30. junij 2017 - Literarni Lent v Ljubljani: Borče Panov - predstavitev prevoda pesniške zbirke Vdah - V Centru poezije Tomaža Šalamuna na Cankarjevi 5 v Ljubljani je bila ob 20. uri predstavitev prevoda pesniške zbirke Borčeta PanovaVdah v prevodu Sonje Cekove Stojanoske, založila pa jo je založba Maus iz Maribora. Prisotne ne preveč številne poslušalce sta pozdravila strokovni sodelavec centra Miha Maurič in urednica založbe Nataša Švikart Žumer. Prireditev je spremljala z igranjem na frulici, petjem in igranjem sedemletna Veronika Cekova Stojanoska. O knjigi sta se pogovarjala avtor Borče Panov in Marjan Pungartnik, ki sta brala pesmi v izvirniku in prevodu, glavnino prevedenih pesmi pa je brala Sonja Cekova Stojanoska.
In nekateri so na koncu omagali.
29. junij 2017 - Literarni Lent: Borče Panov (Radoviš, Makedonija) - predstavitev slovenskega prevoda pesniške zbirke Vdah - Ob 19. uri je bila v Literarni hiši Maribor skupaj z društvom Maus predstavitev pesniške zbirke Vdah, ki jo je prevedla Sonja Cekova Stojanoska in je izšla pri založbi Maus. O knjigi je najprej je o knjigi spregovorila urednica Nataša Švikart Žumer, nato pa sta nastopila duo Klarisa Jovanovič (vokal) in Nino Mureškič (tolkala). Z Borom Čepanovim se je o zbirki pogovarjal Marjan Pungartnik. Nekaj pesmi iz knjige je prebrala Urška Godec, o prevajanju pa je spregovorila tudi Sonja Cekova Stojanoska.
28. junij 2017 - Literarni Lent: Janja Vidmar - V okviru 7. mednarodnega prevajalskega seminarja slovenske književnosti in v okviru Literarnega Lenta 2017 je bil v Literarni hiši Maribor ob 19. uri pogovor pogovor z mladinsko pisateljico in scenaristko Janjo Vidmar. Najprej je Marjan Pungartnik udeležencem seminarja in občinstvu predstavil delovanje Literarne hiše Maribor, nato pa se je z gostujočo avtorico pogovarjala dr. Dragica Haramija. Govora je bilo predvsem o knjigi Kebarie in Otroci sveta.
27. junij 2017 - Literarni Lent: Otvoritev razstave Isolde Leinholz (Kalsdorf, Avstrija): »Tretja dimenzija« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo avstrijske slikarke Isolde Leinholz iz Kalsdorfa »Tretja dimenzija«. Predstavlja se kot udeleženka letošnje slikarske kolonije LijaLent. O slikarkini široki dejavnosti (kiparjenje in terapija s slikanjem) in o razstavi je govoril likovni kritik Mario Berdič, odprla pa jo je slikarka Anka Krašna.
26. junij 2017 - Literarni Lent: Finissage razstave Branka Lipnika »Potepanja« - Ob 18. uri je bil v galeriji RRRudolf finissage razstave Branka Lipnika »Potepanja«. Najprej je Mario Berdič našel v razstavi (gornjem delu) konstanto knjige in s tem sprožil celo razpravo o tem, a imel je predvsem namen estetske oznake (»Knjiga dela človeka lepega«). Prva je poezijo brala Marija Švajncer in za njo baskovska prevajalka in pesnica Beatriz Chivite Ezkieta, v baskovščini in angleščini, sledili pa so Majda Senica Vujanovič, Silva Zemljič in Zdravko Kokanović Koki. Vmes smo razpravljali o usodi osebnih knjižnic, ki jih več nihče noče prevzemati in se bo v prihodnje Literarna hiša posvetila tej tematiki. Nekateri udeleženci prireditve so se spomnili tudi dogodkov iz mladosti.
26. junij 2017 - Zaključili smo 25. letnik literarne delavnice za starejše avtorje - Zbrali smo se zadnjič v šolskem letu 2016-2017 in se pogovorili o preteklem letu, v katerem so v delavnici sodelovali Kristina Berlič, Bruno Fras, Marija Gašparič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Srečko Klemenc, dr. Tilka Kren Obran, Dušan Kuzma, Metka Lampret, Štefka Lang, Silva Lipovec, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Cvetka Pestiček, Ana-Marija Pušnik, Majda Senica - Vujanovič, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Dimitrij Škrk, Ana Šmarčan, Franci Turnšek, Mira UršičDarja Vaupotič McCord, Katja Zadravc, Silva Zemljič in Erika Zorko. Delavnico je vodil Marjan Pungartnik, razrednik pa je bila Majda Strnad.
21. junij 2017 - Literarni Lent: Literarni večer Metke Lampret in predstavitev knjige kratkih zgodb Kam bi dala takle dan - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer Metke Lampret, na katerem smo predstavili njeno knjigo Kam bi dala takle dan, ki je lani izšla pri Cankarjevi založbi in je prejela nagrado knjižnega sejma 2016 za najboljši prvenec. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Prižgali smo tudi zeleno svečko favšije, ki naj bi zgorela do konca.
20. junij 2017 - Izšla je pesniška zbirka Marije Šedivy Luna v razmajanem stolu -
V zbirki Svetlin je pod številko 54 izšla pesniška zbirka Marije ŠedivyLuna v razmajanem stolu, v celoti 307. knjiga. Uredil in opremil jo je Marjan Pungartnik, ki je tudi prispeval spremno besedo.
14. junij 2017 - Odprtje razstave in predstavitev knjige Potepanja Branka Lipnika - Ob 18. uri je bil v galeriji RRRudolf dogodek z Brankom Lipnikom, legendarnim mariborskim »hlačarjem«, slikarjem in popotnikom. Hkrati z razstavo, ki jo je predstavil kustos in likovni kritik Mario Berdič, je predstavil tudi avtobiografsko knjigo Potepanja. O njej se je z njim pogovarjal Marjan Pungartnik.
13. junij 2017 - Finissage Barbara Hammer: CERES - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši finissage razstave graške slikarke Barbare Hammer. O razstavi in izkušnji z njo je govoril likovni kritik Mario Berdič, nato pa so se zvrstili bralci literature Majda Senica Vujanovič, ... Purnat, Štefka Lang, Bruno Fras, zaključila pa je Petra Bauman, ki je prireditev tudi vodila.
13. junij 2017 - XVI. Jadranska književna srečanja - 13. in 14. junija so bila v Crikvenici XVI. Jadranska književna srečanja. Prvi dan so organizatorji podelili nagrade za razpis za učence osnovnih in malih šol, zvečer pa smo videli gledališko predstavo, monodramo Bobočka (gledališče Moruzgva, igrala je Ecija Ojdanič), v sredo pa so se udeleženci srečanja srečali z učenci osnovne šole Zvonka Carja, opoldne so obiskali Krk - Jurandvor in Vrbnik, zvečer pa je bil literarni večer, na katerem so podelili nagrado Crikveniško sonce vsestranskemu umetniku Danijelu Načinoviću, sodelovali pa so še Ljerka Car Matutinović, Zlatko Krilić, Nada Zidar Bogadi, Božica Pažur, Željko Knežević, Davor Grgurić, Marjan Pungartnik (kot prvi gost srečanj iz Slovenije).
6. junij 2017 - Predstavitev knjige Valterja Čučkoviča »Ogrlica« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pesniške zbirke Valterja Čučkoviča Ogrlica, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi v zbirki Svetlin. Glasbeno je večer vpeljal na harmoniki Dezider Cener, pesmi pa je v svojem izboru bral dramski igralec Vlado Novak. Med bralnimi bloki se je z avtorjem pogovarjal Marjan Pungartnik. Največ zaslug za izid knjige pa ima donator Zlatko Pirtušek, ki je počastil prireditev s svojo prisotnostjo, in njegova okulistična delavnica.
1. junij 2017 - Spominski večer in predstavitev knjige Od kod ljubezen za mizo smrti Admirala Mahića - Ob 18. uri smo z društvom in založbo Maus pripravili spominski večer in predstavitev knjige nedavno umrlega bosansko-slovenskega, mariborskega pesnika Admirala MahićaOd kod ljubezen za mizo smrti, ki je pred kratkim izšla pri tej založbi. Večer je pričel Bojan Sedmak s pesmijo, posvečeno Admiralu. Zbirko je prevedel Željko Perović, ki je skupaj z urednico, Natašo Švikart Žumer predstavil knjigo. O njem je govoril še njegov sarajevski kolega ..., nato pa so brali njegove pesmi Edita Čerče, Marjan Pungartnik, ..., Bojan Sedmak, Nataša Švikart, zapel mu je Andrej Tomšič, Željko Perović, Petra Bauman in Dušan Kuzma.