10. julij 2017 - Izšla je pesniška zbirka Ivane Dješnić Posebni trenutki -
V zbirki Svetlin (59) je izšla 311, publikacija Mariborske literarne družbe pesniška zbirka Ivane DješnićPosebni trenutki. Uredil in oblikoval jo je in spremno besedo napisal Marjan Pungartnik.
8. julij 2017 - Literarni Lent: Réaltán Ní Leannáin (Irska), Cvetka Bevc (Slovenija), Áine Ní Ghlinn (Irska) - »Od Irske sem se svita« - Letošnji Literarni Lent končujemo z mednarodno trojko Réaltán Ní Leannáin (Irska), Cvetka Bevc (Slovenija), Áine Ní Ghlinn (Irska) - z literarnim večerom »Od Irske sem se svita«. Najprej je Cvetka Bevc predstavila avtorici in irščino, nato pa je brala poezijo v irščini in angleščini Réaltán Ní Leannáin, za njo Áine Ní Ghlinn in potem je brala Áine Ní Ghlinn pesmi Cvetke Bevc v irščini, ona pa je brala svoje tekste v slovenščini. Sledil je kratek pogovor z obema avtoricama.
7. julij 2017 - Literarni Lent 2017: Nastop baskijske pesnice Beatriz Chivite Ezkieta (Iruña/Pamplona, Baskija): »Veliko lepega« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor nastop baskijske pesnice Beatriz Chivite Ezkieta (Iruña/Pamplona, Baskija): »Veliko lepega«. Avtorica je na je na rezidenčni štipendiji pri Kibli v Mariboru. Pred zelo raznoliko publiko iz vseh koncev sveta je brala svoje pesmi v baskijščini in svojem prevodu v angleščino. Predstavila je tudi baskijski jezik. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik.