26. slovenski dnevi knjige - mariborski 31. maj 2023 - Milka Knežević: Mesčeva hči - Ob 18. uri je v Literarni hiši Maribor predstavila svojo zbirko Mesčeva hči pesnica iz bližnje Višnjice na Hrvaškem in velika aktivistka v sodelovanju med Slovenijo in Hrvaško Milka knežević. Predstavil jo je Đuro Vidmarović, hrvaški pisatelj in nekdanji predsednik Društva hrvaških književnikov. Ob tej priložnosti ji je Marjan Pungartnik podelil priznanje Janeza Karlina s plaketo Zveze kulturnih društev Maribor za zasluge pri uspešnem sodelovanju društvenih organizacij Štajerske in Hrvaške.
26. slovenski dnevi knjige - mariborski 25. maj 2023 – Sonja Votolen: Tudi brez peruti sem ptica - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem se je predstavila pesnica (in dramatičarka) Sonja Votolen. Pogovor z njo je vodil Marjan Pungartnik, ki je poudaril njeno posebno mesto med pesnicami, njen izražen individualizem, iz njenih izišlih zbirk pa sta se posvetila predvsem poslednjima dvema, Tudi brez peruti sem ptica in dvojezični, italijansko-slovenski zbirki v prevodu Jolke MiličQuando l’erba è giovane / Ko je trava mlada. Prevajalki sta posvetila poseben del pogovora in jo prikazala kot veliko figuro slovenske književnosti.
26. slovenski dnevi knjige - mariborski 24. maj 2023 – Ivan Legiša Burnik: Ta jezik naš - Ob 18. uri smo na sedežu Slovenske izseljenske matice na Linhartovi 13 v Ljubljani predstavili zbirko avstralskega izseljenca Ivana Legiša Burnika, ki je izšla leta 2021 pri kulturnem društvo Mariborska literarna družba. Prisotne je najprej pozdravil predsednik Slovenske izseljenske matice dr. Boris Jesih, zbirko in pesnika pa je ob branju poezije iz nje, pri čemer sta sodelovali Jasmina Ilič in Senja Simonič, predstavil Marjan Pungartnik. Poudarili so veliko jezikovno bogastvo pesnika.
24. maja 2023 – Galerija RRRudolf: Sedem veličastnih iz Gradca - V galeriji RRRudolf smo ob sodelovanju Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, izpostave Maribor in Zveze kulturnih društev Maribor po triletnem premolku sodelovanja med Gradcem in Mariborom ob 18. uri odprli razstavo Sedem veličastnih iz Gradca, na kateri razstavljajo Angela Flois, Barbara Hammer, Christine Kertz, Doris Pansi Lobenwein, Florinda Ke Sophie, Isolde Leimholz in Traude Sieglinde Mihalopulos. Najprej je ob odsotnosti predstavnikov občine Maribor prisotne pozdravil vodja izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti mag. Matija Varl, v razstavo in predstavitev avtoric pa je popeljal umetnostni kritik in kustos Mario Berdič Codella, ki je za razstavo še posebej zaslužen.
20. maj 2023 – Finissage razstave Andreja Brumna Čopa Duhurji - Mustela putorius z gostom Zdravkom Duša - Ob 11.00 je bil Literarni hiši Maribor finissage razstave Andreja Brumna ČopaDuhurji - Mustela putorius z gostom Zdravkom Duša, ki je botroval knjigi Janeza RamovešaNa Pasja ravan in je zaslužen za njen izid. Govora je bilo predvsem o izjemnem avtorju Janezu Ramovešu in njegovem pesništvu v svojem lokalnem govoru, a tudi o nekoliko zapleteni poti do te zbirke, o študentskih letih in malo o jezikovni politiki.
18. maj 2023 – Ana-Marija Pušnik: Bil je maj - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev zbirke kratke prozo Ane-Marije PušnikBil je maj, ki je izšla v samozaložbi leta 2021, a je zaradi anti-covid-19 terorja čakala do letošnjega maja. Prireditev je vodila in povezovala recenzentka knjige dr. Vlasta Črčinovič Krofič, ob avtorici pa sta odlomke iz zgodb brali še njeni vnukinji Alin Toplak in Lana Logar. Program je dopolnila citrarka Monika Heričko.
17. maj 2023 – Samo Javornik: Med zvezdami in krvavimi sledmi - Ob 18. uri je bilo v Literarni hiši Maribor srečanje s pisateljem dr. Samom Javornikom, ki se je predstavil z dvema (tremi) knjigami – najprej Samooklicanimi, ki tematizira kriminalno ozadje finančnega dogajanja po nastanku države. Krvava fikcija z mnogimi povezavami na stvarno dogajanje. Drugi dve knjigi sta bili Karma v horoskopu I in II, s katerima se astrologija vrača iz sence znanosti in je v njej mogoče najti tudi naravo znanosti. Z avtorjem se je pogovarjal Marjan Pungartnik
11. maj 2023 - Literarni večer z Brunom Frasom - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri prvi samostojni literarni večer Bruna Frasa, pravnika, upokojenca, fotografa, planinca in literata Pogum in moč za potovanje v literaturo, seveda, v četrtek, V deževnem vremenu so se zbrali njegovi znanci in so.člani literarne delavnice za starejše avtorje pri Mariborski literarni družbi in prisluhnili pogovoru z njim. Spraševal ga je Marjan Pungartnik in dotaknila sta se nekaj zanimivih tem - sorodstva z Stankom Vrazem (Jakobom Frassom), o dedku duhovniku, pravniškem delu, fotografiranju, planinarjenju in pisanju.
8. maj 2023 - Izšel je enajsti zvezek Dometov Franca Tobiasa -
V Mali zbirki je kot 17. publikacija izšel zvezek DometovFranca Tobiasa, 393. publikacija kulturnega društva Mariborska literarna družba.
5. maj 2023 - Odprtje razstave Andreja Brumna Čopa Dihurji - Mustela putorius - V galeriji RRRudolf smo odprli razstavo Andreja Brumna ČopaDihurji - Mustela putorius, ilustracij za knjigi Braneta Mozetiča Dihurlandija in Janeza RamovešaNa Pasja ravan. Avtorja in razstavo je predstavila likovna kritičarka Tatjana Pregl Kobe in se z njim pogovarjala, spregovoril je tudi likovni kritik in kustos Mario Berdič. Gostiteljica razstave je bila fotografinja Maja Šivec, odprla pa jo je predsednica Zveze kulturnih društev Maribor dr. Inge Breznik.