27. oktober 2023 - Odprtje razstave Melite Vidovič Mavrična bojevnica - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo Melite Vidovič, slikarke in avtorice, Mavrična bojevnica. O razstavi in umetnici je spregovoril Marjan Pungartnik, ki se je z avtorico tudi pogovarjal, ona pa je prebrala kratko zgodbo in nekaj pesmi, ki so neposredno povezane z njenimi slikami.
24. oktober 2023 – Finissage razstave »200 let Meranovega« ob 100-letnici Kulturnega društva Studenci Maribor - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor oziroma v galeriji RRRudolf prireditev v počastitev 100-letnice Kulturnega društva Studenci, s katero smo zaprli razstavo »200 let Meranovega«. Prisotne je nagovorila predsednica KD Studenci Rozika Ogorevc. Zatem se je predstavila recitacijska sekcija Vedrina z Jano Hartman Krajnc, Petrom Plavčakom, Mileno Nemec in Vesno Dolenc, ki so prebrali tudi nekaj pesmi pokojnega pesnika Slavka Fidlerja iz zbirke Vino je bog in nekaj zapeli. Prireditev je zaključil Marjan Pungartnik z nekaj vprašanji okrog društvene kulture. Prireditev je vodila Draga Reichenberg.
19. oktober 2023 - Matej Krajnc: Sturm und Drang po presoji trgovskega potnika - V literarni hiši Maribor je ob 18 uri Matej Krajnc predstavil svoji dve najnovejši publikaciji Matej Krajnc: Sturm und Drang po presoji trgovskega potnika, vinilko, in pesniško zbirko z enakim naslovom. Predstavil je, t. j. zaigral je in zapel nekaj svojih skladb in skladb drugih kantavtorjev in pevcev in dodobro zagrel publiko, ki je napolnila Literarno hišo.
12. oktober 2023 – Nastop literarnih skupin Ozare in Šenta: Mi+Mi=Mi - Ob dnevu duševnega zdravja smo ob 12. uri v Literarni hiši Maribor pripravili redno srečanje članov literarnih skupin dnevnih centrov Ozara in Šent pod naslovom Mi+Mi=Mi. Nastopili so Branka Krajnc, Slavko Luršak, Angela Žuran, Davorin Zemljič in Matej Logar iz dnevnega centra Ozare in Snježana Bogdanović in Matej Rožmarin iz dnevnega centra Šent. Glasbeno je prireditev obogatil Matjaž Belak, ki je zapel nekaj svojih pesmi ob spremljavi kitare. Prireditev je vodila Maja David, ki je tudi organizirala nastopajoče avtorje.
11. oktober 2023 – Svetovni dan starejših 2023 Pokloni čas - polepšaj dan – Delavnica za starejše avtorje kulturnega društva Mariborska literarna družba je gostovala v Domu Pod Gorco. - Delavnica za starejše avtorje kulturnega društva Mariborska literarna družba je gostovala v Domu Pod Gorco. v sestavi Dimitrij Škrk, Rozika Močnik, Cvetka Pestiček in Marjan Pungartnik. Prireditev je potekala v okviru svetovnega dneva starejših na iniciativo sveta za starejše pri MO Maribor pod naslovom Pokloni čas –polepšaj dan. Najprej so predstavili društvo, potem pa so po vrsti brali. Od prisotnih prebivalcev doma je povedala zgodbo Slavica Bezjak. Ob branju je Marjan Pungartnik seznanil prisotne tudi o možnostih, ki jih danes ponuja tehnika – da se pripovedi tistih, ki želijo sodelovati v literarnem delu, lahko snemajo ali na telefon ali na diktafon, da obstajajo računalniški programi, ki lahko to prepišejo, če tega ni mogoče napraviti drugače. Zanimivo je, da je bila publika razen ene izjeme izključno ženska. Nekaj fotografij za prireditve je prispevala Andreja Grobelnik.
10. oktober 2023 – Tihomilina zdravljica ob 103-letnici -
ZDRAVLJICA
Prosto po Prešernu, Tihomila
Kot da bi komaj lani,
se danes zdi mi, to bilo,
ko smo pri vaji zbrani
se veselili s pesmijo,
ki spodi
vse skrbi,
tolažbo, radost nam vzbudi.
7. oktober 2023 – Srečanje na Obirskem - Srečanja na Obirskem se je udeležil na povabilo organizatorja, Društva slovenskih pisateljev v Avstriji, Slovenskega prosvetnega društva »Valentin Polanšek« Marjan Pungartnik. Geslo letošnjega srečanja je bilo »Popotovanje po domišljijskih poteh pravljic in njihova vloga v svetu literature«. Najprej je na temo, kako približati pravljico in otroškem svetu na univerzi pisatelj Peter Svetina, o pravljicah in literarnih prireditvah je govoril pisatelj in organizator literarnih dogodkov Marjan Pungartnik, bralni projekt »Beri z Mišo« pa so predstavile soustvarjalke tega projekta Bernarda Volavšek Kurasch, Marica Portsch in Dragana Laketič, ki je na koncu izvedla še pravljično uro.
5. oktober 2023 – Svetovni dan starejših 2023 – Delavnica za starejše avtorje MLD je gostovala v domu starejših SeneCura. - Skupina avtorjev, članov literarne delavnice za starejše pri Mariborski literarni družbi v sestavi Milena Šum Veldin, Janez Dreu in je nastopila na literarni uri v domu starejših SeneCura. Marjan Pungartnik, ki je predstavil pobudnike tega srečanja, svet za starejše pri MO Maribor, društvo in delavnico pri društvu. Najprej so prebrali nekaj besedil, potem pa so v pogovoru izzvali k nastopu nekatere njihove avtorje – Ano Kramer, Pavliko Zager in Ido Plečko. Ana Kramer je predstavila zgodbo svoje učiteljice Milice Stupan. Na koncu so vsi zapeli.
5. oktober 2023 – Ob 100-letnici Kulturnega društva Studenci: Razstava 200 let Meranovega III - V galeriji RRRudolf je Kulturno društvo Studenci Maribor postavilo razstavo 200 let Meranovega III. Razstavljajo: Vlasta Črčinovič Krofič, Marta Drozg, Vincenc Holc, Nada Jemenšek, Anka Kante, Jelka Leskovar, Ivan Lužnik, Manja Miketič, Nada Namestnik, Mateja Ogorevc, Rozika Ogorevc, Branka Partlič, Peter Plavčak, Valentina Plemenitaš, Jolanda Pušnik, Draga Reichenberg, Mira Senekovič in Branka Sternad.
4. oktober 2023 – Svetovni dan starejših 2023 – Delavnica za starejše avtorje MLD je gostovala v Domu starejših občanov Tezno - Ob praznovanju svetovnega dneva starejših, 1. oktobra, je skupina avtorjev, članov literarne delavnice za starejše pri Mariborski literarni družbi na pobudo sveta za starejše pri MO Maribor gostovala v Domu za starejše občane Tezno. Pred po številčnosti zgledno publiko so nastopili Majda Strnad, Božidar Rozman, Štefka Lang in Marjan Pungartnik, ki je predstavil iniciativo sveta za starejše pri MO Maribor. Na pobudo Štefke Lang smo tudi malo prepevali.
3. oktober 2023 – Svetovni dan starejših 2023 – Pokloni čas - polepšaj dan – Delavnica za starejše avtorje kulturnega društva Mariborska literarna družba je gostovala v Domu Danice Vogrinec - V okviru praznovanja svetovnega dneva starejših 2023, katerega praznovanje v Mariboru je spodbudil Svet za starejše pri MO Maribor pod naslovom »Pokloni čas – polepšaj dan«, je v Domu Danice Vogrinec gostovala delavnica za starejše pri Mariborski literarni družbi. Prisotne je pozdravila Liljana Zorko, vodja sektorja za zdravstvo in socialno varstvo pri MO Maribor, delavnico je predstavil njen vodja Marjan Pungartnik, o svojem sodelovanju v delavnici je spregovorila njena nekdanja članica, ki biva v domu, Ivanka Simonič, brali oziroma deklamirali sta Majda Strnad in Rozika Močnik, zgodbo pa je prebral tudi Marjan Pungartnik. Po koncu so se pod senčnikom sešli in pogovorili še z nekdanjo članico Majdo Senica Vujanovič.