Zajema sedeminštirideset avtorjev (po starosti) Ciril Zlobec, Tone Pavček, Veno Taufer, Svetlana Makarovič, Niko Grafenauer, Tomaž Šalamun, Tone Kuntner, Peter Kovačič Peršin, Milan Dekleva, Drago Medved, Andrej Medved, Ivo Svetina, Marjan Pungartnik, Ivo Frbežar, Peter Kolšek, Boris A. Novak, Tone Škrjanec, Ifigenija Zagoričnik Simonovič, Erna Ferjančič, Brane Mozetič, Cvetka Bevc, Aleš Debeljak, Maja Vidmar, Uroš Zupan, Barbara Korun, Gorazd Kocijančič, Brane Senegačnik, Nataša Velikonja, Taja Kramberger, Primož Čučnik, Lucija Stupica, Miklavž Komelj, Barbara Pogačnik, Aleš Šteger, Gregor Podlogar, Jana Puterle Srdić, Stanka Hrastelj, Tomislav Vrečar, Anja Golob, Alja Adam, Robert Simonišek, Jure Jakob, Kristina Hočevar, Ana Pepelnik, Andrej Hočevar, Lučka Zorko in Katja Perat. Glasbeni gost večera je bil ruski harmonikar, šansonier Andrej Lobanov, ki je zlasti navdušil Tihomilo Dobravc. V pogovoru sta Božidar Brezinščak Bagola in Marjan Pungartnik razkrila okoliščine nastajanja antologije, nato pa je prevajalec in avtor antologije prebral iz nje nekaj pesmi, nato pa je predstavil prevode Marjana Pungartnika, ki je ta besedila prebral v slovenščini.
11. april 2017 – Slovenski dnevi knjige 2017 – Ana Porenta: »Deklica, deklica, deklica in deklica« - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri prireditev »Deklica, deklica, deklica in deklica«, na kateri sta Ana Porenta kot avtorica in Željko Perović predstavila novo pesniško zbirko Deklice.
6. april 2017 - Slovenski dnevi knjige 2017 – Enes Kišević - I ti se kao smješiš / In ti - kakor da se smehljaš - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri prvi literarni večer letošnjih Slovenskih dnevov knjige 2017 z zagrebškim gostom pesnikom Enesom Kiševićem. Vpeljala ga je varaždinska gostja Ljubica Ribić, potem pa je avtor predstavil svoje pesmi, posvečene Nikolu Tesli, predvsem pa je poslušalce prevzel sonetni venec, ki mu ga je posvetil in ga je z zanosom zrecitiral. Glasbo in video je prispeval Milan Novak kot predstavnik sodelujočega društva Ritam misli (Varaždin). Z Enesom Kiševićem se je potem pogovarjal Marjan Pungartnik.
5. april 2017 - Razstava slikarske šole Natalije Šeruga »Pomladna razstava tridesetih« - Ob 19. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo slikarske šole Natalije Šeruga. Galerija je bila polna obiskovalcev do zadnjega kotička. Sodelujoče razstavljalce in obiskovalce je pozdravil Marjan Pungartnik, ki je razstavo tudi odprl, Natalija Šeruga, akademska slikarka, pa je predstavila koncept svoje šole-delavnice, ki združuje udeležence različnih starosti in slikarskega staža. Razstavljajo:
Nevenka Andrejašič, Lucija Beškovnik, Karina Bizjak, Sonja Celec, Smilja Černezel Hrastar, Vesna Hojnik, Zoran Horvat, Anka Kante, Aleksandra Kelc, Zdravko Kocjančič, Jelka Lečnik, Tinca Lešnik, Vladimir Kobilica, Andrej Motaln, Erih Kosec, Nada Najdenik, Nataša Nestorović, Zdenka Pavlovič, Francka Pegan, Marija Podhostnik, Darja Potočan, Barbara Prislan, Majda Razgoršek, Barbara Selinšek, Dušan Selinšek, Tadeja Šeruga, Majda Šeruga, Andreja Štok, Lidija Ulaga in Sabina Žaja.
4. april 2017 - Finissage razstave Barbare Miklič »Spletla si bom kito« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave Barbare Miklič »Spletla si bom kito«. Marjan Pungartnik je orisal značilno žensko linijo avtoričinih slik, ob svoji prvi samostojni razstavi pa se je Barbara Miklič zahvalila organizatorjem in je pohvalila naše galerijske prostore. Sledilo je literarno branje, na katerem so nastopili Majda Senica Vujanovič, Dušan Kuzma, Mira Uršič (s kratkim nagovorom razstavljalki z vidika duhovnega razvoja ženske), Dimitrij Škrk in Zdravko Kokanović Koki.