Svetovni dan knjige in avtorskih pravic – 22. aprila 2023: Pesniško jutro Z blago mislijo se ju dotaknimo - Ob 11. uri smo se zbrali v Literarni hiši Maribor s pesniškim jutrom, ki je bilo posvečeno svetovnemu dnevu knjige in avtorskih pravic (23. april 2023), pripravili pa smo jo v spomin na nedavno umrlima pesnicama Alenki Glazer in Mili Vlašić z naslovom Z blago mislijo se ju dotaknimo. Nastopili so Leon Kovačič, Maja David, Janez Dreu, Štefka Lang, Milena Šum Veldin, Rozika Močnik, Lidija Štampar, Majda Strnad, Nives Gogala, Željko Perović, Melita Vidovič, Mira Uršič, Nataša Švikart in Božidar Rozman. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.
Svetovni dan knjige in avtorskih pravic – 20. april 2023 – Zoran Pevec: Obrisi spečih psalmov - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor v okviru svetovnega dneva knjige in avtorskih pravic in v okviru prireditev v Mariboru, ki jih koordinira Mladinski kulturni center Maribor, literarni večer, na katerem je nastopil celjski avtor, pesnik Zoran Pevec. V Pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta obšla nekatere njegove pesniške zbirke in slišali smo nekaj pesmi iz njih, posebej iz zadnje, Beckett, moj advokat.
13. april 2023 – Rezka Kanzian: Jezik na jeziku - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z graško slovensko pesnico in gledališčnico Rezko KanzianJezik na jeziku. Predstavila se je z branjem v slovenščini in nekaj tudi v nemščini iz slovensko-nemške pesniške zbirke Angst / Strah, ki je leta 2020 izšla pri celovški Mohorjevi družbi. Večer je vodil in se z njo pogovarjal Marjan Pungartnik.
9. april 2023 - Literarna ura na Šentu s Tonetom Partljičem - Tokrat je Marjan Pungartnik ob 10. uri pripeljal na Šent v Novi vasi davno obljubljenega Toneta Partljiča, da bi predstavila strip Moj ata, socialistični kulak, ki ga je narisal Santiago Martín Sánchez – Santi. Izteklo se je tako, da je gost povedal nekaj zgodb in vsakogar povprašal po imenu, na fotografiji pa se je skril za balonom.
6. april 2023 - Pesniški večer o Ivanu Legiša Burniku - Kosovelova knjižnica Sežana je priredila ob 18. uri na pesniški večer, na katerem je Marjan Pungartnik predstavil slovenskega pesnika Ivana Legiša Burnika, ki že desetletja živi v Avstraliji in mu je leta 2021 pri Mariborski literarni družbi s podporo Urada Vlade republike Slovenije za Slovence v zamejstvu in po svetu izšla pesniška zbirka Ta jezik naš. Prireditev je vodil direktor Kosovelove knjižnice Sežana Marko Matičetov.
Fotografije: Tomaž Kšela in Olga Knez.
5. april 2023 – Teja Albolena: Štirje obrazi ženske narave - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf v sodelovanju z Javnim skladom Republike Slovenije, Območna izpostava Maribor, in Zvezo kulturnih društev Maribor odprli fotografsko razstavo Teje AlbolenaŠtirje obrazi ženske narave. O razstavljenih delih in dejavnosti avtorice je govoril Mario Berdič in skozi njegova vprašanja smo sledili njenemu delovanju za opolnomočenje ženske, njenemu specifičnemu pristopu v arhetipskem portretnem fotografiranju ženske in o razvoju njene fotografske kariere.