30. november 2017 – Aron Baretić – ABe (Reka, Hrvaška): Spomini nekega prismojenca - V okviru programa Impuls društva Ritam misli iz Varaždina je gostoval v Literarni hiši Maribor Aron Baretić – ABe (Reka, Hrvaška) s knjigo Spomini nekega prismojenca. Večer sta vodila in brala odlomke Ljubica Ribić in Milan Novak.
28. november 2017 – Ingeborg Hiel (Eggersdorf, Avstrija): Ko nebo zrcali sence - Dogodek je zaradi bolezni avtorice odpadel
27. oktober 2017: Izšel je strip Tone Partljič–Santi: »Moj oče, socialistični kulak« -
V zbirki Antares je izšel kot 45. zvezek strip Moj ata, socialistični kulak po istoimenskem dramskem/proznem delu Toneta Partljiča. Strip je dramatiziral in narisal Santiago Martín.
24. november 2017: Impulz - Majda Zukić Ribić (Tuzla), Nihad Mešić River (Tuzla) in Emir Sokolović (Zenica - V literarni hiši Maribor je bila v okviru serije literarnih večerov Impuls društva Ritam misli iz Varaždina ob 18. uri prireditev, na kateri so nastopili Vabimo vas na prireditev Majda Zukić Ribić (Tuzla), Nihad Mešić River (Tuzla) in Emir Sokolović (Zenica). Večer sta vodila Ljubica Ribić in Milan Novak. Po večeru je bilo še odprto branje z Zdravkom Kokanovićem Kokijem, Milanom Novakom, Ljubico Ribić in Tatjano Srebrnič.
16. november 2017 – Aleš Jelenko: »Prvinska govorica« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši prireditev - predstavitev pesniške zbirke Aleša Jelenka »Prvinska govorica«, ki je pred kratkim izšla pri Kulturnem centru Maribor, s katerim smo tudi pripravili prireditev. Z avtorjem se je pogovarjala Andrea Birmanac.
9. november 2017: Sotla nas povezuje in združuje (Sutla nas veže i spaja) - Znanstveno srečanje ob 70-letnici in 50-letnici umetniškega dela Božidarja Brezinščaka Bagola - V Ljudski knjižnici Hum na Sutli se je pričela ob 10. uri tradicionalna 11. prireditev Sotla nas povezuje in združuje (Sutla nas veže i spaja), letos kot znanstveno srečanje ob 70-letnici in 50-letnici umetniškega dela Božidarja Brezinščaka Bagola. Pripravili so ga Ljudska knjižnica Hum na Sutli, Hrvatskozagorsko književno društvo in Kulturno društvo Mariborska literarna družba. Odprla ga je Narcisa Brezinščak iz knjižnice, pozdravila pa ga je podžupanja Krapinske županije Jasna Petek in načelnik občine Hum na Sutli Zvonko Jutriša. O delu in literaturi Božidarja Brezinščaka Bagola so govorili Vlasta Horvatić Gmaz (Hrvaška), dr. Peter Kovačič Peršin (Slovenija), Zlatoje Martinov (Beograd, Srbija), Marjan Pungartnik (Slovenija), mag. Mladen Klemenčić (Hrvaška) in dr. Mijo Lončarić. Zvečer so v Mestni knjižnici in čitalnici Antun Mihanović Klanjec odprli razstavo, posvečeno 70-letnici Božidarja Brezinščaka Bagola in 50-letnici njegovega umetniškega dela z ilustracijami iz Bagolovih del (Ljubica Ratkajec Kočica, Josip Brezinščak, Jure Labaša, Zorislav Drempetić Hrčić, Tihomir Lončar in Stjepan Đukić Pišta) s pozdravom in uvodnim besedilom Snežane Horvatin. Besedila iz Bagolovih knjig sta intepretirala igralca Lujo Kunčević in Denis Bosak, sledil pa je glasbeni del z Bagolovimi uglasbljenimi pesmimi, ki jih je prepeval Siniša Miklaužić, na saksofon pa je igral Aljoša Mutić..
8.novembra 2017 - Gregor Preac: Ra-ta-ta Ruanda - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši predstavitev pesniške zbirke Gregorja Preaca, svetovnega potnika, novinarja in pesnika, Ra-ta-ta Ruanda, ki je izšla pri Mariborskem kulturnem centru in njegovi založbi Frontier. Njen urednik Dušan Hedl je najprej pozdravil prireditev, nato pa sta se o knjigi in njenem kontekstu, predvsem okrog njegovih stališč do islama pogovarjala Marjan Pungartnik in Gregor Preac, ki je tudi bral pesmi iz zbirke.
5. november 2017 - Umrla je pesnica Ivanka Glazer - V murskosoboški bolnišnici je danes dopoldne umrla pesnica Ivanka Glazer, avtorica dveh pesniških zbirk: Kratko poletje (1991) in Svetlice v mraku (2002).