24. februar 2023 - Literarna ura na Šentu: elektronske knjige in revije - Ob 10. uri smo imeli na sedežu Šenta na Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru literarno uro. Tokrat je Marjan Pungartnik predstavil internetno revijo Locutio, govoril je o pomenu elektronskih dokumentov in o ovirah zanje.
23. februar 2023 - Mario Kezić: Predstavitev pesniške zbirke Na putu kući - Ob 18.30 uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pesniške zbirke zagrebško-splitskega pesnika in bivšega diplomata Maria Kezića, ki ga je predstavil Marjan Pungartnik. Z avtorjem sta prebrala nekaj pesmi v izvirnem jeziku - hrvaščini in v slovenskem prevodu, predstavila pa sta tudi dve kasnejši zbirki Zagrebačke lamentacije in Ružičasta magnolija.
22. februar 2023 - 4. likovna razstava Pokrajinske zveze društev upokojencev Maribor - Ob 18. uri smo odprli 4. likovno razstavo Pokrajinske zveze društev upokojencev Maribor. Prisotne je pozdravila predsednica komisije za kulturo Pokrajinske zveze Jožica Prah in z rožo nagradila prisotne razstavljalce, pozdravil pa je prisotne tudi Franc Slavinec, predsednik območnega odbora zveze. Razstavljajo Ivan Sklerar, Sonja Hribernik, Brigita Krajnčič, Mihaela Repnik (DU Črešnjevec), Jožica Vake, Marija Jančič (DU Duplek), Zlatko Trebovšek (DU Gaj-Pragersko), Vera Zakrajšek, Ana Krajnc (DU Hoče), Francka Otorepec (DU Laporje -), Edita Mulej (DU Leskovec-Stari log), Vid Kelbič, Vida Škof, Branko Duh, Marija Duh, Irena Sedič, Frida Ploj, Vinko Kaloh, Biserka Stergar (DU Malečnik), Cvetka Vidmar (DU Maribor Tabor), Emica Puhek, Majda Soko, Zlatka Albreht (DU Razvanje), Janko Lisjak, Božo Krivokapić, Maruša Vršnik, Neda Topolovec (DU Selnica ob Dravi) in Rozalija Šega (DU Šmartno na Pohorju). Otvoritev je popestril z igranjem na citre mladi Francis.
16. februar 2023 - Ivo Stropnik - Med poezijo in literarnim aktivizmom - Ob 18. uri bo v literarni hiši srečanje z Ivom Stropnikom, pesnikom in literarnim aktivistom, ki živi v Velenju in vodi ustanovo Velenjska knjižna fundacija. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta se dotaknila tem literarnega življenja v celjski reviji, o delovanju v Velenju in o značilnostih njegove poezije.
10. februar 2023 - Literarna ura na ŠentLentu - Ob 10. uri smo imeli literarno uro na ŠentLentu. Tokrat je Marjan Pungartnik izbral Janeza Menarta in šli skozi njegovo življenje in prebrali pesmi iz zbirke Časopisni stihi.
10. februar 2023 - Tradicionalno Srečanje s prijatelji na Legnu - Pri Klovževih na Legnu je bilo ob 18.00 tradicionalno Srečanje prijateljev, ki ga Mariborska literarna družba organizira s Turističnim društvom Legen in turistično kmetijo Klovž. Odprla ga je mlada pesnica Peretin, nadaljeval pa na harmoniki uvodni muzikant Lojze Pungartnik, ki je s sabo pripeljal drugega muzikanta, harmonikarja Andreja Peršina. Marjan Pungartnik je prebral odlomke iz zgodbe Strici mi niso povedali, sledili pa so mu slovenjegraški literati Ivan Rus, Krista Valtl, Ivanka Kotnik, Mihaela Lenart, Jerica Smolčnik in Darinka Gregor. Večer so pozdravili predstavniki Legna, predsednik vaške skupnosti Edo Turičnik, Mihael Šuler, vodja lokalne izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, ki je prav tako sodelovala pri organizaciji prireditve, pa tudi Andrej Breznik, predsednik Zveze kulturnih društev Slovenj Gradec. Prireditev je v odsotnosti Helene Rotovnik vodila Metka Peretin.
8. februar 2023 – Prešernovanje 2023 - V literarni hiši Maribor smo priredili po dveh praznih letih znova Prešernovanje, tudi tokrat ob 11. uri, ki se ga je tokrat udeležilo trinajst avtorjev in trije glasbeniki: Lidija Štampar, Milena Šum Veldin, Danijela Premzl, Maja David, kitarist Zvone Zgrabljič, Štefka Lang, Katja Zadravc, Majda Strnad, kantavtor Andrej Tomšič, Zdravko Kokanović Koki, Željko Perović, Nataša Sokolov, kantavtor Peter Zlodej pa je nastopil tudi kot avtor. Žirija v sestavi Nataša Sokolov, Željko Perović in Peter Zlodej (ki se je kot žirant umaknil) je izbrala med interpretatorji Prešernovih pesmi Mileno Šum Veldin in med interpretatorji avtorskih pesmi Majdo Strnad, med glasbeniki pa Andreja Tomšiča – Antonia, diskvalificirala pa je neimenovanega avtorja, ki si je izposodil očala. Glasbeniki so izmenitno zaokrožili prireditev. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.
6. februar 2023 - Objava finalistov srečanja V zavetju besede - Revija Mentor je objavila finaliste srečanja V zavetju besede in med petimi sta tudi Dimitrij Škrk in Nives Vidrih z regionalnega srečanja starejših avtorjev v Mariboru.
4. februar 2023 – 20-letnica Hrvaško-zagorskega književnega društva - Mala delegacija (Petra Bauman, Milena Šum Veldin in Marjan Pungartnik) se je v Klanjcu (Hrvaška) udeležila svečanosti ob 20-letnici delovanja Hrvaško-zagorskega književnega društva, ki ga od vsega začetka vodi Božidar Brezinščak Bagola. Med gosti svečanosti so bili Zdravko Zima, posebni svetnik predsednika Republike Hrvaške, namestnica župana Krapinsko-zagorske županije Jasna Petek, načelnik občine Klanjec Zlatko Brlek in načelnik občine Hum na Sutli Zvonko Jutriša. V programu sta sodelovala kitarist in pevec Ivo Siročić in pevska skupina Sotelia iz Huma na Sutli. Ob poročilih Božidarja Brezinščaka Bagola o delu društva, so pozdravili skupščino še gostje večera, Zlatko Brlek, Marjan Pungartnik in Zdravko Zima. Mariborska literarna družba sodeluje s Hrvaško-zagorskim književnim društvom že od vsega začetka in so skupaj izvedli številne prireditve in programe.
Smo pa šli čez (bivši) mejni prehod Kumrovec in na slovenski strani naleteli na neizmerni bordel. Človek tako ve od kod prihaja in kam prihaja.
2. februar 2023 – Preplet jezikov - Odprtje razstave o življenju in delu Mile Vlašić in Radoslava Daba - V dvorani Slovanske knjižnice na Einspilerjevi 1 v Ljubljani je bilo ob 11. uri odprtje razstave Preplet jezikov o življenju in delu Mile Vlašić (1928-2022) in Radoslava Daba, dveh pomembnih posrednikov med Slovenijo in drugimi jugoslovanskimi književnostmi. Pozdravil nas je Nikola Semić (Kraljevo, Srbija) z igranjem na violino. V programu sta sodelovala Osnovna šola Bežigrad in pevski zbor Pentakord, nagovorili so nas vodja Slovanske knjižnice Tomaž Miško, častni konzul Veleposlaništva republike Hrvaške in predsednik Društva slovensko-hrvaškega prijateljstva Božo Dimnik, ravnatelj Osnovne šole Bežigrad Bojan Jeraj, Marjan Pungartnik kot predsednik društva in izdajatelj petih pesniških zbirk, Dragica Breskvar kot vodja srečanj drugojezičnih avtorjev (še iz časov konca sedemdesetih), Milino pesem je prebral kolega iz srečanj, iz katere so ga poimenovali v Sosed tvojega brega, Jure Drljepan, Jadranka Matić Zupančič je prebrala nekaj pesmi Mile Vlašić. O Radoslavu Dabu je govoril nekdanji minister za kulturo Tone Peršak in Vladimira Rejec, urednica Ventilatorja besed, . Recital pesmi, ki jih je prevedel v srbski in hrvaški jezik so izvedli Irena Ida Katarina Zupan, Nikola Semič in Peter Njegovan (Poreč, Hrvaška), ob zaključku pa je govorila Vera Hrga, učiteljica slovenščine iz Splita. Prireditev je vodila Erika Marolt, ki je oblikovala program skupaj z Ano Pulko in Ingrid Djukanovič.
1. februar 2023 – Odprtje razstave Žive Agrež Videz nevidnega - V galeriji RRRudolf smo odprli razstavo Žive Agrež Videz nevidnega. O avtorici in razstavi je spregovorila Anamarija Stibilj Šajn, ki nas je po uvodu popeljala skozi razstavo od slike do slike in se o njih pogovarjala s prisotnim občinstvom. Božidarja Rozmana je razstava navdahnila, da je zrecitiral dve svoji pesmi na teme slik. Zahvaljujemo se posebej za požrtvovalno delo Nevi Kovačič in njenemu Fonzu.