21. december 2017 – Rokerji pojejo pesnike 2017 - Ob 18. uri se je pričela v Literarni hiši Maribor glasbena prireditev Rokerji pojejo pesnike, ki jo je organiziral Mariborski kulturni center ob izidu cedejke, trinajste po vrsti. Pričela jo je madžarsko-slovenska glasbena skupina Kontrabant (Béla Szomi Kralj, Dušan Železnikar, Pál Szomi, Matijas Severhen in Gašper Povše na tekste pesnika Lajoša Bence na najboljši možni način. Sledili so Borut Gombač z branjem, Matej Krajnc s skladbo na besedilo Lidije Brezavšček, Željko Perović z branjem, Luka Gluvić in potem z branjem Lidija Brezavšček, Saša Atanasov (Raven) in za njim Feri Lainšček z branjem, Samo Budna in Rajko Marjanovič, končali pa Bane, Dare in Dule na besedili Jožeta Štucina in Janeza Baumana. Prireditev je vodila Andrea Birmanac. Posnetek si boste lahko kmalu ogledali na youtube.
20. december 2017 - Jana Pečečnik in Sonja Votolen: »In je energija« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši prireditev, na kateri sta Jana Pečečnik, oblikovalka in pesnica, in Sonja Votolen, pesnica, predstavili troknjžico Jane Pečečnik Eno / One, slovensko-angleško zbirko najbolj minimalističnih pesmi. Na hang je prireditev obogatil Boris Magdalenc.
18. december 2017 – Konec leta tudi v delavnici za starejše avtorje - Ob 14. uri je bila v Karantenini literarni sobi mala slovesnost ob koncu leta 2017 – delavnica za starejše avtorje pri Mariborski literarni družbi se je sestala zadnjikrat v letu. Bila je delovna – aforizme je bral Dušan Kuzma, mentor Marjan Pungartnik pa je predstavil nekaj vprašanj o posvetilu v knjigi in pri pesmi.
16. december 2017 - Čajopoj z Mateo Gorjup - V literarni hiši je bil ob 18. uri čajopoj z Mateo Gorjup, ki se je srečala s svojim fb-krogom, ki je skrbno pregledal in ocenil njene pletene izdelke in se potem pogovarjal o marsičem, na drugem koncu omizja pa je stekla debata o Bibliji, zgodovinskem Jezusu in nastanku krščanske vere.
15. december 2017 - Izšla je knjiga dramskih besedil Brede Pugelj Dvorišče sanj • Moj mobi in jaz - Pri Mariborski literarni družbi je izšla knjiga Brede Pugelj z dvema dramskima besediloma »o mladih in za mlade« – Dvorišče sanj in Moj mobi in jaz v zbirki Arlequin. Zainteresirani jo lahko dobijo po ceni 5 EUR na sedežu društva ali po pošti (z dodatkom poštnine).
14. december 2017 - Predstavitev romana Maje Gal Štromar Ženska drugje - V Literrni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev romana Maje Gal ŠtromarŽenska drugje. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta predstavila knjigo, ki je izšla pri novomeški založbi Goga. Majina gostja večera je bila pesnica in oblikovalka Matea Gorjup z razstavo pletenih del.
12. december 2017 - Koroški kulturni dnevi v Mariboru – Tam, kjer je knjiga, je dom – Predstavitev knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze iz Celovca - koroških Slovencev. Napovedani so bili Irena Destovnik, urednica Koroškega koledarja, dr. Miha Vrbinc, glavni urednik literarne revije »Rastje«, Ivana Kampuš, pesnica, pisateljica in prevajalka (avtorica najnovejše knjige »Polet v moj svet«) in Mitja Rovšek, vodja Slovenske prosvetne zveze v Celovcu. Irena Destovnik in Mitja Rovšek zaradi zadržanosti nista mogla priti in ju je nadomestil Janko Malle, direktor Slovenske prosvetne zveze v Celovcu. Prireditev je najprej pozdravil dr. Danijel Grafenauer, predsednik Kluba koroških Slovencev Maribor, potem pa je Janko Malle predstavil knjižni dar SPZ za leto 2018, kjer ima osrednjo vlogo Koroški koledar. Dr. Miha Vrbinc je predstavil 11. številko revije (almanaha) »Rastje«, Ivana Kampuš pa je prebrala nekaj duhovitih zgodb iz knjige »Polet v moj svet«. V knjižni dar spada tudi knjiga za otroke Lojzeta Wieserja »Zgodba o zmaju Direndaju, Hici-Mici, zmajki Direndajki in zmaju Araratu« in glasbena plošča »N`mav čriәz ...« Mešanega pevskega zbora »Bilka« Bilčovs.
11. december 2017 – Izšla je druga izdaja knjige Angela Fujs: Trije vzdihi ob svečah -
Trije vzdihi ob svečah Angele Fujs.
6. december 2017 - Odprtje razstave Zorana Gashija (Novi Sad, Vojvodina) – Vitaminska otrplost - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev razstave Zorana Gashija, pesnika, prozaista in slikarja iz Novega Sada, Vojvodine »Vitaminska otrplost«. Najprej je gosta predstavil Marjan Pungartnik, o njegovem delu pa je govoril Jovan Gvero, direktor Študenskega kulturnega centra v Novem Sadu.