26.junij 2023 - Končal se je 31. letnik literarne delavnice pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba - V ponedeljek, 26. junija 2023, je bilo zadnje srečanje v 31. letniku literarne delavnice pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba. Obiskovali so jo Ivana Hauser, Ana Šmarčan, Rozika Močnik, Majda Strnad, ki je bila tudi razrednik delavnice, Ana Nikolič, Katja Zadravc, Milena Šum Veldin, Dimitrij Škrk, Cvetka Pestiček, Erika Zorko, Štefka Lang, Darja Vavpotič McCord in Bruno Fras. Občasno se je je udeležil tudi Miran Lubej. Zaradi bolezni je spremljala delavnico na daljavo Jožica Hladin, obiskali pa sta nas tudi dr. Tilka Kren Obran in Ana Marija Pušnik. Oddelali smo 41 terminov v obsegu 123 pedagoških ur. Mentor delavnice je od leta 1992 Marjan Pungartnik.
24. junij 2023 – Bojan Sedmak: Iz - Na dvorišču Vojašniške ulice 12 je bila pod jekleno brajdo na razkopanem Lentu kot gost Literarne hiše Maribor Bojan Sedmak ob 11. uri prireditev, na kateri je predstavil izbor iz svetovnih in svetlobnih boanov Iz, ki je izšel pred dvema letoma pri Mariborski literarni družbi. Njegovi gostje so bili ob Marjanu Pungartniku violinist Rene Mlekuš, igralca Ksenija Mišič in Kristijan Ostanek, ob koncu pa je zapela tudi Alenka Cilenšek.
22. junij 2023 – Mihael Arčon – Archangel, gost iz Reke (Hrvaška) - V Literarni hiši Maribor je gostoval pesnik in glasbenik iz Reke (Hrvaška) Mihael Arčon, ki se je predstavil s prototipno knjigo Jezik (sam). Ob električni kitari je recitiral nekaj pesmi iz te zbirke in na koncu ob vprašanjih Marjana Pungartnika zbudil spontan pogovor s publiko.
16. junij 2023 - Literarna ura na Šentu - V prostorih organizacije Šent je bila ob 10. uri literana ura, namenjena uporabnikom dnevnega centra Šent. Marjan Pungartnik je predstavil dva pesnika, Staneta Krena in Staneta Črnčiča. S prisotnimi je stekel pogovor o vlogi opojnih sredstev pri umetniškem ustvarjanju.
28. slovenski dnevi knjige - ljubljanski 15. junij 2023 - Danica Križanič Müller: Čez – - Ob 18. uri smo v Literarni hiši Maribor gostili pesnico Danico Križanič Müller s predstavitvijo njene pesniške zbirke Čez. Z njo se je o njenem mentorskem delu in temah iz njenih zbirk Čez in izboru Moje neminljivo in ob njenem branju pesmi pogovarjal Marjan Pungartnik.
28. slovenski dnevi knjige - ljubljanski14. junij 2023 - Tatjana Mijatović: Okamenki - - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf v sodelovanju Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in Literarne hiše Maribor odprli razstavo Tatjane Mijatović (Radenci) Okamenki. O razstavi je spregovoril likovni kritik in kustos Mario Berdič, tudi iniciator te razstave, in se z avtorico o njenem delu tudi pogovoril. Razstavo je odprl Marjan Pungartnik.
9. junij 2023 – Povratek odpisanih: srečanje udeležencev Neretvanskih vedrin - V Literarni hiši Maribor so se ob 17. uri pričenjali zbirati udeleženci Neretvanskih vedrin, mednarodne prireditve, ki jo je leta 2011 ustanovil Admiral Mahić. Pobudo za srečanje je dala Breda Slavinec in jo predala Marjanu Pungartniku, ki je prireditev tudi vodil. Ob 18. uri se je uradno začela prireditev, na kateri so se zvrstili s spomini Neretvanske vedrine in Admirala Mahića: kantavtor Peter Andrej, pesnik Željko Perović, pesnica Breda Slavinec, kitarist Marko Grobler, jezikoslovka Barbara Sax (Gradec), pesnica Mojca Aleševec, pesnica Ana Porenta, pesnica Nataša Sokolova, pesnik Gregor Grešak, pesnik in dramatik Zdravko Odorčić (Zagreb), pisatelj Bojan Sedmak, pesnik in glasbenik Srećko Kovačić (Zagreb), kitarist Zvone Zgrabljič, pesnik in slikar Zdravko Kokanović – Koki, pridružili pa so se jim še pesnica Lidija Štampar, pesnik Božidar Rozman, pesnica Milena Šum Veldin, pesnik Jože Kos – Sine pa je prireditev zaključil.
26. slovenski dnevi knjige - mariborski2. junij 2023 – Rok Vilčnik - rokgre: Cosmic fairy Tales / Vesoljne pravljice - V Literarni hiši Maribor je bila prireditev, na kateri so Tomaž Onič, Melita Koletnik, Isabelle Kralj, Rok Vilčnik-rokgre in Mark Anderson predstavili projekt prevoda Vesoljnih pravljic / Cosmic Fairy Tales v angleščino in vse dogajanje okrog prevoda. Knjiga je izšla pri Univerzitetni založbi v Mariboru leta 2023.
2. junij 2023 - Literarna ura na Šentu - V prostorih organizacije Šent je bila ob 10. uri literana ura, namenjena uporabnikom dnevnega centra Šent. Marjan Pungartnik je predstavil nedavno preminulo pesnico Tatjano Srebrnič, njeno življenje in pesmi iz njenih zbirk Za zaprtimi vrati in Leta z medom.
26. slovenski dnevi knjige - mariborski1. junij 2023 - Tonja Jelen: Sem, smo - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer s Tonjo JelenSem, smo. Z Marjanom Pungartnikom sta šla skozi teme zbirk Greva, ostajava, saj sva (2021) in Pobalinka in se dotaknila tudi teme žensk v novejši slovenski literaturi in angažmaja in narave v njeni poeziji.
26. slovenski dnevi knjige - mariborski 1. junij 2023 - Kajuh za Ozaro in ŠentLent - Ob 10.30 je bila v Literarni hiši prireditev, na kateri je Maja David predstavila članom dnevnih centrov Ozare in ŠentLent pesnika Karla Destovnika Kajuha. Ob tem jo je na kitari spremljal Zvone Zgrabljič. Publika je dodobra zapolnila prostor Literarne hiše Maribor.
1. junij 2023 - Izšla je pesniška zbirka Dominike Hudnik Terapevtski pes -
V zbirki prvencev Mariborska literarna družba je izšla kot 79. zvezek pesniška zbirka Dominike HudnikTerapevtski pes. Uredil in opremil jo je Marjan Pungartnik, sicer pa je to 397. publikacija kulturnega društva Mariborska literarna družba.