30. marec 2023 – Ciklus »Prvič« – Milena Šum Veldin: Na ples bom šla, mlada in lepa - Ob 18. uri je v Literarni hiši Maribor nastopila na prvem samostojnem literarnem večeru z naslovom Na ples bom šla, mlada in lepa članica literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi Milena Šum Veldin. Njeni gostje so bili citrarka Ana Nikolič s pevcema Zofijo Soko in Franetom Srženjakom. Milena Šum Veldin je ob branju pesmi pokazala tudi, da zna delati z lutkami, prepevati in tudi skladati pesmi.
27. marec 2023 – Redni letni zbor kulturnega društva Mariborska literarna družba - Ob 15.20 uri sklican redni letni zbor kulturnega društva Mariborska literarna družba se je začel ob 16. uri. Na dnevnem redu so bila poročila o delu v letu 2022, potrditev zaključnega računa in program v letu 2023. Zaradi covid-19 represije je bil v letu 2022 program društva okrnjen, vseeno pa je bilo delo uspešno pri izobraževanju¸, razstavni dejavnosti in založništvu.
23. marec 2023 – Predstavitev zbornika Hrvaško-zagorskega književnega društva. - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev zbornika Hrvaško-zagorskega književnega društva, ki se spreminja v podružnico Društva književnika Hrvaške, na katerem so sodelovali Vera Grgac, Darko Raškaj, Spomenka Štimec, Mirjana Mikulec, Srećko Blažičko in Božidar Brezinščak Bagola. Pridružila se je še urednica Hrvaškega radia za Hrvate zunaj Hrvaške Mirjana Žugec Pavičić. Za popestritev je nekaj pesmi zapel pesnik in kantavtor Srečko Blažičko. Prireditev sta pozdravila hrvaški konzul v Mariboru dr. Šime Ivajnko in Tone Partljič, kratek pogovor o vprašanju stanja hrvaškega jezika pa je vodil Rade Bakračević.
16. marec 2023 - Irena Kandrič: Darovi hvaležnosti - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem je Irena Kandrič predstavila publikacijo in meditativno glasbeno zgoščenko Hvala Bogu za vse. Gre za hvalnico, ki jo je skoraj pred sto leti napisal Boris P. Turkestanov. Besedilo je prevedla Irena Kandrič, pri vizualni in glasbeni predstavitvi pa sta sodelovala še Ciril Ambrož, fotograf, in Bojan Toplak, avtor glasbene kompozicije ob branju besedila. Hvaležni smo dekletom iz Stare trte, ki so za predstavitev posodile video kabel.
15. marec 2023 – Razstava Nevenke Andrejašič: Razpri krila, rajska ptica v galeriji RRRudolf - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo Nevenke Andrejašič: Razpri krila, rajska ptica. Ob pozdravih Marjana Pungartnika in avtorice, Nevenke Andrejašič je o razstavi zelo pohvalno spregovoril Mario Berdič. Prijatelji so dodobra napolnili galerijo.
10. marec 2023 - Literarna ura na Sentu -
Ob 10.uri je bila na sedežu Šenta Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru literarna ura, na kateri je Marjan Pungartnik predstavil mariborskega pisatelja Vladimirja Gajška, predvsem njegov roman Ikarovo perje.
9. marec 2023 - Literarni večer z Nives Gogala Ko pajčevina naredi metulja - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem se je s pesniško zbirko Ko pajčevina naredi metulja, ki je lani izšla pri Kulturnem centru Maribor, predstavila Nives Gogala. Zbirko je ilustrirala Lea Pernek. Avtorica je prebrala nekaj svojih pesmi v prozi, potem pa je odgovorila na nekaj vprašanj, ki jih je postavil Marjan Pungartnik, iz čigar rok je prejela tudi izvod romana Ikarovo perjeVladimirja Gajška.
Brati gore – 2. marec 2023 – Anton Gričnik: Berem Pohorje - V Literarni hiši Maribor je ob 18. uri nastopil neutrudni raziskovalec in poveličevalec Pohorja Anton Gričnik z Berem Pohorje v okviru mednarodnih prireditev Brati gore, nekoliko zapoznelo sicer zaradi covid-19 omejitev. Zavzeto je spregovoril o svojih petdesetih publikacijah, ki jih je posvetil Pohorju, njenim faram, cerkvam, krajevnim znamenitostim, pesnikom in pisateljem in pripovedništvu. Ob koncu je prebral svoj sonetni venec, posvečen Pohorju.