28. september 2023 – Pogovor s Katarino Šalamun Biedrzycki v Knjižnici Srečka Kosovela, Sežana - Knjižnica Srečka Kosovela, Sežana, je priredila ob 18. uri srečanje z ugledno prevajalko in literarno zgodovinarko Katarino Šalamun-Biedrycka, katere prevod Prešernovih Poezij je na Poljskem izšel lansko leto. Prisotne je pozdravil in predstavil avtorico direktor knjižnice Marko Matičetov, potem pa se je z njo se pogovarjal o njenem prevajalskem delu, okoliščinah njenega delovanja v Sloveniji in na Poljskem in o pomenu poezije njenega brata Tomaža Šalamuna na Poljskem Marjan Pungartnik.
25. september 2023 – Literarni večer z Nihadom Mešićem (Tuzla, Bosna in Hercegovina): »Pišem, da živim, in živim, da pišem« - Gost Literarne hiše Maribor je bil ob 18. uri Nihad Mešić, pisatelj iz Tuzle (Bosna in Hercegovina) z geslom »Pišem, da živim, in živim, da pišem«. Ob njem je nastopil kitarist Peter Zlodej, vprašanja Jožeta Kosa (Sineta) pa je avtorju postavljala Lidija Štampar, sicer pobudnica tega srečanja. Predstavil ga je Marjan Pungartnik. Nihad Mešić pa se je predstavil z zbirko S Džemom. Nihada je prišlo pozdravit kaj nekaj prijateljev iz literarnega druženja po bivši Jugoslaviji.
15. september 2023 - Literarna ura na Šentu: Tomaž Šalamun - Na dnevnem centru Šenta na Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru je Marjan Pungartnik v okviru literarne ure predstavil uporabnikom centra pesnika in prevajalca Tomaža Šalamuna (1941–2014).
14. september 2023 – Meta Kušar v Štajerski deželni knjižnici v Gradcu - Ob 18.30 je bila v okviru Slovenske čitalnice v Steiermärkische Landesbibliothek na Kalchberggasse 2 v Gradcu v sodelovanju z Literarno hišo Mariborprireditev, na kateri je nastopila pesnica in esejistka Meta Kušar (Ljubljana). V pogovoru z Natalijo Milovanović sta se usmerili predvsem na prevoda dveh pesniških zbirk Ljubljana / Laibach in Azur / Himmelblau, ki sta izšli pri Mohorjevi družbi v Celovcu, sicer pa sta podali tudi pregled vse ustvarjalnosti avtorice.
13. september 2023 - Fotografski festival Maribor Lucija Maver - Polna praznota - V okviru Fotografskega festivala Maribor smo odprli razstavo fotografije Lucije MaverPolna praznota.
8. september 2023 - Umrl je Radoslav Dabo, prevajalec, pesnik in esejist - Radoslav Dabo (* 10. oktober 1936, Novalja, Jugoslavija – † 8. september 2023, Ptuj), prevajalec, pesnik, esejist, profesor na Pedagoški akademiji/Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Delal je kot novinar na Vjesniku, končal je študij slovenske književnosti na Filozofski fakulteti v Ljubljani in se zaposlil na Pedagoški akademiji v Ljubljani do upokojitve leta 1992. Prevajal je iz francoščine, nemščine in slovenščine v hrvaščino. V hrvaščino je prevajal predvsem sočasne slovenske pesnike, izbral in prevedel pa je tudi antologijo Nova slovenska lirika (1975). Objavil je še antologije sodobne hrvaške in srbske poezije, Tina Ujevića, Miroslava Krleža in antologiji srbskih in hrvaških modernistov.
7. september 2023 - Pesniška karavana: Dmitri Burago (Ukrajina) in Miodrag Jakšić (Srbija) - V Literarni hiši Maribor je bil literarni večer v okviru pesniške karavane, na katero sta se podala pesnika Dmitri Burago (iz Ukrajine, živi v Grčiji) in Miodrag Jakšić (Srbija) skozi 28 mest v 18. državah Evrope. Nastopila sta s pesmimi, pridružili pa so se jima še Vesna Rečnik Šiško, Zdravko Kokanović Koki in Nataša Sokolov.
8. september 2023 – Regionalno srečanje odraslih avtorjev v Mariboru. - V dvorani Slave Klavore je bilo od 10. do 16. ure regionalno srečanje odraslih avtorjev V zavetju besede v Mariboru, ki ga organizira Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, območna izpostava Maribor. Prijavilo se je 35 avtorjev, 23 pa se je srečanja, ki smo ga prestavili s 1. na 8. zaradi zdravstvenih razlogov mentorja. Na razpis so poslali dela Štefka Bohar, Renata Cigler - Gandolfo, Marjana Cmager, Vlasta Črčinovič Krofič, Maja David, Stanka Devjak, Bojan Ekselenski, Mojmir Ferenc, Danijel Ferlinc, Nives Gogala, Sanja Hađina, Andrej Ivanuša, Dušana Jakac, Majda Krajnc, Arnold Lešnik, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Milan Novak, Olga Paušič, Cvetka Pestiček, Ana-Marija Pušnik, Ljubica Ribić, Breda Slavinec, Alojz Sraka, Majda Strnad, Tadeja Šef, Ksenija Šešerko, Ana Šmarčan, Majda Šoberl, Feliks Štefane, Milena Šum Veldin, Manja Tement, Cvetka Vidmar, Katja Zadravc, Nada Zaverski. Mentor je bil Marjan Pungartnik, udeležila pa se ga je tudi Tatjana Vidmar iz ljubljanske centrale, ki letos nadomešča odsotno Barbaro Rigler. Od društva je poslalo besedila 13 članov, udeležilo pa se je srečanja 11 članov.
4. september 2023 - Začel se je 32. letnik literarne delavnice za starejše avtorje pri Mariborski literarni družbi - Začel se je 32. letnik literarne delavnice za starejše avtorje pri Mariborski literarni družbi. Člani so: Ivana Hauser, Ana Šmarčan, Rozika Močnik, Majda Strnad, razrednik delavnice, Ana Nikolič, Katja Zadravc, Milena Šum Veldin, Dimitrij Škrk, Cvetka Pestiček, Erika Zorko, Štefka Lang, Darja Vavpotič McCord in Bruno Fras. Od doma nam sledi Jožica Hladin, upamo pa tudi, da se nam bo zdrava vrnila Matilda Simonič.